夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 66


1#
發表於 17-5-21 01:01 |只看該作者
如果老公拎左公司錢使.......叫幫手填數
金額對於自己來講唔係細
幫佢還......真係無曬錢你地會點 ?
幫唔幫?




男爵府

積分: 6304


2#
發表於 17-5-21 01:17 |只看該作者

回覆:老公D債你地會唔會幫手還

No.


水晶宮

積分: 50566


3#
發表於 17-5-21 01:19 |只看該作者
犯法野來喎..

就算come咗條數如果佢走咗佬點算呀 ?

你自己既老公人品係點, 要你自己詳細考慮幫唔幫得落手


大宅

積分: 3577


4#
發表於 17-5-21 08:10 |只看該作者
唔會幫,自己既事自己負責


象牙宮

積分: 239752


5#
發表於 17-5-21 08:22 |只看該作者
cclam613 發表於 17-5-21 01:01
如果老公拎左公司錢使.......叫幫手填數
金額對於自己來講唔係細
幫佢還......真係無曬錢你地會點 ?









自己的事, 自己處理。 (很早和亞仔, 其它人說)
生為父/母, 兄弟姐妹, 我不會理。


方法是
1. 去借貸.... 先填數。
2. 再去还借貸。付利息。




經歷了, 下次才不會犯同樣的行為。


想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


翡翠宮

積分: 97287


6#
發表於 17-5-21 11:41 |只看該作者

回覆樓主:

先暸解原因及後果再決定。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


瑪瑙宮

積分: 139710


7#
發表於 17-5-21 11:48 |只看該作者
唔會,佢偷人錢自己搅掂佢。


侯爵府

積分: 24127


8#
發表於 17-5-21 11:48 |只看該作者

回覆樓主:

我會睇同老公感情如何?
如果感情好好我會瞓身幫佢,散盡千金都無問題。
如果感情一般,幫少少借少少錢比佢。
如果感情差,sorry, 同佢say goodbye, 我拍拍屁股自己走。

點評

purple_onion    發表於 17-6-3 15:12


男爵府

積分: 6304


9#
發表於 17-5-21 12:07 |只看該作者

回覆:老公D債你地會唔會幫手還

幫我何常吾係一雙情願瞓身幫个C6,一次又一次沒完沒了,為了頭家為了2個仔可以健康成長我咬緊牙關,到頭來先醒悟出只是自己一廂情願,做了一次又一次洋估!


侯爵府

積分: 24385


10#
發表於 17-5-21 12:29 |只看該作者
cclam613 發表於 17-5-21 01:01
如果老公拎左公司錢使.......叫幫手填數
金額對於自己來講唔係細
幫佢還......真係無曬錢你地會點 ?

自己有錢會幫,但幫了無曬錢,我唔會全部攞出來幫,因要留番D自己以後打算


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


11#
發表於 17-5-21 12:45 |只看該作者
cclam613 發表於 17-5-21 01:01
如果老公拎左公司錢使.......叫幫手填數
金額對於自己來講唔係細
幫佢還......真係無曬錢你地會點 ?

嫁咗個賊。


侯爵府

積分: 23593


12#
發表於 17-5-21 16:28 |只看該作者
佢拎了d錢做咩?


珍珠宮

積分: 36096

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 17-5-21 16:31 |只看該作者
幫!吾會睇住佢死吾理!


男爵府

積分: 6442


14#
發表於 17-5-21 17:55 |只看該作者
tommy715 發表於 17-5-21 12:07
幫我何常吾係一雙情願瞓身幫个C6,一次又一次沒完沒了,為了頭家為了2個仔可以健康成長我咬緊牙關,到頭來 ...
唉...... 點解男人都系咁


男爵府

積分: 6304


15#
發表於 17-5-22 00:54 |只看該作者

回覆:老公D債你地會唔會幫手還

唉!係我自己吾夠眼簡左件賴皮賤人,好彩我夠果段一刀切,有外家支持2个仔又生性,現在弄孫子為樂生活尚可!


大宅

積分: 2338


16#
發表於 17-5-22 01:14 |只看該作者
cclam613 發表於 17-5-21 01:01
如果老公拎左公司錢使.......叫幫手填數
金額對於自己來講唔係細
幫佢還......真係無曬錢你地會點 ?

犯法wor ,唔抵幫,幫左佢只會有下次。
女人都留番d錢傍身。


翡翠宮

積分: 79228


17#
發表於 17-5-22 09:31 |只看該作者

回覆樓主:

no


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


18#
發表於 17-5-22 10:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50566


19#
發表於 17-5-22 10:54 |只看該作者
同埋都唔知佢係咪老作想吞咗你份私己, D錢到底用咗係咩地方...

所以都係嗰句, 佢本身係咩人, 值唔值得幫定係睇住佢坐監, 真係要你自己判斷


複式洋房

積分: 329


20#
發表於 17-5-22 15:42 |只看該作者
cclam613 發表於 17-5-21 01:01
如果老公拎左公司錢使.......叫幫手填數
金額對於自己來講唔係細
幫佢還......真係無曬錢你地會點 ?
不如你講多d黎聽下老公因咩事差人錢而要咁做呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo