0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 944


1#
發表於 24-1-17 14:20 |只看該作者
想問下飲hmo既屎同屁會唔會好似烚雞蛋果隻氣味架?


複式洋房

積分: 111


2#
發表於 24-1-19 17:51 |只看該作者
烚雞蛋味?之前試過又唔多覺喎...你試過其他牌子未係咪都會咁?我個B飲緊A+ 金蓋呠呠同便便都無乜怪味


別墅

積分: 938


3#
發表於 24-1-23 02:58 |只看該作者
hotarubi 發表於 24-1-17 14:20
想問下飲hmo既屎同屁會唔會好似烚雞蛋果隻氣味架?

你咁講⋯又好似有啲似,我係聞到有少少酸味


禁止訪問

積分: 40


4#
發表於 24-1-23 10:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 40


5#
發表於 24-1-23 10:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 303


6#
發表於 24-1-25 13:07 |只看該作者
hotarubi 發表於 24-1-17 14:20
想問下飲hmo既屎同屁會唔會好似烚雞蛋果隻氣味架?
我地飲緊心美力, 都係有hmo, 不過冇你講個陣味喎, 補左之後同全人奶個陣差唔多, 腸胃都適應得好好, jm你個b會唔會係消化不良?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo