夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5391


1#
發表於 17-6-16 08:05 |只看該作者
我同老公結左婚就快4年,差唔多每一晚,都係我自己上床訓覺。真係無咩試過一齊上床訓。連行埋都少之有少。真係無話訓覺前傾下計。。。我其實好唔鍾意咁。我覺得少溝通好寂寞,我自己在感情上已慢慢對佢無咩依賴。只係大家共同生活咁。點解唔一齊訓?因為由我10年前識佢開始,佢已經在職進修,可能未結婚時都好夜訓,但婚後一齊住,佢晚晚都做功課做到三更半夜。開頭我地都因為佢在房做野我訓唔到而鬧過好多次交。到後來, 書枱搬左出廳,終於唔洗為阻住我訓而嘈。但有左bb到生,佢都係忙到連幫我搬野去媽到坐月都話要等佢做曬功課先。又嘈左好多次,佢話我唔體諒佢多野做迫佢,我話bb唔會等你做完功課先出世。最終都係bb出左世,佢先唔知執左d咩去我媽到。好喇,書讀完喇,又話接左project在家做,一樣做到3更半夜,都係唔會一齊上床訓。。。叫佢做任何野,都只會話我唔體諒佢多野做唔夠休息,仲要迫佢。但對我來講,我識佢10年,10年都係無人會幫我手做野,家務、執野、粗重、結婚所有野都唔幫手。只會覺得自己好多野做。而在我來講,頭家你都有份唔係只係關我事唔關你事!你一段時間忙我可以幫你頂曬屋企野,但10年喇,都仲係我頂,真係我頂。。你個肺!好厭倦。係,佢係做到3更半夜唔夠休息。但我覺得係佢自己攞嚟。唔識分配時間!定係我真係唔識體諒佢辛苦?係我唔支持佢同佢計較?


男爵府

積分: 6304


2#
發表於 17-6-16 08:54 |只看該作者

回覆:獨自入睡既老婆

睇完!如果係我根本吾會同呢个男人結婚生仔?又自私,又冇情趣,咁同單親有乜分別,你最好老老實實問佢係未一世都係咁行落去?


男爵府

積分: 9857


3#
發表於 17-6-16 09:25 |只看該作者

回覆樓主

結婚就係咁,你怨得乜


男爵府

積分: 6156


4#
發表於 17-6-16 09:25 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 17-6-16 10:55 編輯
AAV 發表於 17-6-16 08:05
我同老公結左婚就快4年,差唔多每一晚,都係我自己上床訓覺。真係無咩試過一齊上床訓。連行埋都少之有少。 ...

有啲男人覺得佢啲時間係做大事,屋企嘢浪費佢時間,呢類男人多數由細到大痴阿媽照顧,冇咩獨立生活過。有獨立生活過嘅人會知道屋企嘢你唔做就唔會有人做,所以點都會分時間出嚟做,久而久之會養成分配時間嘅習慣,對人又好,處理屋企嘢又好。可能佢覺得咁先係男人,但其實只係唔成熟。年紀增長唔代表個人會比例上變成熟。

點評

RAA    發表於 17-6-16 10:41


瑪瑙宮

積分: 139710


5#
發表於 17-6-16 09:42 |只看該作者
AAV 發表於 17-6-16 08:05
10年都係無人會幫我手做野,家務、執野、粗重、結婚所有野都唔幫手。 ...

你自己乜都頂晒, 佢習慣左. 對左十年佢都係咁, 你都揀同佢生仔, 無言.


翡翠宮

積分: 79228


6#
發表於 17-6-16 09:43 |只看該作者

回覆樓主:

咁你都生仔
一早預料會係咁喎


伯爵府

積分: 18628


7#
發表於 17-6-16 10:03 |只看該作者

回覆樓主

坦白講,真係好難明點解咁多女人可以咁天真,諗住結婚生仔就可以令個男人改變。對於依D咁自私嘅男人根本冇用,只會換來你唔體諒佢!你係迷ftm?如果係,佢更加大條道理要進修,事業為重而忽略你


大宅

積分: 3469


8#
發表於 17-6-16 10:10 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-6-25 17:09 編輯
.


翡翠宮

積分: 79228


9#
發表於 17-6-16 10:40 |只看該作者
根本男女成年後都好難改變
我唔覺得只係男人唔會變
講真過左18, 我本質無變過
搵生活partner 一定唔可以有幻想
女人只係鐘意幻想所以搞到自己一鑊泡


水晶宮

積分: 60641


10#
發表於 17-6-16 10:49 |只看該作者
樓主, 其實很明白你心情, 單方面的付出是會有累的一天

其實不是體不體諒的問題, 是好多關係是需要日積月累(無論是好與壞)


大宅

積分: 2584


11#
發表於 17-6-16 10:49 |只看該作者
一個極度自私,唔愛你,也不適合結婚的男人,
你要為自己好好打算下


男爵府

積分: 5549


12#
發表於 17-6-16 10:54 |只看該作者
忙足十年。。。。都真係好忙。。。


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


13#
發表於 17-6-16 11:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50566


14#
發表於 17-6-16 12:03 |只看該作者

回覆樓主:

呢啲老公係咪叫有上進心。。。

真係人夾人, 你等得到佢二三十年分分鐘上市老闆夫人都有得你做

你等唔等?(等愛定等錢定名譽地位自己選)


大宅

積分: 2237


15#
發表於 17-6-16 12:23 |只看該作者
敢問樓主屋企經濟狀況係點? 會唔會你c6咁辛苦進修係為左搵多個錢比屋企? 其實佢晚晚做野唔夠訓佢自己都辛苦, 會唔會有其他原因令佢唔想一齊上床?


公爵府

積分: 26412

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


16#
發表於 17-6-16 12:24 |只看該作者
如果他是家庭支柱,我不會計較甘多,我自己都係甘,我10點幾一定要訓覺,我先生11點幾先訓,結婚8年,都系我睡了,他沒起身,早上我仲訓緊,他已經起身返工~


伯爵府

積分: 19137


17#
發表於 17-6-16 12:50 |只看該作者
AAV 發表於 17-6-16 08:05
我同老公結左婚就快4年,差唔多每一晚,都係我自己上床訓覺。真係無咩試過一齊上床訓。連行埋都少之有少。 ...

佢已經習慣左乜嘢都係你頂,佢就只有自己時間


伯爵府

積分: 17681


18#
發表於 17-6-16 12:51 |只看該作者
生活品質一定要無了期咁辛苦先可以提升?
如果真係要咁先可以維持,我會走人(可能太mean, 但諗唔到其他字眼,sorry)



伯爵府

積分: 17681


19#
發表於 17-6-16 12:54 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-16 12:03
呢啲老公係咪叫有上進心。。。

真係人夾人, 你等得到佢二三十年分分鐘上市老闆夫人都有得你做

等苦盡甘來?
通常等到都太大怨氣。


水晶宮

積分: 50566


20#
發表於 17-6-16 13:02 |只看該作者
forgive?forget? 發表於 17-6-16 12:54
等苦盡甘來?
通常等到都太大怨氣。

睇電視劇通常苦盡以為有甘(金)來既時候通常都會爆出二奶三奶。。。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo