夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4093


1#
發表於 17-6-9 09:45 |只看該作者
C6偷食,雖然冇真實證據,但佢已經默認,知道佢仲delete晒手機證據,不過佢唔肯講個女人任何野,都冇答我仲有冇下次

無意中比我知道左個女人電話,wechat account, fb account, 如果直接contact個女人會唔會好蠢?


別墅

積分: 838


2#
發表於 17-6-9 10:11 |只看該作者

回覆樓主:

佢無出聲,即系默認,但亦都可以系唔認(d男人會有時覺得我地女人好煩,直情懶得回答)。所以,系佢未親口承認之前,或你找到實質證據之前,我覺得先唔好打俾個女人。


珍珠宮

積分: 32775


3#
發表於 17-6-9 10:29 |只看該作者

回覆樓主

你想知個女人咩嘢?知黎有乜用?

揾個女人又做乜?宣示主權定驚佢比你c6呃?


大宅

積分: 4093


4#
發表於 17-6-9 10:29 |只看該作者
irisleung888 發表於 17-6-9 10:11
佢無出聲,即系默認,但亦都可以系唔認(d男人會有時覺得我地女人好煩,直情懶得回答)。所以,系佢未親口承 ...

其實都算有d證據,個女人張懷孕證明信,不過唔知個女人個b仲有冇,個b係邊個都唔知


男爵府

積分: 9446


5#
發表於 17-6-9 10:30 |只看該作者
想知你點found out ?


伯爵府

積分: 18628


6#
發表於 17-6-9 10:34 |只看該作者

回覆樓主

做得小三,好多面皮都幾吋厚,就算你穩佢,佢都唔會覺得自己破壞人地家庭架。根本唔可以同佢地講道理……都係認真咁同你老公傾下,問下佢究竟想點……


大宅

積分: 4093


7#
發表於 17-6-9 10:37 |只看該作者
Rubik 發表於 17-6-9 10:29
你想知個女人咩嘢?知黎有乜用?

揾個女人又做乜?宣示主權定驚佢比你c6呃?

天真咁想叫佢唔好再搞我老公,再睇下佢有咩想講,如其實係c6主動搵佢定點,套多d料,始終c6一定唔會講


珍珠宮

積分: 32775


8#
發表於 17-6-9 10:42 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-6-9 10:37
天真咁想叫佢唔好再搞我老公,再睇下佢有咩想講,如其實係c6主動搵佢定點,套多d料,始終c6一定唔會講
...

如果個女人同你講佢地係一齊咗,咁你接受唔到可以灑脫要離婚你可以揾佢

但如果你知道真相去剷你c6話佢唔坦白乜乜物物,咁又有咩意思?自己去揾個事實傷害自己?

又如果個女人話同你老公乜事都冇,咁你又係咪信你老公?但你而家老公都冇認呀,你都冇信佢啦,咁點知要係人地把口去證明個老公冇做錯事?


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


9#
發表於 17-6-9 10:47 |只看該作者
本帖最後由 wing1388 於 17-6-9 14:43 編輯
曉如1312 發表於 17-6-9 09:45
C6偷食,雖然冇真實證據,但佢已經默認,知道佢仲delete晒手機證據,不過佢唔肯講個女人任何野,都冇答我仲 ...

其實妳為咗咩咁執著一定要佢自己講出口?反正妳已掌握住證據,佢認唔認結果都係一樣軌已出,呢個時候倒不如諗下妳想要一個點樣嘅結果仲實際啦!

而妳知道咗個女人嘅聯絡方法又如何?打去叫佢退出?鬧佢?如果對方一句叫妳管好自己老公先咁妳又點應對?其實在對方來講佢冇嘢可以輸,反而妳有機會俾佢借機刺激妳,咁蝕嘅嘢我勸妳都係唔好做,除非妳自覺EQ好高啦!

的而且確,妳老公唔答妳得兩個原因:

1. 佢唔識點答
2. 明知妳做唔到啲乜嘢,答妳都費事!

點評

RAA    發表於 17-6-9 13:14
百花叢裡過,片葉不沾身。


瑪瑙宮

積分: 139706


10#
發表於 17-6-9 10:52 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-6-9 10:37
天真咁想叫佢唔好再搞我老公,再睇下佢有咩想講,如其實係c6主動搵佢定點,套多d料,始終c6一定唔會講
...

如果我係个女人唔聽你電話/cup 你線, 你咩都問唔到喇. 如果佢鈡意挑釁, 就會睇下你講乜先, 然後奚落下你, 因為你搵得我, 一定係你攪唔掂你 c6 先會搵我, 如果唔係, 就係你 c6 搵我喇.

所以, 我覺得你無謂去搵个女人, 不過, 唔知你聽唔聽.


男爵府

積分: 9857


11#
發表於 17-6-9 10:52 |只看該作者
wing1388 發表於 17-6-9 10:47
其實妳為咗咩咁執著一定要佢自己講出口?反正妳已掌握住證據,佢認唔認結果都係一樣軌已出,呢個時候倒不 ...

女人就係咁傻,為愛,唔甘心,唔想承認自己是失敗者。


大宅

積分: 1162


12#
發表於 17-6-9 10:54 |只看該作者

回覆樓主

搵個女人又點?
男人偷食得,唔係呢個女人都會係第二個女人啦。你趕得走幾多次?根本個源頭就喺你老公度,管好你老公好過啦


男爵府

積分: 9857


13#
發表於 17-6-9 10:54 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-9 10:52
如果我係个女人唔聽你電話/cup 你線, 你咩都問唔到喇. 如果佢鈡意挑釁, 就會睇下你講乜先, 然後奚落下你, ...

如果我是3,會開心收到電話,因為3多數覺得自己係贏家,得到的先係真愛。


珍珠宮

積分: 36897


14#
發表於 17-6-9 10:56 |只看該作者
唔好自己搵個女人, 冇用的.
你老公知道你發現左,
其實好快會招供.

「以不變應萬變」
比d時間個男人去處理佢自己既蘇州屎先...


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


15#
發表於 17-6-9 10:57 |只看該作者
sssssssss 發表於 17-6-9 10:52
女人就係咁傻,為愛,唔甘心,唔想承認自己是失敗者。

適當時候係需要放手,俾條生路自己行,何必明知道結果係不能改變仲要強求呢?
百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 5702


16#
發表於 17-6-9 10:58 |只看該作者
唔好! 千祈唔好
一去撩個第三者就蝕章
不變應萬變
你可以MON住第三者既FB同其他野去觀察
但千祈唔好主勎接觸

1. 你一去搵佢,個第三者同你C6投訴,點都係你唔著,騷擾人
2. 一搵就認輸,做咩要同個第三者講咁多野? 一來對家唔會SHOW你,二來咁樣你自己即刻矮化左

樓上JM講得岩,你搵得佢
代表你好著緊,你黎同佢談判
你目的人地顥然而見

有時,女人神秘D好
唔好俾對家同C6知你有咩部署


珍珠宮

積分: 32775


17#
發表於 17-6-9 11:04 |只看該作者

回覆樓主


http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4752469


別墅

積分: 838


18#
發表於 17-6-9 11:24 |只看該作者
曉如1312 發表於 17-6-9 10:29
其實都算有d證據,個女人張懷孕證明信,不過唔知個女人個b仲有冇,個b係邊個都唔知
...

你意思系:你老公有個個女人的懷孕證明信? 呢d信多數系交給公司申請孕假用……


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


19#
發表於 17-6-9 11:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 79228


20#
發表於 17-6-9 11:53 |只看該作者

回覆樓主:

揾個女人做乜
因住比佢噴到一面屁。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo