。佢細細隻可煮1-3人份量,有專門煲BB粥功能。簡單一按嬰兒粥按鈕,就可以煲出綿綿靚粥,份量啱啱好夠BB一餐食 (因為想BB餐餐有新鮮粥食)。佢個膽係用鋁合金厚鍋,我用左一年都仲keep得好好,個膽唔會有痴底既情況,D粥都仲好綿
。而且始終係煮野比BB食,信興大集團既出品始終放心D。其他細牌子或者雜牌,煮比BB食始終唔放心
。個煲仲有預約及保温功能,如果萬一唔得閒都可煮到粥比BB食。其實個煲除左煲粥之外,仲可以整蛋糕同乳酪功能,遲下BB大D就可以整D健康既,低糖,少油既蛋糕比佢做茶點。平時就煮飯同煲湯都得,煲仔細細,小家庭啱曬。