夫婦情感

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   1


大宅

積分: 2273


1#
發表於 17-4-30 15:19 |只看該作者
我係全職媽媽,我老公一個月都有1個禮拜一10日0T,我一個人喺屋企又照顧10個月大BB又去買餸及做晒家頭細務
老公就12點幾先返嚟玩陣電話瞓,佢月入$2萬6一3萬
屋租$7500,BB奶粉尿片,晚餐買外賣都係佢負責~錢從來5過我手,(佢0T咁我自己搞掂),我要買嘢係用自己的錢的
但老公成日話無錢要我交咗租同交電水煤費先遲D比返,間中又問我借幾仟,一家去旅行又係我出住錢先,同阿B買保險又係我出住先分期還但時還時5還,我覺得好煩,同佢講佢話5洗還比妳㗎?睇幾時還曬啫⋯⋯
比你哋會點做呢?


男爵府

積分: 5391


2#
發表於 17-4-30 16:09 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-4-30 15:19
我係全職媽媽,我老公一個月都有1個禮拜一10日0T,我一個人喺屋企又照顧10個月大BB又去買餸及做晒家頭細務
...
你全職媽媽錢從何來?你老公問你攞錢,一係佢無責任心,一係佢有惡習。


大宅

積分: 2273


3#
發表於 17-4-30 17:01 |只看該作者
AAV 發表於 17-4-30 16:09
你全職媽媽錢從何來?你老公問你攞錢,一係佢無責任心,一係佢有惡習。
我未生B之前有返工所以都有些積蓄,佢平時有賭吓波買馬咁,我見佢每埸都係幾拾或$100到所以我無阻止但成日話無錢聽到都煩


子爵府

積分: 12521


4#
發表於 17-4-30 17:28 |只看該作者
一家三囗二萬幾至三萬,仲要屋租七千五,其實都幾緊,妳積蓄都會有花光的一日,到時妳點?


大宅

積分: 2273


5#
發表於 17-4-30 17:41 |只看該作者
小晴bbma 發表於 17-4-30 17:28
一家三囗二萬幾至三萬,仲要屋租七千五,其實都幾緊,妳積蓄都會有花光的一日,到時妳點? ...
我有D灰啦,同老公講我出嚟做嘢,BB搵人湊但佢堅持5比~唉都5知點


男爵府

積分: 6156


6#
發表於 17-4-30 17:46 |只看該作者
如果佢理財不善或有咩惡習,可以溝通到就溝通,叫佢改下

如果單純度縮,一定持久戰困獸鬥,我會勸你唔好諗咁多,孩子大啲返出嚟做嘢,有後路就走人


子爵府

積分: 12521


7#
發表於 17-4-30 17:51 |只看該作者
點解唔俾妳出去做嘢?如果咁緊真係請人湊bb 好過,其實我都係ftm,但唔會冇錢過手,妳真係要好好諗吓,妳情況真係做返嘢好d !


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 17-4-30 17:55 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-4-30 17:41
我有D灰啦,同老公講我出嚟做嘢,BB搵人湊但佢堅持5比~唉都5知點

點到佢唔俾返工?
錢又唔過你手,仲咁聽佢話做乜?


瑪瑙宮

積分: 139661


9#
發表於 17-4-30 18:29 |只看該作者
有無攪錯呀, 你無收入要你出錢入番比你? 有時又要負責自己的洗用又係用自己積蓄, bb 番學之後更要用錢, 又你比? 你快 d 做番野喇.


男爵府

積分: 6304


10#
發表於 17-4-30 19:51 |只看該作者

回覆:有咁嘅老公你哋會點做?

jm你C6揾你老襯,佢知你有績畜想陰乾你醒吓啦?錢又吾過你手,重要倒貼我鄧你悽涼!㸃做人世揾笨實?


侯爵府

積分: 24385


11#
發表於 17-4-30 20:08 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-4-30 15:19
我係全職媽媽,我老公一個月都有1個禮拜一10日0T,我一個人喺屋企又照顧10個月大BB又去買餸及做晒家頭細務
...

佢無比家用,唔使再比佢,當你用曬自己的錢,問佢攞錢就難過登天,從今起,一係你出去工作,一係唔好再用自己的錢,佢一問你,你話無錢


大宅

積分: 2273


12#
發表於 17-4-30 20:34 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 17-4-30 17:46
如果佢理財不善或有咩惡習,可以溝通到就溝通,叫佢改下

如果單純度縮,一定持久戰困獸鬥,我會勸你唔好諗 ...
謝謝你,佢平時鐘意賭吓波買吓馬但見佢每次買都係幾拾一$00所以無阻止佢,但成日話無錢


大宅

積分: 2273


13#
發表於 17-4-30 20:37 |只看該作者
小晴bbma 發表於 17-4-30 17:51
點解唔俾妳出去做嘢?如果咁緊真係請人湊bb 好過,其實我都係ftm,但唔會冇錢過手,妳真係要好好諗吓,妳情 ...
我就係見佢咁所以同佢講我出嚟做嘢,但佢話阿B仲細要比多D母愛佢


大宅

積分: 2273


14#
發表於 17-4-30 20:43 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-4-30 17:55
點到佢唔俾返工?
錢又唔過你手,仲咁聽佢話做乜?
佢話阿B仲太細要比多D母愛佢,錢遲D先搵啦,聽到話要比多D母愛,我又順咗佢意


大宅

積分: 2273


15#
發表於 17-4-30 20:44 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-4-30 18:29
有無攪錯呀, 你無收入要你出錢入番比你? 有時又要負責自己的洗用又係用自己積蓄, bb 番學之後更要用錢, 又 ...
我都係咁話,


大宅

積分: 2273


16#
發表於 17-4-30 20:46 |只看該作者
tommy715 發表於 17-4-30 19:51
jm你C6揾你老襯,佢知你有績畜想陰乾你醒吓啦?錢又吾過你手,重要倒貼我鄧你悽涼!㸃做人世揾笨實?

...
多謝你的中肯回應~我都1516唔知走5走好


大宅

積分: 2273


17#
發表於 17-4-30 20:51 |只看該作者
Meir079 發表於 17-4-30 20:08
佢無比家用,唔使再比佢,當你用曬自己的錢,問佢攞錢就難過登天,從今起,一係你出去工作,一係唔好再用 ...
多謝你的建議,我試過同佢講我無做嘢仲要用我的錢,佢話倆公婆佢無先叫我出住先啦,5還咩?唉,灰呀


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 17-4-30 20:58 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-4-30 20:46
多謝你的中肯回應~我都1516唔知走5走好

又未至於走既
但首先你唔好再貼自己錢落去,佢唔俾錢你就出去搵工做
否則你積蓄用完之後,更加無bargaining power


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 17-4-30 21:06 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 17-4-30 21:44 編輯
yys_judy 發表於 17-4-30 17:41
我有D灰啦,同老公講我出嚟做嘢,BB搵人湊但佢堅持5比~唉都5知點

你老公傻的嗎?唔俾家用,斗零都唔過你手,
壓榨你呢個FTM的私己錢,
已經衰格,
仲唔俾你返工?
就快榖種都冇得食,
叫佢俾足家用你先講嘢。


水晶宮

積分: 51137


20#
發表於 17-4-30 21:07 |只看該作者

回覆樓主:

哇~咁樣俾俾下,好快見底,仲縱壞左你老公,快啲話俾老公知,無晒錢啦~

首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo