夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 491


1#
發表於 17-5-29 00:24 |只看該作者
本帖最後由 melly2013 於 17-5-29 01:00 編輯

今早, 開開心心同老公和囡一起去玩, 午飯後回程, 老公話帶囡去99到, 叫我返屋企休息, 晚飯時才過去食, 我回應唔倦一齐去, 老公又説「我倦,不如你帶囡去, 我返屋企瞓」(感覺語氣變差) 我再回佢「你鐘意点就点」。
講到呢到我有d嬲, 点解我唔可以去? 難道我不是一家人去食飯? 我阻礙你地和我個囡玩? 定我諗多左? 之後我落車, 个囡問点解唔比媽咪去? byebye都冇, 我一個人自己行返屋企, 好想喊, 好唔開心。


水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 17-5-29 00:30 |只看該作者
melly2013 發表於 17-5-29 00:24
今早, 開開心心同老公和囡一起去玩, 午飯後回程, 老公話帶囡去99到, 叫我返屋企休息, 晚飯時才過去食, 我回 ...
ERRRR, 唔知佢平日係點, 但照睇呢件事我個人覺得係佢怕你倦 ( 而佢自己都覺得有點倦 ) 所以貼心咁想你先去休息, 但你話唔倦, 咁佢就想自己先休息晚飯再見....
唔覺有咩大問題喎其實....係咪今日佢覺倦呀 ??


複式洋房

積分: 491


3#
發表於 17-5-29 00:42 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-29 00:30
ERRRR, 唔知佢平日係點, 但照睇呢件事我個人覺得係佢怕你倦 ( 而佢自己都覺得有點倦 ) 所以貼心咁想你先去 ...

本帖最後由 melly2013 於 17-5-29 00:46 編輯

佢係倦, 但係語氣好差, 好似我錯。

原因有好多, 我亦估唔到。簡單d諗, 之前佢講過我係度令到佢爸媽同我囡冇玩得咁放。


珍珠宮

積分: 36096

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 17-5-29 00:43 |只看該作者
其實問題在那裡?他錯在哪裡?


複式洋房

積分: 491


5#
發表於 17-5-29 00:50 |只看該作者
cissie 發表於 17-5-29 00:43
其實問題在那裡?他錯在哪裡?

我話唔倦可一齊去, 点解佢語氣要變差?我点解唔去得?


水晶宮

積分: 50566


6#
發表於 17-5-29 01:03 |只看該作者
melly2013 發表於 17-5-29 00:50
我話唔倦可一齊去, 点解佢語氣要變差?我点解唔去得?
咁而家大家點呀 ? 同老公 friend 番未呀?
係咪自己諗多其實睇吓之後發展唔係清楚晒咩 ?

你後來係咪自己去 99 度 join 佢地 ?


複式洋房

積分: 491


7#
發表於 17-5-29 01:10 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-29 01:03
咁而家大家點呀 ? 同老公 friend 番未呀?
係咪自己諗多其實睇吓之後發展唔係清楚晒咩 ?

仲嬲緊, 冇同佢講野。
佢之後打电話比我話出街食飯, 我有去join佢地。


水晶宮

積分: 50566


8#
發表於 17-5-29 01:24 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 17-5-29 01:37 編輯
melly2013 發表於 17-5-29 01:10
仲嬲緊, 冇同佢講野。
佢之後打电話比我話出街食飯, 我有去join佢地。

咁你有冇 set 個死線自己要嬲幾耐呀 ?
之後不了了之....

定要佢自動哄你?
等到天荒地老都未必出現....

定係會頂唔順等陣剷爆佢 ?
之後床頭打交床尾.......






我明你嬲咩...陪你呻吓啦, 過兩日可能你都會唔記得自己曾經嬲過佢


複式洋房

積分: 491


9#
發表於 17-5-29 01:29 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-29 01:24
咁你有冇 set 個死線自己要嬲幾耐呀 ?之後不了了之....

定要佢自動哄你?

認同....等到天荒地老....之後自己唔記得了
多謝您....開心d了


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 17-5-29 04:49 |只看該作者
佢係成日都咁做定係第1次咋?
如果成日都咁, 你嬲都好正常, 但你可能要諗下係咪同6299之間有問題c6先會咁做, 即係佢想減少做磨心既時間, 普遍男人都好怕處理婆媳問題
如果只係1次, 咁我諗佢無惡意既, 可能見到你有d倦意先咁講


大宅

積分: 3230


11#
發表於 17-5-29 08:48 |只看該作者
如果我老公話佢自己帶仔返99度叫我返屋企抖下我實開心死, 就算唔累我都可以返屋企hea到食飯先過去, 你好中意去99屋企?


水晶宮

積分: 51137


12#
發表於 17-5-29 09:17 |只看該作者

回覆樓主:

咁你本身係咪好緊張,睇到個女好實?
我姐夫就係,跌一跌就話我地,郁啲都話我地照顧唔好佢個女,所以如果我姐夫在場,係無人會掂佢個女架~或者我地會覺得好緊張,壓力好大~
希望出尼玩,佢係番工唔得閒或訓覺~
而我地本身無乜野,關係ok嘅~
我自己對住99,因為佢瞪到實,希望會捉我錯處(佢認為嘅錯),然後日日講,又一定要老公教訓我,令我好大壓力,又好緊張,所以我同個女,係唔會同99來往~
我想講嘅係,如果一個人會俾到壓力人,人地真係會怕怕~
當然啦~有啲情況係6299想獨霸個孫,要仔唔要乸啫~


複式洋房

積分: 157


13#
發表於 17-5-29 09:34 |只看該作者
melly2013 發表於 17-5-29 00:42
本帖最後由 melly2013 於 17-5-29 00:46 編輯

佢係倦, 但係語氣好差, 好似我錯。
咁即係你自己都可能知咩事啦


瑪瑙宮

積分: 139681


14#
發表於 17-5-29 09:40 |只看該作者
如果佢連飯都唔預你食叫你自己食先有問題吧. 去 99 度邊有得抖, MAT 大眼等食. 返屋企抖到够鈡先過去咪幾好, 唔使你出聲添喎.


複式洋房

積分: 491


15#
發表於 17-5-29 09:53 |只看該作者
做個靚太 發表於 17-5-29 09:17
咁你本身係咪好緊張,睇到個女好實?
我姐夫就係,跌一跌就話我地,郁啲都話我地照顧唔好佢個女,所以如果 ...

好認同你, 有壓力會令人怕。
壓力係相向, 雙方給予, 有正負有負。


翡翠宮

積分: 79228


16#
發表於 17-5-29 10:16 |只看該作者
佢地見到你有壓力; 咁你老公咪諗辦法解決囉;
有咩好嬲?


大宅

積分: 2527


17#
發表於 17-5-29 10:49 |只看該作者
有人幫我睇仔又可以返屋企瞓,開心都黎唔切,完全唔明有咩好嬲,新抱從來都係外人,唔好望 6299 當你一家人,咁諗你會開心 d。


複式洋房

積分: 491


18#
發表於 17-5-29 10:56 |只看該作者
mini1204 發表於 17-5-29 10:16
佢地見到你有壓力; 咁你老公咪諗辦法解決囉;
有咩好嬲?

佢...我冇彩佢。 今朝我去覆診, 佢成朝都冇揾我, 你話佢有幾好?


複式洋房

積分: 491


19#
發表於 17-5-29 10:57 |只看該作者
MsAudreyK 發表於 17-5-29 10:49
有人幫我睇仔又可以返屋企瞓,開心都黎唔切,完全唔明有咩好嬲,新抱從來都係外人,唔好望 6299 當你一家人 ...

agree


大宅

積分: 1692


20#
發表於 17-5-29 13:03 |只看該作者
melly2013 發表於 17-5-29 00:24
今早, 開開心心同老公和囡一起去玩, 午飯後回程, 老公話帶囡去99到, 叫我返屋企休息, 晚飯時才過去食, 我回 ...

俾我即刻話好,佢幫我攪掂,仲唔洗去應酬老爺99!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo