夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


1#
發表於 17-4-6 02:03 |只看該作者
本帖最後由 ling_198710 於 18-2-6 17:13 編輯

.

點評

mandychan0510    發表於 17-4-7 00:12


子爵府

積分: 12033


2#
發表於 17-4-6 02:48 |只看該作者

回覆樓主:

我完全明白, 四個字:顧全大局... 有時真係好心痛, 咁樣捱法仲有冇價值


別墅

積分: 773


3#
發表於 17-4-6 03:02 |只看該作者
生活要為自己快樂呀!


男爵府

積分: 9857


4#
發表於 17-4-6 08:24 |只看該作者
如果自己可以獨立,我會走,
因為我好明白你的感受,
其實已經變心,
你係一個人,
而佢只把你當工具,
一齊落去,bb都知道你的苦,所以如果能走就走吧!

點評

mandychan0510    發表於 17-4-7 00:12


男爵府

積分: 9780


5#
發表於 17-4-6 08:26 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 02:03
我同老公結左婚三年,近一年佢對我啲態度好冷淡,感覺好似普通朋友,就算所謂既傾計我覺得只係自言自語,我 ...

淨係返大陸搞女人已經唔洗原諒
啲男人咁放肆就係持住個老婆為咗小朋友
無老公無爸爸都可以過得好好
我自己就忍唔到喇
呢啲係好個人嘅選擇,我都識人為咗小朋友忍,將來唔好怨就可以

點評

ranchu    發表於 17-4-17 00:13
mandychan0510    發表於 17-4-7 00:13


翡翠宮

積分: 79228


6#
發表於 17-4-6 09:00 |只看該作者

回覆樓主:

留係為左仔女有個雞虫老豆
這是什麼大局


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


7#
發表於 17-4-6 09:01 |只看該作者
非常有古怪,你知唔知道為什麼他返大陸是返工,還是玩?


瑪瑙宮

積分: 139681


8#
發表於 17-4-6 09:45 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 02:03
我同老公結左婚三年,近一年佢對我啲態度好冷淡,感覺好似普通朋友,就算所謂既傾計我覺得只係自言自語,我 ...

對朋友都唔會冷淡到咁, 何況係另一半, 如果佢只想對囝囡有你照顧落去, 都做戲做好 d 丫. sex 又無, 關心溝通又無, 親情都唔覺有, 有老公=無老公, 只係共存於一屋內, 但你要付上一生的時間生命, 你後生喎, 你5,60 就話唔好攪咁多野姐, 幫你決定唔到, 你自己好好諗下.


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


9#
發表於 17-4-6 10:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38494

減齡達人勳章


10#
發表於 17-4-6 10:05 |只看該作者
結婚三年就甘,點行落去?其實你同冇老公冇乜分別。佢好似只當你係一個照顧小朋友嘅工人,冇需交流,但一定千萬個放心你唔會虐待佢啲仔女。
真係揾日大家要講清楚,好過死得不明不白,真係行唔到落去,分開對大家都好

點評

mandychan0510    發表於 17-4-7 00:13


大宅

積分: 1204


11#
發表於 17-4-6 10:51 |只看該作者
睇完你咁講, 我第一個反應係你之前一定係做左一D野令到你老公好反感而你又不自知

你試下回想下你大仔出世之後有冇對你老公冷淡左又或者其他態度變左? 感覺上你老公仲係愛你, 只係唔知點表達佢自己對你既不滿, 所以就對你冷淡左!

比多D耐性同佢溝通下, 可能每日少少咁傾, 唔好迫得佢太緊!

為左你屋企! 加油!

P.S 唔好再咁容易提離婚, 提得多男人都會覺得好煩


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


12#
發表於 17-4-6 11:06 |只看該作者
小小bb 發表於 17-4-6 09:01
非常有古怪,你知唔知道為什麼他返大陸是返工,還是玩?
玩,我前排忍唔住睇佢電話,發現原來佢瞞住返大陸叫雞,但無相片證明,只係信息,初頭佢淨係話返過一次大陸,但只係純揼骨,但D信息明顯唔止一次, 後尾就話幾次,再後尾原來最少半年都有間唔中去,當然佢無承認係叫雞,話淨係揼骨,話D信息係假既~.~最離譜係我竟然唔知佢返過大陸,唔知佢放假...我一直都以為佢真係返工好忙聽唔到電話,覆唔到信息....


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


13#
發表於 17-4-6 11:10 |只看該作者
本帖最後由 ling_198710 於 17-4-6 11:11 編輯
hunterml 發表於 17-4-6 10:02
想問下, 小朋友細個果陣, 你有無理你老公?

小朋友而家2歲幾,我唔太明白你指"理"係咩....我地以前有傾計有講笑有SEX, 但間唔中都會嘈架


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


14#
發表於 17-4-6 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


15#
發表於 17-4-6 11:23 |只看該作者
hunterml 發表於 17-4-6 11:11
咁樣睇, 即係唔係你問題了, 小心你老公外面有人.
我有懷疑過,所以查佢電話, 發現佢返大陸叫雞(只係信息),但佢答我只係純揼骨,D信息係假既...俾左張回鄉証我KEEP.....


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


16#
發表於 17-4-6 11:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


17#
發表於 17-4-6 11:34 |只看該作者
hunterml 發表於 17-4-6 11:25
香港呢? 我都唔想我老婆因為D女性搵我而煩我, 我日日都清機 ..... 雖然D留言只係講幾句普通野. ...
香港應該無.......我老公無日日清機哩個習慣,以前佢會俾電話我睇,叫我幫佢覆信息TIM...係近一年發覺佢開始避開我去打信息...前排好不安,我CHECK佢電話時就發現佢竟然清晒微信 D 信息,不安感即刻浮現, 有幾個沈左底既未清得晒,我禁入去睇,睇睇下,點解佢返過大陸,明明哩日佢係返工咖....再睇點解哩D係唔正經既信息/女人......第二日我同佢攤牌,佢淨係話D信息係假,淨係返過幾次純揼骨....最後俾埋張回鄉証我...


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


18#
發表於 17-4-6 11:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


19#
發表於 17-4-6 11:38 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 02:03
我同老公結左婚三年,近一年佢對我啲態度好冷淡,感覺好似普通朋友,就算所謂既傾計我覺得只係自言自語,我 ...

樓主有冇返工?對現在個社會發生緊咩事,每日有咩新聞妳了解幾多?知幾多?而家流行啲乜嘢妳又知唔知?而妳嘅世界裡面,現在最重要嘅係唔係小朋友?你哋結咗婚只係短短三年就可以去到淡如水一定有佢嘅原因的!

老實講,妳覺得男人娶個老婆係為咗乜嘢呢?如果只為有個伴,為上床,咁又何必結婚呢?不如天天新款還來得開心冇壓力!所以妳不如先想一想點解大家會冇話題?係唔係因為妳只顧住個家庭,顧住個小朋友而同呢個世界脫咗節?點解老公同同事可以有講有笑?因為佢哋有共同話題,而妳同佢除咗屋企同小朋友,仲有冇其他話題?如果冇要問問點解了?妳可能會話一日都要湊仔好忙,但點忙我都相信可以擠出少少時間去了解下個世界,起碼妳有時間上BK,即係唔會連呢少少時間都冇。

不過咁,妳現時嘅問題唔算好嚴重啫,好多夫妻都會經歷過,不用一想就去到要分開咁嚴重,可能當妳再成熟一點點時,望返今日嘅事只會一笑置之。

點評

mandychan0510    發表於 17-4-7 00:13
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


20#
發表於 17-4-6 12:03 |只看該作者
wing1388 發表於 17-4-6 11:38
樓主有冇返工?對現在個社會發生緊咩事,每日有咩新聞妳了解幾多?知幾多?而家流行啲乜嘢妳又知唔知?而 ...
我有返工,我每日都有睇新聞,其實我同佢連小朋友既話題應該都唔會有,佢係怕麻煩既人,只要我做好搞掂就得,佢唔想理太多野,佢亦都知佢唔理我都逼住要去理,例如報讀幼稚園....我每日同佢傾計加埋都唔知有無5句...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo