夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2249


1#
發表於 17-4-17 23:48 |只看該作者
我老公想同我去旅行
但我又唔想放低佢 (其實已經兩歳)

兩難!!

點評

ami703    發表於 17-5-10 13:02


瑪瑙宮

積分: 139710


2#
發表於 17-4-18 00:14 |只看該作者
咁放低比邊个湊? 安排到, 咪去囉. 安排唔到, 帶埋个仔去囉.


男爵府

積分: 7281


3#
發表於 17-4-18 00:27 |只看該作者
難得老公想.......

維繫感情嘛 ! 去吧 !


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


4#
發表於 17-4-18 00:47 |只看該作者
有信任的人湊就去玩4丶5日啦


男爵府

積分: 6304


5#
發表於 17-4-18 01:46 |只看該作者

回覆:我老公叫我放低個仔去旅行

嘩嘔飯應啦?重洗問快速安排啦?


侯爵府

積分: 24385


6#
發表於 17-4-18 03:17 |只看該作者
mistresslui 發表於 17-4-17 23:48
我老公想同我去旅行
但我又唔想放低佢 (其實已經兩歳)

我一定會按排好個仔,一齊去旅行


伯爵府

積分: 18790


7#
發表於 17-4-18 04:11 |只看該作者
如果信得過既人幫手湊
就同c6去拍下拖囉
兩口子去溫馨下增進下感情
有時都要比d時間湊下個大仔


男爵府

積分: 7169


8#
發表於 17-4-18 09:14 |只看該作者
mistresslui 發表於 17-4-17 23:48
我老公想同我去旅行
但我又唔想放低佢 (其實已經兩歳)

本帖最後由 itababy 於 17-4-18 09:16 編輯

2歲我唔會
如你有6299幫你而你仔又OK跟咪去下。


侯爵府

積分: 24127


9#
發表於 17-4-18 09:20 |只看該作者

回覆樓主:

我同老公每次出國旅行,會放底個囡比工人湊,叫奶奶黎我屋企幫下眼,囡出世後去好多次旅行

會比晒兒科e生資料同錢比奶奶同工人,工人識去醫生診所,bb針卡覆診卡,教工人每日同bb量體温,寫定bb餐單比工人,每日同bb視像


珍珠宮

積分: 32674


10#
發表於 17-4-18 09:55 |只看該作者

回覆樓主:

我都好想放低小朋友去吓旅行


大宅

積分: 3948


11#
發表於 17-4-18 10:09 |只看該作者

回覆樓主:

我久唔久會叫自己亞媽幫手睇下亞囡,兩公婆去旅行relax下, 關係會好些, 大陸團兩日一夜都好

工人姐姐做清潔,媽睇女


珍珠宮

積分: 33434

馬年勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章


12#
發表於 17-4-18 11:14 |只看該作者
mistresslui 發表於 17-4-17 23:48
我老公想同我去旅行
但我又唔想放低佢 (其實已經兩歳)
唔好話2歲丫,
我果兩個6歲同10歲都唔捨得掉底佢哋去旅行啦!


子爵府

積分: 12790


13#
發表於 17-4-18 11:25 |只看該作者
mistresslui 發表於 17-4-17 23:48
我老公想同我去旅行
但我又唔想放低佢 (其實已經兩歳)

我做保姆,個媽媽之前放低兩個囡囡俾我,四歲半同2歲九個月,去台灣5日旅行


洋房

積分: 95


14#
發表於 17-4-18 11:40 |只看該作者
mistresslui 發表於 17-4-17 23:48
我老公想同我去旅行
但我又唔想放低佢 (其實已經兩歳)

如果有信得過嘅家人幫手睇住,咪ok囉。

如果無,咁就一定要帶埋佢,或者唔去旅行。


子爵府

積分: 10155


15#
發表於 17-4-18 12:57 |只看該作者
LUR飯應啦
小朋友望少幾日一樣會大架喎,佢地咪一樣咁食飯訓覺


翡翠宮

積分: 79228


16#
發表於 17-4-18 13:07 |只看該作者
一定去.


子爵府

積分: 10155


17#
發表於 17-4-18 13:27 |只看該作者
第日個仔大個,拖女友去旅行,D阿媽就會怨:

我為你犠牲咁多,放棄同你老豆拍拖旅行,就係為左望多你5日呀,大個左就有女友冇阿媽,陪女友旅行都唔帶埋阿媽....

要記住,仔大女大有自己生活,依然陪住你拖住你係老公呀

點評

minnng    發表於 17-5-10 14:01
lingfu    發表於 17-4-19 12:10


琥珀宮

積分: 152982


18#
發表於 17-4-18 13:36 |只看該作者
要同老公拍下拖架,仲要係老公自己提出,好男人,放低俾屋企人湊幾日,兩公婆去relax下啦


琥珀宮

積分: 152982


19#
發表於 17-4-18 13:37 |只看該作者
凍奶茶少奶 發表於 17-4-18 13:27
第日個仔大個,拖女友去旅行,D阿媽就會怨:

我為你犠牲咁多,放棄同你老豆拍拖旅行,就係為左望多你5日呀,大個左就有女友冇阿媽,陪女友旅行都唔帶埋阿媽....

要記住,仔大女大有自己生活,依然陪住你拖住你係老公呀


大宅

積分: 2083


20#
發表於 17-4-18 13:44 |只看該作者
mistresslui 發表於 17-4-17 23:48
我老公想同我去旅行
但我又唔想放低佢 (其實已經兩歳)

樓主,仔當然重要,但係維繫兩公婆嘅感情都好重要,可能老公已經覺得有少少被冷落,又或者佢好想同你過下二人世界,女人係好需要老公支持去湊仔,但老公個心靈都好需要老婆嘅安慰,樓主,加油,你嘅主動係可以令你原來美滿嘅婚姻增添色彩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo