夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 32


1#
發表於 17-7-20 04:12 |只看該作者
家庭有3個小孩,想同c6分開住在諗是他搬家還是我搬好些,平時3個痴我較多


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


2#
發表於 17-7-20 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25610


3#
發表於 17-7-20 11:24 |只看該作者
回覆 3mami 的帖子

要對小朋友的影响最小的方案,似乎先生走比你带着三孩走好


珍珠宮

積分: 40237


4#
發表於 17-7-20 11:25 |只看該作者

回覆樓主:

因咩事要分開住?感情出現問題?


男爵府

積分: 5408


5#
發表於 17-7-20 16:04 |只看該作者
3mami 發表於 17-7-20 04:12
家庭有3個小孩,想同c6分開住在諗是他搬家還是我搬好些,平時3個痴我較多
...

小孩癡你,最好係你C6搬


珍珠宮

積分: 38502

減齡達人勳章


6#
發表於 17-7-20 20:53 |只看該作者

回覆樓主

以最少影响到小朋友為主,如果仔女比較痴你,應該係你老公搬出去好啲
唔知發生咩事,但兩夫妻真係冇得救咩


伯爵府

積分: 16230


7#
發表於 17-7-20 21:03 |只看該作者

回覆樓主:

小朋友最好留在原先住的地方,減少環境轉變,否則可能加強不安感覺


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 17-7-20 23:23 |只看該作者
小朋友平時邊個主力照顧?
一定要考慮左小朋友既最大利益先
另外, 搬走既一方, 有無能力搬出去? 或者原生家庭有位收留佢?
如果唔介意講詳細d背景等jm幫你分析


男爵府

積分: 7281


9#
發表於 17-7-21 01:53 |只看該作者
當然爸爸一人搬喇!

吾知道,你本來婚姻生活係點?
或者嘗試分房吾同食,類似街坊,互不干涉,
但又保持家人關係,對小朋友又吾太傷。








洋房

積分: 32


10#
發表於 17-7-21 12:44 |只看該作者
cedarcone 發表於 17-7-21 01:53
當然爸爸一人搬喇!

吾知道,你本來婚姻生活係點?

多謝你們的答覆,琴晚同c6傾過他不肯搬出去,站時分房訓先,至於想分開住原因是起初大家一齊照顧小孩但慢慢他不肯理會,只會在同其他人傾電話或放工後不想回家咁像逃避,另我感到疲累,但同他傾時會說唔想同我討論等等,變左冇曬心機再說, 維持咗一個月左右,結果我琴晚傾左,但感覺是只說左我的感受而像未解決到,可能要些時間,十幾年感情,間中都會發生異性問題可能未定性,但今次感覺唔想理會他返而想比他嘗試發展一下,因間中都有問題倒不如放出去試下會否找到一個比我更好的女人,但我希望c6都要處理好子女之間的相處,都想問下大家覺得為何今次我會有咁的想法?


洋房

積分: 32


11#
發表於 17-7-21 12:48 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-7-20 23:23
小朋友平時邊個主力照顧?
一定要考慮左小朋友既最大利益先
另外, 搬走既一方, 有無能力搬出去? 或者原生家 ...

我剛回覆,多謝你幫我分析


伯爵府

積分: 17287


12#
發表於 17-7-21 12:49 |只看該作者
3mami 發表於 17-7-21 12:44
多謝你們的答覆,琴晚同c6傾過他不肯搬出去,站時分房訓先,至於想分開住原因是起初大家一齊照顧小孩但慢 ...

十幾年入面,間中有出現異性問題有小三?


翡翠宮

積分: 79228


13#
發表於 17-7-21 13:10 |只看該作者
本帖最後由 mini1204 於 17-7-21 13:11 編輯

睇唔明, 即係你而家比佢出去搵下女人睇下會唔會有合適D既?
咁佢當然welcome

不過你又何必掟煲唔掟蓋? 一係就嘗試改善; 一係就掃佢出街. 你點解要咁樣


洋房

積分: 32


14#
發表於 17-7-21 13:22 |只看該作者
clyl03 發表於 17-7-21 12:49
十幾年入面,間中有出現異性問題有小三?

是小三


洋房

積分: 32


15#
發表於 17-7-21 13:27 |只看該作者
mini1204 發表於 17-7-21 13:10
睇唔明, 即係你而家比佢出去搵下女人睇下會唔會有合適D既?
咁佢當然welcome

我說叫他離開,他不肯但間中會搵下小三咁,而小三都知我們有小孩


伯爵府

積分: 17287


16#
發表於 17-7-21 13:31 |只看該作者
3mami 發表於 17-7-21 13:27
我說叫他離開,他不肯但間中會搵下小三咁,而小三都知我們有小孩

咁如果冇咗佢,你應付得來嗎?


翡翠宮

積分: 79228


17#
發表於 17-7-21 13:44 |只看該作者
3mami 發表於 17-7-21 13:27
我說叫他離開,他不肯但間中會搵下小三咁,而小三都知我們有小孩

世上唔會有分唔到既手

最緊要係; 你是否可以獨立?
唔可以既; 無辦法, 你的確無辦法掃佢出街


瑪瑙宮

積分: 139710


18#
發表於 17-7-21 14:15 |只看該作者
3mami 發表於 17-7-21 13:27
我說叫他離開,他不肯但間中會搵下小三咁,而小三都知我們有小孩

你意思離開係點? 係協議分居? 若佢搬左, 使唔使比錢你? 你等佢搬左都自動自覺比? 如果佢唔比呢? 咁你要搵佢傾? 佢唔應機唔理唔覆唔番黎睇小孩? 你又點拆?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo