夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 672


1#
發表於 17-5-30 07:16 |只看該作者
明明應承話唔去,但最終反口,又話要私人空間又乜又七,玩到零晨5點先返!同同事唱k喎!
一個電話都冇!好野!男人養唔熟!


別墅

積分: 672


2#
發表於 17-5-30 07:19 |只看該作者
返到黎仲瞓到死豬咁,難為我條氣頂住成晚瞓唔著!


男爵府

積分: 6304


3#
發表於 17-5-30 07:43 |只看該作者

回覆:叫佢唔好去玩,喺都要去

傻豬今晚輪到你去玩通頂,一声都吾洗同佢講,電話都息左佢,不過吾係个个咁夠姜?


別墅

積分: 672


4#
發表於 17-5-30 09:24 |只看該作者
玩都要人陪㗎!


伯爵府

積分: 17287


5#
發表於 17-5-30 09:54 |只看該作者
Imasuperstar 發表於 17-5-30 09:24
玩都要人陪㗎!

你為了家庭放棄哂d朋友嗎?


瑪瑙宮

積分: 139661


6#
發表於 17-5-30 10:35 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-5-30 10:36 編輯

我會唔明點解要應承你唔去, 去咁夜就唔應該.


珍珠宮

積分: 32775


7#
發表於 17-5-30 11:49 |只看該作者
所以男人佢有心改就會改到,冇心改你同佢講乜都嘥氣,留返啖氣好過!!


翡翠宮

積分: 79226


8#
發表於 17-5-30 12:06 |只看該作者

回覆樓主:

做乜吾比去?!


男爵府

積分: 5408


9#
發表於 17-5-30 13:55 |只看該作者
Imasuperstar 發表於 17-5-30 07:16
明明應承話唔去,但最終反口,又話要私人空間又乜又七,玩到零晨5點先返!同同事唱k喎!
一個電話都冇!好 ...

有D男人就係咁自私,屋企有個家庭就唔應該料到咁夜,比著我肯定發佢爛渣


伯爵府

積分: 19396


10#
發表於 17-5-30 14:19 |只看該作者
同同事唱k玩到零晨5點。。。好正常喎,佢日日都係咁去定點呀?而且去唱k那又如何呢?為何要你準許才可出去玩?樓主不如講清楚一d


子爵府

積分: 11316


11#
發表於 17-5-30 18:28 |只看該作者

回覆樓主:

唔比佢去大家黑哂面,不如set 個時間最遲要佢幾奌返重好啦,佢都有佢自己尋開心的朋友,唔—定要吓吓—齊掛


男爵府

積分: 9525


12#
發表於 17-5-30 21:15 |只看該作者
間時一次無問題喎

反而有「唔俾」呢個概念。。


大宅

積分: 3277


13#
發表於 17-5-30 22:28 |只看該作者
Imasuperstar 發表於 17-5-30 07:16
明明應承話唔去,但最終反口,又話要私人空間又乜又七,玩到零晨5點先返!同同事唱k喎!
一個電話都冇!好 ...

叫佢帶埋你去丫嘛,一次生兩次熟架啦


別墅

積分: 621


14#
發表於 17-5-31 01:40 |只看該作者
Imasuperstar 發表於 17-5-30 07:19
返到黎仲瞓到死豬咁,難為我條氣頂住成晚瞓唔著!

我個都係,個個星期都要去飲要輕鬆,反來醉酒仲發癲,羨慕有酒後死豬的衰男人


別墅

積分: 621


15#
發表於 17-5-31 01:42 |只看該作者
Bobo113 發表於 17-5-30 18:28
唔比佢去大家黑哂面,不如set 個時間最遲要佢幾奌返重好啦,佢都有佢自己尋開心的朋友,唔—定要吓吓—齊 ...

我個無時間觀念,飲到死先返、好騷擾 成日要我去接佢,我頂盡去樓下接,但都好好好麻煩!返到屋企仲要嘈之巴閉,唉


大宅

積分: 1632


16#
發表於 17-5-31 01:53 |只看該作者

回覆樓主:

男人都要有私人空間,管得太多只會有反效果,唔係出去搵小三已經好好了


男爵府

積分: 9847


17#
發表於 17-5-31 08:30 |只看該作者
回覆 Imasuperstar 的帖子

明呀,我老公都1係,我已經每星期一日加一晚比佢去,尋日假期佢都要全日出左去,本來話朝早,到晚上先返,仲扮無事,採佢都傻
我同佢講,以後星期六我帶仔星期日佢全日帶,就好似離婚咁一日帶一日


伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


18#
發表於 17-5-31 08:57 |只看該作者

回覆樓主:

只能說,明白你嘅嬲
為左呢種事,我個心都好唔舒服,呻吓又一日


大宅

積分: 2174


19#
發表於 17-5-31 09:24 |只看該作者

回覆樓主:

男人唔可以管架,咁大個人有自己思想,管佢只會將佢慢慢推走。如果佢要去攪攪震,其實已經做左。我完全唔會阻止c6去正常社交,只要講一聲去邊就Ok,通頂都好平常,如果佢正常同朋友去玩都覺得驚比老婆阻止,其實男人會覺得不如離婚好過啦!


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


20#
發表於 17-5-31 10:53 |只看該作者
Imasuperstar 發表於 17-5-30 07:16
明明應承話唔去,但最終反口,又話要私人空間又乜又七,玩到零晨5點先返!同同事唱k喎!
一個電話都冇!好 ...

其實佢係妳老公,又唔係妳個仔,點可以話「唔俾」?係唔係妳冇得去佢都唔准去玩咁呀?

夫妻間係互相尊重嘅,我覺得偶爾一次不足為過吖,妳要明白有時玩到啱啱興高采烈時嗌走真係好冇癮的,有得玩當然要盡興,我覺得只要唔係經常就冇問題啦!

不如你哋SET好個規矩囉,咁大家都可以心安理得嘛!
百花叢裡過,片葉不沾身。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo