夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 301


1#
發表於 17-7-20 01:39 |只看該作者
本帖最後由 小小甜兒 於 17-7-22 11:31 編輯

我最需要佢支持
都係一句..叫我唔好亂諗!
我話其實你得閒氹下我陪我傾計
我已經好開心
佢都好似唔想!
男人係咪多數係咁?


水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 17-7-20 02:29 |只看該作者
男人結咗婚就唔會再成日氹老婆架啦....都娶咗番來仲要氹唔係掛( 佢地好多都係咁諗 )

下次咁講: 老公我條六合彩好似中咗喎, 我估佢9秒9放低手上既野........


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 17-7-20 03:29 |只看該作者
只可以話, 任何事過左火位都唔好
佢太沉迷打機唔好
你太多時候要人tum, 都係唔好
成熟既人, 芝麻綠豆事應該要識處理自己既情緒, 有大件事發生既另計啦
c6叫得你唔好亂諗, 係咪你已經唔只一次要佢咁tum關於同一件事?
如果係, 我覺得c6無錯, 我係女人我都好討厭d人講黎講去3幅被要人tum tum tum無限loop, 希望你唔係啦
有時都可以反省下, 係咪自己講野太長氣/太負面, 提唔起c6既興趣去俾回應你(唔係針對你, 只係舉個例子俾你思考下)


男爵府

積分: 5408


4#
發表於 17-7-20 16:10 |只看該作者
小小甜兒 發表於 17-7-20 01:39
成日打機無溝通
連我最需要佢支持
都係一句..叫我唔好亂諗!

覺得通常男人婚前婚後一個樣,婚后真係好少花心思氹老婆


男爵府

積分: 9857


5#
發表於 17-7-21 00:16 |只看該作者

回覆樓主

慢慢就習慣了,睇開點,不要想他的壞處即可。


複式洋房

積分: 301


6#
發表於 17-7-21 22:02 |只看該作者
sssssssss 發表於 17-7-21 00:16
慢慢就習慣了,睇開點,不要想他的壞處即可。

但我有時會不自覺想到佢既唔好。。有時又覺得佢不錯


複式洋房

積分: 301


7#
發表於 17-7-21 22:03 |只看該作者
chengkayan 發表於 17-7-20 16:10
覺得通常男人婚前婚後一個樣,婚后真係好少花心思氹老婆

本帖最後由 小小甜兒 於 17-7-22 11:39 編輯



複式洋房

積分: 301


8#
發表於 17-7-21 22:05 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-7-20 03:29
只可以話, 任何事過左火位都唔好
佢太沉迷打機唔好
你太多時候要人tum, 都係唔好

本帖最後由 小小甜兒 於 17-7-22 11:40 編輯

多謝你分析啊!係因為同一件事沒解決!所以好似不斷討論又沒結果!!我對自己講:自己對自己好點!


複式洋房

積分: 301


9#
發表於 17-7-21 22:07 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-7-20 02:29
男人結咗婚就唔會再成日氹老婆架啦....都娶咗番來仲要氹唔係掛( 佢地好多都係咁諗 )

下次咁講: 老公我條六 ...

哈哈!都好呀!試下先

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo