夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4874


1#
發表於 17-5-15 10:31 |只看該作者
有冇人好像我咁,有時睇下老公相片,會好掛住佢,想成日同佢一齊玩。

明明已經成日見面,傾電話都好想嗲下佢,但有時見到佢真人,會有點煩,但都有時覺得佢傻更更,又聰明,有時都會逗到我笑。

好矛盾啊~


男爵府

積分: 8879


2#
發表於 17-5-15 11:41 |只看該作者
Icy28078380 發表於 17-5-15 10:31
有冇人好像我咁,有時睇下老公相片,會好掛住佢,想成日同佢一齊玩。

明明已經成日見面,傾電話都好想嗲下 ...

同你一樣

你老公係咪真人同你相處時,你做緊其他野都會痴埋黎搞住曬?我老公係咖,所以我有時會話“好煩呀你,人地有野搞緊,咪搞住曬!”


男爵府

積分: 7212

畀面勳章


3#
發表於 17-5-15 11:42 |只看該作者
我唔會睇佢既相,更加唔會想同佢玩
平日係屋企都係各自修行


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 17-5-15 11:46 |只看該作者
Icy28078380 發表於 17-5-15 10:31
有冇人好像我咁,有時睇下老公相片,會好掛住佢,想成日同佢一齊玩。

明明已經成日見面,傾電話都好想嗲下 ...
好sweet,新婚?


子爵府

積分: 14204


5#
發表於 17-5-15 11:56 |只看該作者

回覆樓主:

我淨係想揾以前既佢,吾係而家既佢


侯爵府

積分: 24385


6#
發表於 17-5-15 12:49 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-5-15 11:56
我淨係想揾以前既佢,吾係而家既佢



珍珠宮

積分: 31362


7#
發表於 17-5-15 13:08 |只看該作者

回覆樓主:

我會呀,結婚兩年幾lu.


大宅

積分: 4874


8#
發表於 17-5-15 13:17 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 17-5-15 11:41
同你一樣

你老公係咪真人同你相處時,你做緊其他野都會痴埋黎搞住曬?我老公係咖,所以我有時會 ...

係啊,真係好麻煩,佢唔搞又覺得空虛


大宅

積分: 4874


9#
發表於 17-5-15 13:18 |只看該作者
lottemsn 發表於 17-5-15 11:42
我唔會睇佢既相,更加唔會想同佢玩
平日係屋企都係各自修行

點解啊?關係唔好?


大宅

積分: 4874


10#
發表於 17-5-15 13:18 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-15 11:46
好sweet,新婚?

一齊十年先結婚
結左婚5年喇。

點評

soso1227    發表於 17-5-15 13:29


大宅

積分: 4874


11#
發表於 17-5-15 13:21 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-5-15 11:56
我淨係想揾以前既佢,吾係而家既佢

大家忍讓下啦,我老公都變左好多,性格同外型都唔同哂,只好欣賞不同時期的佢。


伯爵府

積分: 19137


12#
發表於 17-5-15 14:27 |只看該作者
Icy28078380 發表於 17-5-15 10:31
有冇人好像我咁,有時睇下老公相片,會好掛住佢,想成日同佢一齊玩。

明明已經成日見面,傾電話都好想嗲下 ...

唔會有黎仲感覺


珍珠宮

積分: 45614

馬年勳章


13#
發表於 17-5-15 14:40 |只看該作者
回覆 Icy28078380 的帖子

完全有.
已經老夫老妻喇! 自從發生咗一件事之後, 佢一話出去揾朋友我就唔開心, 週身唔自在, 胡思亂想. 好想佢快D返. 其間佢偶然whatsapp我兩句都鬼咁歡喜. 有時覺得自己好cheap.

好喇, 到佢返到嚟.我又根本無嘢想同佢講, 甚至佢同我傾計我覺得有D討厭.

真係好唔明!


HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


珍珠宮

積分: 46807


14#
發表於 17-5-15 17:15 |只看該作者
lottemsn 發表於 17-5-15 11:42
我唔會睇佢既相,更加唔會想同佢玩
平日係屋企都係各自修行

1湊住3個仲有心情睇C6張相?得閒瞓一陣實際好多


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


15#
發表於 17-5-16 10:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 17-5-16 11:17 |只看該作者
hunterml 發表於 17-5-16 10:24
唉, 羨慕有老婆會仍然同老公咁恩愛, 真係望返自己老婆, 完全唔同晒, 好灰心 ...
現階段嗻,仔女大少少會好D,到仔女上中學唔需要阿媽,
你老婆就會當你寶貝嘞。忍下吧。


侯爵府

積分: 23167


17#
發表於 17-5-16 11:18 |只看該作者

回覆樓主:

會呀,好開心,有時佢抽我水又煩煩地,不過我都唔執輸,搣佢 。

p.s. 識咗四份一世紀,結婚19年


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


18#
發表於 17-5-16 11:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24868

醒目開學勳章


19#
發表於 17-5-16 19:09 |只看該作者
識咗 22 年, 結婚 19年, 當中實有小小波折, 但難關一過, 就雨過天清, 無時無該都會 KISS 架, 佢隻手未離開過我


大宅

積分: 1804


20#
發表於 17-5-16 20:14 |只看該作者

回覆樓主:

結左婚差唔多五年。。。有時都會望下佢d 相。。。真係幾傻更更

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo