夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9546


1#
發表於 17-2-4 09:19 |只看該作者
我認為 c6 因為生活壓力搞到有燥狂,情況時好時壞,衰起上嚟真係我求其講句無傷大雅嘅說話都會「撻著」佢,發晒脾氣。如果想同 c6 搵專業人士做評估、睇精神科醫生,應該點做?睇私家大概幾錢?
我其實好想放棄,因為隔幾日又嘈實在令我自己好辛苦,我都驚自己俾佢搞到痴線,但都想試埋睇醫生呢個方法先,希望 JM 唔好留言叫我唔好再忍、唔好期望改變個男人... 希望大家可以俾到實際建議、資料我,我真係唔知去邊度問,唔該晒


大宅

積分: 4874


2#
發表於 17-2-4 10:17 |只看該作者

回覆樓主:

樓主,支持你不易放棄對方,一段感情,應該不易放棄。互相支持。

雖然我冇相關資料,但我都希望你有個好結果。

佢會唔會返工有壓力?我老公之前都係咁,佢自己都唔知,轉左工就好返,之後大家傾返,佢話應該係份工,做得唔開心,又唔想俾我知,自己搞唔掂。


男爵府

積分: 9546


3#
發表於 17-2-4 11:24 |只看該作者
Icy28078380 發表於 17-2-4 10:17
樓主,支持你不易放棄對方,一段感情,應該不易放棄。互相支持。

雖然我冇相關資料,但我都希望你有個好結 ...

我都幾肯定係壓力,因為近年佢生意唔好,財政方面的確係令生活有壓力。我自問算好好EQ,同埋份人比較樂觀積極,我c6 偏向悲觀同埋消極,我真係好想令佢開心啲,正面啲,但我已經用晒我認為自己能力做到嘅方法,所以好想尋求專業人士幫忙


大宅

積分: 4874


4#
發表於 17-2-4 12:24 |只看該作者
meek 發表於 17-2-4 11:24
我都幾肯定係壓力,因為近年佢生意唔好,財政方面的確係令生活有壓力。我自問算好好EQ,同埋份人比較樂觀 ...

雖然話錢財身外物,但在香港,好多人都感覺到壓力,佢做邊行呀?

我本身做緊果行(零售業)都差左好多,而家轉左行。天無絕人之路,例如搵些外快啦(我都有自己既小事業).

要多多珍惜眼前人,唔好本未倒置,想家庭幸福而想搵多些係好正常,但搵唔到都唔好太上心。


男爵府

積分: 9546


5#
發表於 17-2-4 12:38 |只看該作者
Icy28078380 發表於 17-2-4 12:24
雖然話錢財身外物,但在香港,好多人都感覺到壓力,佢做邊行呀?

我本身做緊果行(零售業)都差左好多, ...

佢做廣告製作,但零售經濟唔好,直接影響到佢公司嘅生意。另外,早兩年佢屋企嗰邊有啲問題,搞到財政壓力好大,唔到我地話唔諗就唔諗。不過我深信天無絕人之路。我地會努力,多謝你嘅鼓勵啊


伯爵府

積分: 17350


6#
發表於 17-2-4 12:46 |只看該作者

引用:我認為 c6 因為生活壓力搞到有燥狂,情況時

原帖由 meek 於 17-02-04 發表
我認為 c6 因為生活壓力搞到有燥狂,情況時好時壞,衰起上嚟真係我求其講句無傷大雅嘅說話都會「撻著」佢, ...
不如去旅行散心


子爵府

積分: 12943


7#
發表於 17-2-4 12:49 |只看該作者

回覆樓主:

可能有好大既anger,唔好同佢講叫佢「睇醫生」,話搵專業人士教下點疏導情緒,否則大家咁生活落去都唔會開心,甚至家庭不保


男爵府

積分: 5095


8#
發表於 17-2-4 14:56 |只看該作者
朋友之前有情緖問題, 睇咗心理醫生做評估及治療, 宜家好好多, 你可以試吓,希望有幫助⋯⋯


男爵府

積分: 9546


9#
發表於 17-2-4 15:24 |只看該作者
chloeyiu 發表於 17-2-4 14:56
朋友之前有情緖問題, 睇咗心理醫生做評估及治療, 宜家好好多, 你可以試吓,希望有幫助⋯⋯ ...

去邊度睇?


男爵府

積分: 9546


10#
發表於 17-2-4 15:25 |只看該作者
Bling11 發表於 17-2-4 12:49
可能有好大既anger,唔好同佢講叫佢「睇醫生」,話搵專業人士教下點疏導情緒,否則大家咁生活落去都唔會開 ...

可能係,同埋可能自尊心問題... 唔開心嘅嘢又收收埋埋...


大宅

積分: 2829


11#
發表於 17-4-23 17:23 |只看該作者
chloeyiu 發表於 17-2-4 14:56
朋友之前有情緖問題, 睇咗心理醫生做評估及治療, 宜家好好多, 你可以試吓,希望有幫助⋯⋯ ...

可以pm我聯絡資料嗎


大宅

積分: 2083


12#
發表於 17-4-23 17:34 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 zoooooooooo 於 17-4-23 17:34 編輯

你而家咁樣叫佢睇醫都係會比佢癲你架,所以你要同佢當平常咁傾下計,等佢都覺得自己都係有唔妥先得,咁樣佢反而好容易面對接受治療,但係而家你咁樣話同佢去睇醫生,就算佢肯去,佢未必會聽醫生講嘢!
而家你搵定資料先,同時又諗下用乜方法同佢傾等佢覺得自己都出現問題


男爵府

積分: 9546


13#
發表於 17-4-23 20:45 |只看該作者
zoooooooooo 發表於 17-4-23 17:34
你而家咁樣叫佢睇醫都係會比佢癲你架,所以你要同佢當平常咁傾下計,等佢都覺得自己都係有唔妥先得,咁樣佢 ...

多謝你。近排c6 好咗好多,佢工作壓力冇咁大,又多返做運動


大宅

積分: 2083


14#
發表於 17-4-23 21:29 |只看該作者
meek 發表於 17-4-23 20:45
多謝你。近排c6 好咗好多,佢工作壓力冇咁大,又多返做運動
...

做運動真係有效架,仲有食蕉同黑朱古力


男爵府

積分: 5640


15#
發表於 17-4-23 21:43 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得臨床心理學家唔錯(唔係醫生)約1700/小時


男爵府

積分: 8392


16#
發表於 17-4-24 12:50 |只看該作者

回覆樓主:

佢肯去睇醫生???
我果件又係成日發脾氣,不過佢唔認自己既錯,係全世果人既錯
我已經放棄左佢,亦都唔怕佢發脾氣了


大宅

積分: 4518


17#
發表於 17-4-24 13:35 |只看該作者
littlemuffin 發表於 17-4-24 12:50
佢肯去睇醫生???
我果件又係成日發脾氣,不過佢唔認自己既錯,係全世果人既錯
我已經放棄左佢,亦都唔怕 ...
"我果件又係成日發脾氣,不過佢唔認自己既錯,係全世果人既錯" X2

我個件又係咁,
我都放棄左,
但仲係怕佢發脾氣, 無你咁叻


男爵府

積分: 9546


18#
發表於 17-4-25 19:25 |只看該作者
carwaichu 發表於 17-4-23 21:43
我覺得臨床心理學家唔錯(唔係醫生)約1700/小時

直接約見?要唔要轉介信?


男爵府

積分: 9546


19#
發表於 17-4-25 19:29 |只看該作者
littlemuffin 發表於 17-4-24 12:50
佢肯去睇醫生???
我果件又係成日發脾氣,不過佢唔認自己既錯,係全世果人既錯
我已經放棄左佢,亦都唔怕 ...

我 c6 而家有時唔覺意發左脾氣,轉個頭會知自己衰。我自己都調節左,佢發脾氣時我由佢,唔會火上加油,咁佢自己爆完平靜返,會知自己失左控。大家都可以試下調節自己,有時可能你俾佢發完嗰轉脾氣佢就冇事,佢發嗰陣叫佢唔好發反而仲衰。


男爵府

積分: 9546


20#
發表於 17-4-25 19:29 |只看該作者
missbull 發表於 17-4-24 13:35
"我果件又係成日發脾氣,不過佢唔認自己既錯,係全世果人既錯" X2

我個件又係咁,

我 c6 而家有時唔覺意發左脾氣,轉個頭會知自己衰。我自己都調節左,佢發脾氣時我由佢,唔會火上加油,咁佢自己爆完平靜返,會知自己失左控。大家都可以試下調節自己,有時可能你俾佢發完嗰轉脾氣佢就冇事,佢發嗰陣叫佢唔好發反而仲衰。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo