夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1179


1#
發表於 17-6-9 19:39 |只看該作者
由細到大堅持做,但我覺得要我放棄


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 17-6-9 19:46 |只看該作者

回覆樓主:

會,35歲後就會開始顯現,堅持


翡翠宮

積分: 79226


3#
發表於 17-6-9 20:06 |只看該作者

回覆樓主:

隨心

望有個好報黎做人,未必有得着


大宅

積分: 1179


4#
發表於 17-6-9 20:12 |只看該作者

回覆樓主:

相士話我8字成世人好受氣,事實係咁,我已好努力工作,唉


大宅

積分: 1179


5#
發表於 17-6-9 20:14 |只看該作者

回覆樓主:

我由細到大成日幫人,做慈善,絕對吾會講領人難受說話


男爵府

積分: 6263


6#
發表於 17-6-9 20:43 |只看該作者
ckf621 發表於 17-6-9 20:14
我由細到大成日幫人,做慈善,絕對吾會講領人難受說話

樓主要加油!
老套果句,人生不如意事 十常八九,豁達面對吧!
如果相信好人有好報,就如同因果報應,有d人俾你遇到就係等你向佢報番前世因,亦有d係你行善積得的福果,來世會得到福報。


水晶宮

積分: 58589


7#
發表於 17-6-9 20:46 |只看該作者
本帖最後由 全為愛 於 17-6-10 12:07 編輯
mini1204 發表於 17-6-9 20:06
隨心

望有個好報黎做人,未必有得着

同意。

如果做好人的intention 是為了有好報的話,會難以持久或做到有一刻會沮喪。


大宅

積分: 1859


8#
發表於 17-6-9 21:02 |只看該作者
ckf621 發表於 17-6-9 19:39
由細到大堅持做,但我覺得要我放棄

好人是會有好報的,我見過一家人,佢地全家都好好人好肯幫人,在一的生死關頭居然可以大步踏過。常理不能解釋,但事實證明做好人唔知幾時會有回報,適當的時候就會出現


侯爵府

積分: 23624


9#
發表於 17-6-9 21:07 |只看該作者

回覆樓主

如果你信,或許幫下世積福


我覺得做好人好事就算今世冇報都心安理德




大宅

積分: 3469


10#
發表於 17-6-9 21:29 |只看該作者
本帖最後由 annacckong 於 17-6-25 17:44 編輯

.


大宅

積分: 1010


11#
發表於 17-6-9 21:35 |只看該作者
功夫巨星李連杰大病過後的7句中的一句話》

別以為付出就有回報, 凡事只有不計回報,方能踐行以德報怨。


水晶宮

積分: 50566


12#
發表於 17-6-9 21:40 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 tammy2008 於 17-6-10 00:15 編輯

講咩堅持啫,唔通唔提住自己做好事就會變成壞人 ?


侯爵府

積分: 24385


13#
發表於 17-6-9 22:38 |只看該作者
Yu2015 發表於 17-6-9 21:35
功夫巨星李連杰大病過後的7句中的一句話》

別以為付出就有回報, 凡事只有不計回報,方能踐行以德報怨。

講得啱,凡事不計回報


大宅

積分: 3577


14#
發表於 17-6-10 02:50 |只看該作者

回覆樓主

唔信,不過人好同受唔受氣係2回事,人好都唔一定要受人氣.


大宅

積分: 2958


15#
發表於 17-6-10 04:55 |只看該作者

回覆樓主:

從來做好人都冇諗過要有咩好報, 只為善念出發, 希望幫到人,希望人哋好, 唔係望自己好㗎喎!


男爵府

積分: 7112


16#
發表於 17-6-10 09:18 |只看該作者
一定要心存善念,就算你覺得你做好多好事,其實係咪真係好事呢?一定要好心,因為前生你可能係有惡報於今生,就可能因為你今世做好事,抵消左部份,如果吾係今生會更差。無論如何,人一定有業障,今世無論如何,一定要做好事存善心,還業障。加油


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


17#
發表於 17-6-10 10:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1179


18#
發表於 17-6-10 11:18 |只看該作者

回覆樓主:

其實工作受氣預左,但私生活很不開心


男爵府

積分: 6304


19#
發表於 17-6-10 12:14 |只看該作者
ckf621 發表於 17-6-10 11:18
其實工作受氣預左,但私生活很不開心
做人心存善念是對的,自己不做出傷害別人的事,但與此同時,亦不要另自己很容易被人傷害呢。
開心幸福與否,全在一念之間,轉個角度轉個念頭,睇法就唔同哂,自己的開心就能由自己來掌握


瑪瑙宮

積分: 139661


20#
發表於 17-6-10 12:16 |只看該作者
ckf621 發表於 17-6-10 11:18
其實工作受氣預左,但私生活很不開心

你好似鈡意講 d 唔講 d , 唔係好知你想表達唔想做好人定點? 私生活不開心又唔想 e 度講, 不如搵社工傾, 打去生命熱線都得.

唔做好人, 咁你係咪做到衰人? 唔好話壞人 (害人的人, 危害社會秩序/安全的人), 一般衰人/惡人 (對人唔好, 牙牙咋咋, 口賤, 背後放箭), 都唔係人人做到.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo