夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 494


1#
發表於 17-6-9 08:51 |只看該作者
上個月已whatapp問佢去唔去,要填通告,C6無覆,咁我照當佢去先啦(我以為佢諗:個仔畢業緊係去啦)所以先唔覆...今個月我見到佢再問多佢一次啦直接(因不同住),點知佢話:到時睇下點先,我點知到時得唔得閒。真係聽完火火地,我咪所以而家一早同你講定囉,我夠要返工啦,都同我老闆攞假去,佢自己揸車打自己工架者,你咪個日唔好接job啦。平時佢一個月先揾個仔一次,已經無陪過個仔成長,雖然而家幼稚園畢業者,可能對佢黎講只係小事卦...但個仔都好想見到爸爸媽媽一齊去...我記得K1阿仔上台攞獎時,見到我原來係度睇住,佢開心到不停揮手唔識落台...個仔都會重視親人,但C6無...


男爵府

積分: 6156


2#
發表於 17-6-9 09:05 |只看該作者
跟他再談一下。


男爵府

積分: 5965


3#
發表於 17-6-9 10:09 |只看該作者

回覆樓主:

今年個囡k3
我c6都唔拎假去個囡畢業禮
我又冇所謂
我寧願佢唔去 好過佢去到係到訓
不嬲都冇出席過學校活動
反正我囡見到我去就夠


複式洋房

積分: 494


4#
發表於 17-6-9 10:42 |只看該作者
waiman0614 發表於 17-6-9 10:09
今年個囡k3
我c6都唔拎假去個囡畢業禮
我又冇所謂

C6唔去都算了,最嬲係whatapp問佢佢都隻字唔覆,直接問佢又話自己唔知得唔得閒,但其實佢咁樣講得都唔方會去,不如直接話唔去,我要交學校通告,學校又要交錢車人去要預位,咁我填佢去好定唔去好...?仲要用忙黎做藉口,最慘咁忙應該好多生意啦,咁多年豆零家用都無比過,問佢攞錢交書薄又係到拖,話月尾有,結果又係無比過...


男爵府

積分: 5965


5#
發表於 17-6-9 10:52 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 10:42
C6唔去都算了,最嬲係whatapp問佢佢都隻字唔覆,直接問佢又話自己唔知得唔得閒,但其實佢咁樣講得都唔方會 ...

睇你同單親冇分別
又唔同住 又唔比錢
唔好預佢去
佢有車佢自己可以去


複式洋房

積分: 494


6#
發表於 17-6-9 11:01 |只看該作者
waiman0614 發表於 17-6-9 10:52
睇你同單親冇分別
又唔同住 又唔比錢
唔好預佢去

係丫,其實我已經當佢唔去啦,不過嬲嬲地走上黎舒發吓⋯⋯
都好啱丫同單親無咩分別,樓下保安丫,同學家長都應該以為我係單親,有保安仲成日八卦問我個仔幾耐見一次爸爸丫?有個又問點解無見過你爸爸既?你咁靚仔,係咪爸爸都好靚仔丫?(每次有人咁問我就好想話:爸爸好肥,完全唔靚仔,仲好衰)


瑪瑙宮

積分: 139700


7#
發表於 17-6-9 11:04 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 10:42
C6唔去都算了,最嬲係whatapp問佢佢都隻字唔覆,直接問佢又話自己唔知得唔得閒,但其實佢咁樣講得都唔方會 ...

唔同住, 一个月先搵囝一次, 唔覺得佢錫个囝, 佢又点會上心个囝 d 野.


複式洋房

積分: 494


8#
發表於 17-6-9 11:21 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-9 11:04
唔同住, 一个月先搵囝一次, 唔覺得佢錫个囝, 佢又点會上心个囝 d 野.

我話佢無養過個仔,佢仲掉返轉話我嬲我,佢真係覺得自己一個月陪個仔食一次飯,有時買下玩具比佢就當有養到個仔


瑪瑙宮

積分: 139700


9#
發表於 17-6-9 11:26 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 11:21
我話佢無養過個仔,佢仲掉返轉話我嬲我,佢真係覺得自己一個月陪個仔食一次飯,有時買下玩具比佢就當有養 ...

我係佢都爽, 又唔使理你地, 又唔使比錢, 就有人叫我做爸爸, 唔知你地點解會攪到咁, 但佢習慣左唔使比你都攪得掂, 佢點會比丫.


水晶宮

積分: 50566


10#
發表於 17-6-9 11:45 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 11:21
我話佢無養過個仔,佢仲掉返轉話我嬲我,佢真係覺得自己一個月陪個仔食一次飯,有時買下玩具比佢就當有養 ...
咁你地做咩要咁呢...( 指分開住呀 )

唔係又係為層樓, 為小朋友番學太遠所以分開住呢D老套野吖嘛 ??



水晶宮

積分: 50566


11#
發表於 17-6-9 11:49 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-9 11:26
我係佢都爽, 又唔使理你地, 又唔使比錢, 就有人叫我做爸爸, 唔知你地點解會攪到咁, 但佢習慣左唔使比你都 ...
咪係, 第時老咗就有個人孝順埋佢, 幾爽呀 !!

而家零付出就有回報啦, 爽YY 啦直頭

我係樓主就直接飛咗佢啦, 話我現實都係咁話


男爵府

積分: 9982


12#
發表於 17-6-9 11:52 |只看該作者
做你C6 幾爽,自由自在,乜都吾洗理有個仔


複式洋房

積分: 494


13#
發表於 17-6-9 11:55 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-9 11:45
咁你地做咩要咁呢...( 指分開住呀 )

唔係又係為層樓, 為小朋友番學太遠所以分開住呢D老套野吖嘛 ?? ...

原本我仔未出世阿奶奶話可以湊,我同我老公奶奶一齊住,到我生之前個兩個月,我奶奶先話佢要照顧佢老豆唔湊到,我地揾唔到人湊又請唔起工人最後局左我媽湊,我奶奶係打鼓嶺,我媽係天水圍,結果我放完產假開始就同個仔搬返我媽到住,星期六日先返奶奶度。但我老公根本懶到死,又一嫌、我地每次返去都要攞一袋二袋,越黎越少返去,到個仔讀書新更加少返去了...佢有部客貨車車我地都咁懶,我更加唔會自己湊個仔咁辛苦去揾佢,要佢車我地佢好似仲要嫌浪費油錢⋯⋯


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


14#
發表於 17-6-9 12:04 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 11:55
原本我仔未出世阿奶奶話可以湊,我同我老公奶奶一齊住,到我生之前個兩個月,我奶奶先話佢要照顧佢老豆唔 ...
咁樣好咩? 唔搵個地方一齊住? 一個家唔應該係咁


複式洋房

積分: 494


15#
發表於 17-6-9 12:07 |只看該作者
馬霸 發表於 17-6-9 11:52
做你C6 幾爽,自由自在,乜都吾洗理有個仔

佢又唔係咁諗,佢覺自己好辛苦架,擔擔抬抬做嘢供車,係為左我地架,佢應該覺得佢唔掂我都唔幫佢,佢成日以為我想佢死~尋日先同佢係電話嘈完,佢仲話我無當佢係人(事源佢今個月無比錢供車,又話個客過兩日會找數就有錢,兩日又兩日,第七日了,我咪打去鬧爆佢囉)


水晶宮

積分: 50566


16#
發表於 17-6-9 12:10 |只看該作者
sherry14hk 發表於 17-6-9 11:55
原本我仔未出世阿奶奶話可以湊,我同我老公奶奶一齊住,到我生之前個兩個月,我奶奶先話佢要照顧佢老豆唔 ...
咁點算呀 ?? 有冇話PLAN好幾時會番去一齊住呀 ??

女人青春有限, 過咗就無架啦, 第時皮黃肉鬆咁先番去, 個老公由龍精虎猛變為有心無力.....喂喂你地大好人生, 大好青春就咁無咗?? 值咩 ? 而家唔係打仗喎, 唔洗分開成十年吖嘛 ...

你睇你個男人, 屋企有阿媽照顧佢, 佢真係以為自己仲係單身呀?? 自己有頭家有個仔有老婆需要佢照顧架, 仲以為自己係花仔係屋企日日只係食屙瞓就又一日 ? 老咗仲有個仔照顧佢, 佢個算盤打得真响喎.........

生咗個仔無人湊就由得你搬開住自己唔諗吓解決方法, 佢係咪想由其頭家散呀 ?


複式洋房

積分: 494


17#
發表於 17-6-9 12:11 |只看該作者
siujanjan 發表於 17-6-9 12:04
咁樣好咩? 唔搵個地方一齊住? 一個家唔應該係咁

佢根本唔想拎錢出黎維持個家,我自己個人工又唔夠交租。因我阿媽都係要靠我養,我細佬妹有d鍾意就比家用唔鍾意又唔比~


水晶宮

積分: 50566


18#
發表於 17-6-9 12:15 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 17-6-9 12:18 編輯
sherry14hk 發表於 17-6-9 12:07
佢又唔係咁諗,佢覺自己好辛苦架,擔擔抬抬做嘢供車,係為左我地架,佢應該覺得佢唔掂我都唔幫佢,佢成日 ...

咁你叫佢去死啦, 無你地唔通佢就唔洗做呀 ???

男人女人都好, 要生存就要工作架啦, 最多話因為有頭家就落力少少咁唓, 唔通無結婚就代表唔洗做呀 ?? 樓主自己應該都番緊工啦..........


你真係要糾正吓佢諗法, 問吓佢係咪無結婚就唔洗做 ?? 係咪佢阿媽養佢到終老 !!

擔擔抬抬做嘢, 就埋怨吓佢自己當年唔用功讀書 !! 咪而家賴天賴地


複式洋房

積分: 494


19#
發表於 17-6-9 12:16 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-9 12:10
咁點算呀 ?? 有冇話PLAN好幾時會番去一齊住呀 ??

女人青春有限, 過咗就無架啦, 第時皮黃肉鬆咁先番去, 個 ...

佢最大問題就係覺得我地分開住咁耐都無問題。可能個仔仲細易氹,無見好耐佢都好快可以同爸爸有講有笑,我個仔試過問我:佢地結婚丫?(睇電視劇),咁佢地係咪要分開住呀?~我聽到佢咁以為都好心痛


複式洋房

積分: 494


20#
發表於 17-6-9 12:19 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-9 12:15
咁你叫佢去死啦, 無你地唔通佢就唔洗做呀 ???

男人女人都好, 要生存就要工作架啦, 最多話因為有頭家就落 ...

我奶奶都68應該就69,佢都仲做緊嘢,我諗佢都知自己個仔靠唔住

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo