夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   2


別墅

積分: 778


1#
發表於 17-6-11 00:35 |只看該作者
今年是我和C6結婚十週年,所以想借吓位和各位分享吓我和C6的經歷。

十年前我剛認識我C6時佢有車有樓(層樓是佢父母名的,當時佢父母早已退休,層樓供到一半由佢供),還有檔生意仔,做老闆。而我只是一位文員仔。

記得我們初拍拖時成日都鬧交,因為佢做咗好多年老闆,皮氣大,那時候的我也是一名港女,所以經常三不五時就炒大鑊。


別墅

積分: 778


2#
發表於 17-6-11 00:59 |只看該作者

回覆樓主

雖然成日嘈,但拍咗拖半年佢就向我求婚,當時我個心都有啲亂,心想好像太快了,不過我也應承了佢,諗住先訂婚再等3-5-7年先結婚應該沒問題啦,希望大家可以再了解吓先。

但事實並唔係我咁諗的。因為我C6是一位超迷信的人。我好記得佢年尾同我求婚,過年2月(年頭)同我講3月要即刻結婚,致於點解~~~~~咪睇相師傅話要即結囉。但其實我現在諗返起點解要即刻結婚,是有原因的,你信唧可以話佢準,唔信就當考合。如果當時我哋無結婚就無今日呢個10週年了。


男爵府

積分: 7281


3#
發表於 17-6-11 01:13 |只看該作者
無論什麼原因,能夠走在一起是緣份,好好珍惜很多個十年。



         


點評

la_source    發表於 17-6-12 12:08


男爵府

積分: 9857


4#
發表於 17-6-11 09:21 |只看該作者

回覆樓主

期待分享。巧合


子爵府

積分: 10603


5#
發表於 17-6-11 11:50 |只看該作者

回覆樓主:



水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 17-6-11 12:15 |只看該作者

回覆樓主:

留毛


琥珀宮

積分: 152982


7#
發表於 17-6-11 16:03 |只看該作者

回覆樓主:



伯爵府

積分: 19137


8#
發表於 17-6-11 22:21 |只看該作者
no_ching 發表於 17-6-11 00:59
雖然成日嘈,但拍咗拖半年佢就向我求婚,當時我個心都有啲亂,心想好像太快了,不過我也應承了佢,諗住先訂 ...

好多都係緣分,珍惜以後嘅10年


大宅

積分: 2167


9#
發表於 17-6-12 07:41 |只看該作者

回覆樓主:

今年我都十年 ……不過 ,應該同你唔同感受。
好好保持住以及珍惜大家


男爵府

積分: 6304


10#
發表於 17-6-12 09:30 |只看該作者

回覆:10年

等待中?


大宅

積分: 1076


11#
發表於 17-6-12 11:37 |只看該作者
我都係今年十週年


複式洋房

積分: 126


12#
發表於 17-6-12 14:02 |只看該作者

回覆樓主:

向下一個10年出發


男爵府

積分: 5408


13#
發表於 17-6-14 23:47 |只看該作者
no_ching 發表於 17-6-11 00:59
雖然成日嘈,但拍咗拖半年佢就向我求婚,當時我個心都有啲亂,心想好像太快了,不過我也應承了佢,諗住先訂 ...

好值得慶祝下,來緊仲有更多嘅十年,希望你地一直幸福

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo