夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 838


1#
發表於 17-5-25 15:59 |只看該作者
本帖最後由 irisleung888 於 17-5-31 22:19 編輯

deleted


翡翠宮

積分: 79228


2#
發表於 17-5-25 16:56 |只看該作者
我又覺得無乜野喎
有時同同事真係會close d, 特別係公司有無數既8卦野可以傾
你見到佢地一班人出差又唔係得佢2個; 都係好正當既野
又唔覺得佢有咩隱瞞你

你老公同佢傾就都好笑野
同你傾就下下質問跟住嘈; 邊有人想同你傾計架


男爵府

積分: 8163


3#
發表於 17-5-25 17:04 |只看該作者
其實應該無野既,但明白你點解咁嬲。
你地有無小朋友?


別墅

積分: 838


4#
發表於 17-5-25 17:50 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-25 16:56
我又覺得無乜野喎
有時同同事真係會close d, 特別係公司有無數既8卦野可以傾
你見到佢地一班人出差又唔係得 ...

本帖最後由 irisleung888 於 17-5-31 22:19 編輯

deleted


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


5#
發表於 17-5-25 17:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 838


6#
發表於 17-5-25 17:53 |只看該作者
vickykiu 發表於 17-5-25 17:04
其實應該無野既,但明白你點解咁嬲。
你地有無小朋友?

本帖最後由 irisleung888 於 17-5-31 22:20 編輯

deleted


別墅

積分: 838


7#
發表於 17-5-25 17:56 |只看該作者
hunterml 發表於 17-5-25 17:51
上司下屬, 有咩問題?

本帖最後由 irisleung888 於 17-5-31 22:20 編輯

d


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


8#
發表於 17-5-25 17:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 79228


9#
發表於 17-5-25 18:07 |只看該作者
irisleung888 發表於 17-5-25 17:50
系得佢兩個出差, 有次我老公無叫佢一齊,佢就問我老公點解唔叫佢,所以之後我老公都會問佢去唔去。(我覺 ...

咁你不如唔好focus係個女同事身上啦; 你停止問, 傾計講家庭講去玩講仔女
你下下chur住; 真係好煩
而暫時真係睇唔到有問題; 我自己同幾位舊男同事都可以好好傾; 因為公司超多是非
你耐唔再提, 你老公咪唔再抗拒同你傾計囉.


翡翠宮

積分: 79228


10#
發表於 17-5-25 18:10 |只看該作者
你有無返工?
通常係屋企就會focus係小事度
老公一返屋企就開始chur
我見我媽之前係咁, 真係人都癲

如果你已經有返工; 搵D娛樂比自己; 等自己開心下.


別墅

積分: 838


11#
發表於 17-5-25 18:30 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-25 18:07
咁你不如唔好focus係個女同事身上啦; 你停止問, 傾計講家庭講去玩講仔女
你下下chur住; 真係好煩
而暫時真 ...

本帖最後由 irisleung888 於 17-5-31 22:21 編輯

deleted


別墅

積分: 838


12#
發表於 17-5-25 18:37 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-25 18:10
你有無返工?
通常係屋企就會focus係小事度
老公一返屋企就開始chur

你講得好咁!我生完第二個就辭左工,做全職媽媽,可能因為咁,我先變得多疑。
我有打算等阿仔升小學後就出返來工作,不過仲要等多一年。


別墅

積分: 838


13#
發表於 17-5-25 18:39 |只看該作者
hunterml 發表於 17-5-25 17:57
因為你柴佢台丫, 當然無野同你講

就算我而家唔踩佢台,佢都當左我系。


翡翠宮

積分: 79228


14#
發表於 17-5-25 18:59 |只看該作者
irisleung888 發表於 17-5-25 18:30
我之前的確好經常懷疑佢,因為佢系廣州,山高皇帝遠,發生咩事我根本唔知。但近呢幾年已經好少懷疑,同佢 ...

陰公,我完全吾覺得你過份
只係方法錯左
你要求老公多陪你
就温柔要求好了
重點係,吾好鬧
要有一個安寧既家庭生活
吾肯定佢會吾會改
不過最少佢指控你既野不再發生
咁你要求既佢亦應該做到


翡翠宮

積分: 79228


15#
發表於 17-5-25 19:00 |只看該作者
irisleung888 發表於 17-5-25 18:37
你講得好咁!我生完第二個就辭左工,做全職媽媽,可能因為咁,我先變得多疑。
我有打算等阿仔升小學後就出 ...

其實你 focus 不再係佢度,係工作上,佢反而會慢慢對你重新有興趣,因為賤格!


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 17-5-25 19:10 |只看該作者
回覆 irisleung888 的帖子

暫時睇唔到你老公同個女人曖昧,你做偽單親嗰七年係辛苦你,
但你老公為工作和養家亦辛苦,
佢如果冇沙沙滾,
現在又回到你身邊,
我覺得你已經要還神。
你鬧佢丶黑佢面,
佢就會俾多D時間和愛你?
唉,完全用錯方法,
不如你去圖書館借多D男女關係丶夫妻相處的書,
刨完再說。
我建議你和老公講,
我之前煩你丶黑你面很對不起,
請你幫我,我會盡量改,
我想你⋯⋯
要舉實例,例如食飯唔好玩手機,
返工之前good-bye kiss,
睡前看看小朋友手冊和簽名之類。
先鞏固返夫妻關係,
才理D外人。


別墅

積分: 838


17#
發表於 17-5-25 19:44 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-25 18:59
陰公,我完全吾覺得你過份
只係方法錯左
你要求老公多陪你

本帖最後由 irisleung888 於 17-5-31 22:22 編輯

deleted


別墅

積分: 838


18#
發表於 17-5-25 19:55 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-25 19:00
其實你 focus 不再係佢度,係工作上,佢反而會慢慢對你重新有興趣,因為賤格!
...

其實平時佢工作時間,我一般唔會打俾佢,除非有緊要事。系佢返到屋企後,我見佢仲機不离手,由得兩個仔女自己玩,我就煮飯做家務,先話下佢。


別墅

積分: 838


19#
發表於 17-5-25 20:05 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-25 19:10
回覆 irisleung888 的帖子

暫時睇唔到你老公同個女人曖昧,你做偽單親嗰七年係辛苦你,

你都講的好啱,我系用錯方法。呢d我都明白,只系做起上來困難。


別墅

積分: 838


20#
發表於 17-5-25 20:36 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-25 19:10
回覆 irisleung888 的帖子

暫時睇唔到你老公同個女人曖昧,你做偽單親嗰七年係辛苦你,

本帖最後由 irisleung888 於 17-5-31 22:23 編輯

deleted

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo