我同老公成日因爲小事鬧交!佢成日都對住我發脾氣!我成日都忍佢唔同佢嘈!(但都唔覺得)
但今次忍唔到同佢嘈佢就叫我走話e 個屋企唔係你屋企(我同佢呀麻、佢爸爸一齊住),又話我同呀女係垃圾!又話離婚!我就忍唔住汁野走!已經唔係第一次趕我走試過幾次我無走,事後同佢講下次唔好趕我走佢都係一發脾氣就講!
而家已經兩個星期無搵大家!而我家人就係咁叫佢後食飯佢都推三推四!
佢呀麻就好錫佢個孫(即係我老公)我老公同呀女玩佢呷醋!話佢唔理佢
連個工人陪呀女玩都呷醋(個工人一向都照顧佢照顧左十幾年)
個工人幫我洗奶樽、洗衫、收衫、習衫,佢都係咁話個工人幫我做野(我搬返去住工人錢就我老公比,未搬就老公個爸比)
我朝早起身喂完奶訓左11點幾又話我成日訓唔洗做(呀女有時晚晚會喊)
我老公就叫我做下家務比呀女工人湊,等呀麻無聲出!(但之前老公話搬返去既原意係想我多d 休息,有人煮飯,我全心照顧呀女)
又叫我得閒同呀麻傾下計幫佢按摩(呀女訓左我都好想有自己私人空間,都想休息下!)
老公個爸佢已經離過兩次婚!每個老婆都有仔(佢覺得離婚無咩大不了,所以佢都唔會叫我老公黎搵返我接返我,覺得我鬧幾句就離家出走,無咩用既女人)
我老公就覺得我成日唔認錯,話今次都係我錯,件事係因為呀女係咁喊我就訓練佢自己訓,佢就係次所出黎就話呀女成日喊!我就講左一句話我岩岩無抱所以佢係咁喊!佢就叫我唔好抱佢等佢喊喊到累就訓!我就哦!咁唔好抱囉!佢就覺得我語氣唔好就開始鬧我!
佢就話我唔識湊女湊到佢成日喊!咁呀女7個月大!而家對與錯都唔識點教?而家只係識喊黎表達,都未識講野!健康院d 姑娘都話我湊得好好肥肥白白!
我而家無工作!因為我老公唔比我返工!專心照顧呀女!比多d 母愛!咁我老公就返兩份工!
我而家都唔知點好!我媽個咁話搵佢呀麻飲茶送我返去佢屋企!我覺咁我顯到好cheap !哎佢要返我咁!但我老公佢可能唔會黎接我返去,因為佢屋企人都唔鐘意我!