夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 95


1#
發表於 17-6-3 13:43 |只看該作者
本帖最後由 yaumei731 於 17-6-3 13:53 編輯

我同老公成日因爲小事鬧交!佢成日都對住我發脾氣!我成日都忍佢唔同佢嘈!(但都唔覺得)

但今次忍唔到同佢嘈佢就叫我走話e 個屋企唔係你屋企(我同佢呀麻、佢爸爸一齊住),又話我同呀女係垃圾!又話離婚!我就忍唔住汁野走!已經唔係第一次趕我走試過幾次我無走,事後同佢講下次唔好趕我走佢都係一發脾氣就講!

而家已經兩個星期無搵大家!而我家人就係咁叫佢後食飯佢都推三推四!

佢呀麻就好錫佢個孫(即係我老公)我老公同呀女玩佢呷醋!話佢唔理佢

連個工人陪呀女玩都呷醋(個工人一向都照顧佢照顧左十幾年)

個工人幫我洗奶樽、洗衫、收衫、習衫,佢都係咁話個工人幫我做野(我搬返去住工人錢就我老公比,未搬就老公個爸比)

我朝早起身喂完奶訓左11點幾又話我成日訓唔洗做(呀女有時晚晚會喊)

我老公就叫我做下家務比呀女工人湊,等呀麻無聲出!(但之前老公話搬返去既原意係想我多d 休息,有人煮飯,我全心照顧呀女)

又叫我得閒同呀麻傾下計幫佢按摩(呀女訓左我都好想有自己私人空間,都想休息下!)

老公個爸佢已經離過兩次婚!每個老婆都有仔(佢覺得離婚無咩大不了,所以佢都唔會叫我老公黎搵返我接返我,覺得我鬧幾句就離家出走,無咩用既女人)

我老公就覺得我成日唔認錯,話今次都係我錯,件事係因為呀女係咁喊我就訓練佢自己訓,佢就係次所出黎就話呀女成日喊!我就講左一句話我岩岩無抱所以佢係咁喊!佢就叫我唔好抱佢等佢喊喊到累就訓!我就哦!咁唔好抱囉!佢就覺得我語氣唔好就開始鬧我!

佢就話我唔識湊女湊到佢成日喊!咁呀女7個月大!而家對與錯都唔識點教?而家只係識喊黎表達,都未識講野!健康院d 姑娘都話我湊得好好肥肥白白!

我而家無工作!因為我老公唔比我返工!專心照顧呀女!比多d 母愛!咁我老公就返兩份工!

我而家都唔知點好!我媽個咁話搵佢呀麻飲茶送我返去佢屋企!我覺咁我顯到好cheap !哎佢要返我咁!但我老公佢可能唔會黎接我返去,因為佢屋企人都唔鐘意我!





水晶宮

積分: 68485


2#
發表於 17-6-3 15:11 |只看該作者


別墅

積分: 872


3#
發表於 17-6-3 15:23 |只看該作者
yaumei731 發表於 17-6-3 13:43
我同老公成日因爲小事鬧交!佢成日都對住我發脾氣!我成日都忍佢唔同佢嘈!(但都唔覺得)但今次忍唔到同佢 ...

本帖最後由 anna_ls 於 17-6-3 15:23 編輯

點解你係要聽老公點??佢叫你唔好返工就唔返工,佢話同屋企人住就搬過去,嗌交趕你走就走,仲諗住佢會接你?你有冇尊嚴?

仲有,你受委屈都算,個女呢?佢俾個老豆咁樣話佢做垃圾你都唔識反抗?你個女7個月架啦,會感受到你地既情緒架,好心你唔為自己諗都為個女諗下啦成家人咁對個女

p.s我個女5個月個陣話佢兩句就扁咀喊啦,唔好以為佢仲細個唔使教啦。


大宅

積分: 3277


4#
發表於 17-6-3 22:45 |只看該作者

回覆樓主:

咁你自己想唔想返去先? 比我就唔返喇,佢睇死你要靠佢,睇你幾時死死氣咁返去啫,但你返去實企都冇掟企啦,佢咁討厭你兩母女,返去仲乜?


水晶宮

積分: 51137


5#
發表於 17-6-3 22:58 |只看該作者

回覆樓主:

有個咁嘅男家,我就寧願自強,唔會番去,不過你娘家好似唔多撐你,要自強,就要計劃下,搵工做,個女邊個湊先~
等穩定左,個女一定改跟我姓!


伯爵府

積分: 19137


6#
發表於 17-6-4 15:49 |只看該作者
yaumei731 發表於 17-6-3 13:43
我同老公成日因爲小事鬧交!佢成日都對住我發脾氣!我成日都忍佢唔同佢嘈!(但都唔覺得)但今次忍唔到同佢 ...

佢地一家人係度蝦你,你都唔出返黎返工,唔使下下問攞錢睇人地面色做人


男爵府

積分: 7295


7#
發表於 17-6-4 16:32 |只看該作者

回覆樓主:

.


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


8#
發表於 17-6-4 18:56 |只看該作者
yaumei731 發表於 17-6-3 13:43
我同老公成日因爲小事鬧交!佢成日都對住我發脾氣!我成日都忍佢唔同佢嘈!(但都唔覺得)但今次忍唔到同佢 ...


你一係繼續在佢屋企搭住搭食等分身家,一係搵份工養自己同個女。


瑪瑙宮

積分: 139661


9#
發表於 17-6-4 21:25 |只看該作者
你自動番去, 佢重唔野野都叫你走咩, 走之前諗清楚丫麻. 唔番去, 搵工做.


子爵府

積分: 11316


10#
發表於 17-6-4 22:12 |只看該作者

回覆樓主:

横掂有工人,拿拿声揾工做啦


侯爵府

積分: 20164


11#
發表於 17-6-4 22:23 |只看該作者
你走之前無諗定萬一佢唔接你翻去你會點咩?


大宅

積分: 2255


12#
發表於 17-6-4 23:48 |只看該作者
唔知點解要活得甘無尊嚴,可能你老公果邊係有錢人我一路睇一路有火升上黎


男爵府

積分: 9553

DHA勳章


13#
發表於 17-6-5 00:48 |只看該作者
jeffkafung 發表於 17-6-4 23:48
唔知點解要活得甘無尊嚴,可能你老公果邊係有錢人我一路睇一路有火升上黎
...



別墅

積分: 826


14#
發表於 17-6-5 02:37 |只看該作者
yaumei731 發表於 17-6-3 13:43
我同老公成日因爲小事鬧交!佢成日都對住我發脾氣!我成日都忍佢唔同佢嘈!(但都唔覺得)但今次忍唔到同佢 ...

樓主,你同我都好似,唔比我做嘢!又叫我走,又話離婚,我女初出世時夜晚喊仲鬧我做乜搞到佢成日喊,唔識湊就唔好生!
我都想走,但沒有,因為佢好錫個女,唔比我帶走,我地仲打交㖭!
不過我依家已開始搵工,希望可以有返我自己!因為佢覺得我無佢唔得!


大宅

積分: 1193


15#
發表於 17-6-5 11:43 |只看該作者
本帖最後由 whatdouwant456 於 17-6-5 11:44 編輯

樓主, 我係男人但都覺得呢個男人同佢家人都係算把啦
睇都睇到火X滾


翡翠宮

積分: 79226


16#
發表於 17-6-5 11:59 |只看該作者

回覆樓主:

真係吾明,人地點“吾比你做野”
揾工啦,佢成屋都係人,比我都吾搬返去。自食其力 very good

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo