夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1719


1#
發表於 17-5-19 13:45 |只看該作者
以前都有POST過
我老公身體唔好,所以都少行埋
但少都仲算斷斷續續叫係有夫妻生活

自上年年底左右,屋企老人家身體出問題
老公工作上唔多順利
在年底/年頭果時最後一次行埋
就到今日都無

早排我有表達過覺得無左夫妻生活我接受唔到
老公話佢身心都好攰無左性欲
同時覺得自己年齡加身體唔好可能有ED

我都同意屋企呢半年係大心理壓力
但個人認為無夫妻生活又係另一回事
即使唔到最後一步,都想有親密接觸

我睇有D人話,兩個人半年都無行埋
之後變無性夫妻機會就好大
我真係接受唔到以後都無
但佢而家講明係攰,家人方面尤其煩惱
我仲一而再咁迫佢都好似唔係幾好
但一直等,好怕只係等到2個人生疏哂

我應唔應該再開口提,定等佢有表示為止??
由隻身到日本至落地生根


子爵府

積分: 13291


2#
發表於 17-5-19 13:49 |只看該作者
NipponTsuma 發表於 17-5-19 13:45
以前都有POST過
我老公身體唔好,所以都少行埋
但少都仲算斷斷續續叫係有夫妻生活

有無手多多?除左講,你有無試過主動呢?


子爵府

積分: 11327


3#
發表於 17-5-19 13:49 |只看該作者
屋企人有事

出入奔波、無心情正常

我地最近有同樣問題、家中問題導致無心情

咁夫妻親密可以另一方面培養

攬下佢、傾下心事

培養心靈親密

之後先到身體


珍珠宮

積分: 33387

好媽媽勳章


4#
發表於 17-5-19 13:52 |只看該作者
俾多點時間給他
可能心理壓力很重

點評

NipponTsuma    發表於 17-5-25 09:15


大宅

積分: 4224


5#
發表於 17-5-19 13:58 |只看該作者
NipponTsuma 發表於 17-5-19 13:45
以前都有POST過
我老公身體唔好,所以都少行埋
但少都仲算斷斷續續叫係有夫妻生活

本帖最後由 dativebond 於 17-5-19 14:02 編輯

食偉哥啦。佢唔得但都會想要架,男人去到百歲唔得都想要架啦,唔係你度射都會搵地方射,唔好呃自己。

反而最怕唔係身體問題,係夫妻感情又唔處理,大家都玩逃避,最怕你呃埋自己。


翡翠宮

積分: 79226


6#
發表於 17-5-19 14:43 |只看該作者
身體唔好到咩地步?
男人就算弱; 都會手多多; 連手多多都無, 就真係..

其實性行為可以減壓; 我一壓力大就捉佢上床; 造完身心舒暢

有無去下旅行? 離開壓力源一定有幫助.


伯爵府

積分: 19137


7#
發表於 17-5-19 15:15 |只看該作者
NipponTsuma 發表於 17-5-19 13:45
以前都有POST過
我老公身體唔好,所以都少行埋
但少都仲算斷斷續續叫係有夫妻生活

壓力大,可以穩其他方式讓自己放鬆


珍珠宮

積分: 35654


8#
發表於 17-5-19 15:37 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-19 14:43
身體唔好到咩地步?
男人就算弱; 都會手多多; 連手多多都無, 就真係..

有時都未必比你捉上床咖,佢地有時都好懶唔想郁,口講就唔想,但係細佬就好誠實,呢d時候我會吹爆佢先再算,等佢有返癮下次就易入手


瑪瑙宮

積分: 139661


9#
發表於 17-5-19 15:52 |只看該作者
你主動 d , 口口手手幫下佢, 壓力大反而要減壓丫, 老婆服侍週到開心都黎唔切.


複式洋房

積分: 111


10#
發表於 17-5-19 17:28 |只看該作者
好明白樓主心情。
唯有同佢傾多d計。
有機會多多誘惑佢。
加油



點評

NipponTsuma    發表於 17-5-25 09:54


大宅

積分: 4224


11#
發表於 17-5-19 17:53 |只看該作者
BREADWING 發表於 17-5-19 15:37
有時都未必比你捉上床咖,佢地有時都好懶唔想郁,口講就唔想,但係細佬就好誠實,呢d時候我會吹爆佢先再算 ...

本帖最後由 dativebond 於 17-5-19 17:56 編輯

咁正?吹爆?好有瑕想。

好多女人都唔制,你算唔話得!

樓主,你睇我一個麻甩佬一聽到口爆,老婆服侍週到,就跳出黎留言,你就知幾大吸引力啦。如果你唔介意,可以一試,你老公應該會好驚喜好開心架!


複式洋房

積分: 315


12#
發表於 17-5-19 22:12 |只看該作者

回覆樓主:

有無試過大家夜晚傾下計,同對方傾下心事咁?男人總要面子,即使對住老婆都未必完全表露自己嫁。可以試下一步一步慢慢嚟,大家傾下計,慢慢進展到可以飲下酒調情,慢慢就有番性生活嫁啦。呢啲野急或者日日提住男人會嫌煩嫁。


複式洋房

積分: 182


13#
發表於 17-5-19 22:41 |只看該作者
NipponTsuma 發表於 17-5-19 13:45
以前都有POST過
我老公身體唔好,所以都少行埋
但少都仲算斷斷續續叫係有夫妻生活
我c6有長期病患,我都有提我有需要,但他只會勸我忍下,不要想這方面,直到現在變成無性夫妻,双方關係也變得疏離,所以你一定要趁現在再開口提,或安排旅行放鬆下,正視這問題,令生活從回正軌


水晶宮

積分: 51137


14#
發表於 17-5-20 13:34 |只看該作者

回覆樓主:

其實如果壓力,好易多野諗,焦慮,咁真係會無性慾架~~迫都無用~
你試下,生活可唔可以幫佢分擔先?佢如果放鬆唔到,你又話要做愛,即係等於俾多一份壓力佢,到時變成抑鬱,就煩啦~

點評

NipponTsuma    發表於 17-5-25 10:42


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 17-5-20 15:40 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-19 14:43
身體唔好到咩地步?
男人就算弱; 都會手多多; 連手多多都無, 就真係..

同意,試過瞓前心情唔好,做完好返好多


翡翠宮

積分: 79226


16#
發表於 17-5-20 16:08 |只看該作者
Missangelcc 發表於 17-5-19 22:41
我c6有長期病患,我都有提我有需要,但他只會勸我忍下,不要想這方面,直到現在變成無性夫妻,双方關係也變得疏 ...

“只會勸我忍下,不要想這方面“

佢都幾自私喎


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


17#
發表於 17-5-20 17:55 |只看該作者
NipponTsuma 發表於 17-5-19 13:45
以前都有POST過
我老公身體唔好,所以都少行埋
但少都仲算斷斷續續叫係有夫妻生活

睇醫生啦
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


大宅

積分: 1771


18#
發表於 17-5-21 16:21 |只看該作者

回覆樓主:

你老公幾多歲?係唔硬?


侯爵府

積分: 21304


19#
發表於 17-5-21 17:11 |只看該作者
我未婚夫都係話工作疲累所以無乜mood,初頭我都好唔開心,但係宜家都叫習慣咗,2個月一次


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


20#
發表於 17-5-22 10:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo