0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2118


1#
發表於 24-1-16 10:08 |只看該作者
d粒粒好似油脂粒咁,要幾耐先謝同唔再出?


男爵府

積分: 6682


2#
發表於 24-1-16 11:36 |只看該作者
我b都試過有,我媽同奶奶都話係胎毒冇清晒就係咁


子爵府

積分: 10406

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


3#
發表於 24-1-16 12:59 |只看該作者
姑娘話係媽媽啲激素過咗去bb個度就會咁,通常初生先會咁,過一排就會退,千祈唔好刮佢唧佢


大宅

積分: 2920


4#
發表於 24-1-16 15:17 |只看該作者
我個仔都有幾粒,我冇理佢,都係正常清潔


大宅

積分: 2118


5#
發表於 24-1-16 17:26 |只看該作者
mercy_c 發表於 24-1-16 15:17
我個仔都有幾粒,我冇理佢,都係正常清潔

即係會自然散?通常幾多個月會冇?


大宅

積分: 2920


6#
發表於 24-1-16 17:45 |只看該作者
hleewo 發表於 24-1-16 17:26
即係會自然散?通常幾多個月會冇?

我記得我細b滿月時已經冇



大宅

積分: 2118


7#
發表於 24-1-16 18:00 |只看該作者
mercy_c 發表於 24-1-16 17:45
我記得我細b滿月時已經冇

我b就快三個月都仲係咁,未停過


大宅

積分: 2524


8#
發表於 24-1-17 09:53 |只看該作者
hleewo 發表於 24-1-16 18:00
我b就快三個月都仲係咁,未停過

你餵人奶?會唔會係係食太多有激素嘅嘢?


大宅

積分: 2118


9#
發表於 24-1-17 10:57 |只看該作者
熊熊一家 發表於 24-1-17 09:53
你餵人奶?會唔會係係食太多有激素嘅嘢?

只係頭半個月餵過人奶,之後一直係奶粉


大宅

積分: 2524


10#
發表於 24-1-17 11:21 |只看該作者
一係試吓俾bb轉飲有機奶粉,無激素同少添加,我bb飲咗之後皮膚好咗


大宅

積分: 2118


11#
發表於 24-1-17 11:32 |只看該作者
熊熊一家 發表於 24-1-17 11:21
一係試吓俾bb轉飲有機奶粉,無激素同少添加,我bb飲咗之後皮膚好咗

你bb都係多粒粒所以先轉?


大宅

積分: 2524


12#
發表於 24-1-17 11:39 |只看該作者
hleewo 發表於 24-1-17 11:32
你bb都係多粒粒所以先轉?

係,佢仲要有敏感,皮膚好易紅,所以先聽啲媽媽講轉有機


大宅

積分: 2118


13#
發表於 24-1-17 11:49 |只看該作者
熊熊一家 發表於 24-1-17 11:39
係,佢仲要有敏感,皮膚好易紅,所以先聽啲媽媽講轉有機

請問你bb飲邊隻?


大宅

積分: 2524


14#
發表於 24-1-17 11:57 |只看該作者
hleewo 發表於 24-1-17 11:49
請問你bb飲邊隻?

皇家美素有機


大宅

積分: 3888


15#
發表於 24-1-17 16:55 |只看該作者
我bb一出世後就爆好多粒粒,我衰冇認真清胎毒


子爵府

積分: 10068

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 24-1-18 17:29 |只看該作者
hleewo 發表於 24-1-16 10:08
d粒粒好似油脂粒咁,要幾耐先謝同唔再出?

BB出世頭幾個月出粒粒,除左胎毒,有機會係敏感引起,不如試下轉飲有機奶粉,成份天然d
我女以前都有濕疹同成日出粒粒,轉左美素有機奶之後無再生,到而家皮膚都白白滑滑


洋房

積分: 81


17#
發表於 24-1-18 17:31 |只看該作者
回覆 ilovedanny 的帖子

我B B都有,醫生話三個月內應該會自然消退,話係媽媽激素影響先有,我都係正常清潔就算,再觀察住先


大宅

積分: 4439


18#
發表於 24-1-18 17:34 |只看該作者
回覆 hleewo 的帖子

勤d同bb清潔,唔好用咁多添加劑嘅野,包括奶粉,都盡可能揀有機,無激素差好遠嫁。


複式洋房

積分: 493


19#
發表於 24-1-18 17:38 |只看該作者
d粒粒如果無特別越嚟越嚴重,唔洗特別搞嘅,正常清潔就可以
不過持續不斷而且越來越多就小心留意,睇下係咩令佢越嚟越嚴重,可能係敏感都唔定架。


別墅

積分: 625


20#
發表於 24-1-18 17:51 |只看該作者

回覆樓主:

你可以用清水輕輕咁幫BB清潔下啲粒粒, 唔需要搽藥膏。我仔細個皮膚都麻麻地轉過好過隻cream 同奶粉最後都係皇家美素有機奶粉最夾佢。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo