夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 7034


1#
發表於 17-4-29 11:13 |只看該作者
每逢他去飲嘢,快就二三點返,慢的五六點,我會瞓先,但成日law law 孿瞓唔著,我唔係擔心他做咩衰嘢,總之係瞓唔得著,心掛掛咁,有無人教我點樣令自己放心瞓覺,他二星期一次左右,點諗令自己安樂瞓


大宅

積分: 4224


2#
發表於 17-4-29 11:17 |只看該作者
maymaysheep 發表於 17-4-29 11:13
每逢他去飲嘢,快就二三點返,慢的五六點,我會瞓先,但成日law law 孿瞓唔著,我唔係擔心他做咩衰嘢,總之 ...

你真心唔係担心佢搞搞震?咁你担心乜?佢飲醉後會番黎發癲?定你怕佢出意外?

問心,兩星期一次可以接受,但你真心担心乜先?呢樣好關鍵。


水晶宮

積分: 51137


3#
發表於 17-4-29 11:47 |只看該作者

回覆樓主:

我都試過,慣左同老公一齊訓,所以有時老公夜番,或去左公幹,就會唔慣自己一個訓,而失眠~


大宅

積分: 4224


4#
發表於 17-4-29 11:50 |只看該作者
做個靚太 發表於 17-4-29 11:47
我都試過,慣左同老公一齊訓,所以有時老公夜番,或去左公幹,就會唔慣自己一個訓,而失眠~
...

如果原因真係咁純粹,佢去飲野你去做下運動或者去按個摩,好瞓好多架。


大宅

積分: 1873


5#
發表於 17-4-29 12:22 |只看該作者
唔好想太多啦!有d人出去飲酒,吹水,聲大大,瓜瓜叫……

放鬆一下,調和生活的壓力


男爵府

積分: 7034


6#
發表於 17-4-29 13:50 |只看該作者
dativebond 發表於 17-4-29 11:17
你真心唔係担心佢搞搞震?咁你担心乜?佢飲醉後會番黎發癲?定你怕佢出意外?

問心,兩星期一次可以接受 ...

我諗我喺擔心他出意外多
可能好似jm話齋,慣左他喺身邊而已


男爵府

積分: 7326


7#
發表於 17-4-29 14:37 |只看該作者
maymaysheep 發表於 17-4-29 11:13
每逢他去飲嘢,快就二三點返,慢的五六點,我會瞓先,但成日law law 孿瞓唔著,我唔係擔心他做咩衰嘢,總之 ...

我都係架!
要等到佢返黎先一齊訓

點評

cargod    發表於 17-5-2 13:07


伯爵府

積分: 19137


8#
發表於 17-4-29 21:29 |只看該作者
maymaysheep 發表於 17-4-29 11:13
每逢他去飲嘢,快就二三點返,慢的五六點,我會瞓先,但成日law law 孿瞓唔著,我唔係擔心他做咩衰嘢,總之 ...

我都試過,後尾太攰頂唔緊訓左


侯爵府

積分: 24385


9#
發表於 17-4-29 21:54 |只看該作者
maymaysheep 發表於 17-4-29 11:13
每逢他去飲嘢,快就二三點返,慢的五六點,我會瞓先,但成日law law 孿瞓唔著,我唔係擔心他做咩衰嘢,總之 ...

咁大個人無乜好擔心,眼訓自然瞓得著


子爵府

積分: 14016


10#
發表於 17-4-29 22:23 |只看該作者
maymaysheep 發表於 17-4-29 13:50
我諗我喺擔心他出意外多
可能好似jm話齋,慣左他喺身邊而已

我明白你。
十年前我老公都有個朋友好鍾意叫人去飲酒,一般都两三點先返。我唔係擔心老公搞搞震,係擔心佢飲得太多有意外。所以都係唔瞓到。
好彩呢個朋友去左第二度做嘢(離開香港),就冇再去飲酒喇。


男爵府

積分: 6304


11#
發表於 17-4-29 23:20 |只看該作者

回覆:老公去飲嘢,我瞓唔著覺

食粒安眠葯啦!


男爵府

積分: 7034


12#
發表於 17-4-30 08:18 |只看該作者
tommy715 發表於 17-4-29 23:20
食粒安眠葯啦!

就快要用呢招了


子爵府

積分: 14204


13#
發表於 17-4-30 09:42 |只看該作者
做個靚太 發表於 17-4-29 11:47
我都試過,慣左同老公一齊訓,所以有時老公夜番,或去左公幹,就會唔慣自己一個訓,而失眠~
...

所以我決定吾同佢一齊瞓,同女一齊瞓好過,只係瞓吾着時會call佢,但佢又e樣嗰樣

只係講,你越緊張, 佢越吾在乎

你要識得玩心理戰囉


水晶宮

積分: 51137


14#
發表於 17-4-30 09:57 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-4-30 09:42
所以我決定吾同佢一齊瞓,同女一齊瞓好過,只係瞓吾着時會call佢,但佢又e樣嗰樣

只係講,你越緊張, 佢 ...

放心,我同我老公算係感情好嘅~只係我覺得老公攬住訓比較舒服je~


禁止訪問

積分: 2496


15#
發表於 17-4-30 11:10 |只看該作者

回覆:maymaysheep 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7074


16#
發表於 17-4-30 12:02 |只看該作者
我老公係一星期一至二次出去食飯應酬,冇12點都唔返,我第二日又要返工,如果我瞓唔到真係會癲!所以我已習慣左自己瞓唔會等佢返,我仲同佢講你最好等我瞓左至返黎,唔好嘈住我!


瑪瑙宮

積分: 139669


17#
發表於 17-4-30 12:03 |只看該作者
佢已regularly 有尼个消遣/習慣,都5使等喇。


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


18#
發表於 17-5-2 10:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7034


19#
發表於 17-5-2 14:34 |只看該作者
hunterml 發表於 17-5-2 10:35
佢去飲野? 你咪約埋朋友一齊去飲, 之後約埋一齊返屋企, 或者 ... 你自己返都可以. ...

我下次都決定用呢招(emoji)(emoji)


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


20#
發表於 17-5-2 14:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo