夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   3


別墅

積分: 715


1#
發表於 17-5-15 22:48 |只看該作者
老公相識20年,一直脾氣大,年紀越大脾氣越大,成日鬧我,男尊女卑,超大男人,就算下午有時間,佢寧願選擇唔食飯都唔會同我2個人食飯,佗仔都唔會陪我去產檢,當年生仔住係e院,亦只會有仔睇嗰段時間先到,唔會陪我耐D,成日出去,夜返亦唔會同我講,打電話永遠唔聽,電話定時轉password ,千祈唔好做錯野,鬧到你一蚊都唔值,我係ftm,要佢養,佢環境唔鎬錯,但我無$過手,近呢十年無收過任何生日禮物或者情人節禮物,佢唯一好處是對佢D仔女好好,我一直忍只想俾一個完整嘅家我D小朋友,但我就黎爆啦!


大宅

積分: 3277


2#
發表於 17-5-15 22:52 |只看該作者

回覆樓主:

冇錢過手?基本家用都要掛


侯爵府

積分: 24385


3#
發表於 17-5-15 22:53 |只看該作者
missyy 發表於 17-5-15 22:48
老公相識20年,一直脾氣大,年紀越大脾氣越大,成日鬧我,男尊女卑,超大男人,就算下午有時間,佢寧願選擇 ...

嘩,你咁都可以忍,那為什麼而家才爆呢?你D仔女大個了,才想離婚?話曬一齊20年,咪當一種習慣,佢大男人由佢,當聽唔到,睇唔到


珍珠宮

積分: 49831


4#
發表於 17-5-15 23:01 |只看該作者
真正大男人是尊重太太,令太太自願聽佢話,而唔係成日發脾氣。其實佢根本唔錫你。
嫁老公,都系講命水。對住呢D人,唯有收多錢,但你話無錢過手,咁點生活呀?


伯爵府

積分: 16347


5#
發表於 17-5-15 23:05 |只看該作者
嘩.....惡頂,

冇錢過手 , 脾氣大 , 唔當妳係(愛人),做工人都不如,工人每月最少有4千幾人工呀,有假期添...
冇交帶,唔聽妳電話,set電話密碼又經常轉-----會唔會有第2頭家,$手緊,時間又唔夠用??

夫婦有物業?物業有妳名?

過好,每一天!


男爵府

積分: 7777


6#
發表於 17-5-16 01:25 |只看該作者
咁樣好似唔關大男人事


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


7#
發表於 17-5-16 01:34 |只看該作者

回覆樓主:

嘩……你好勁呵,噤都忍到20年

真係得罪都要講句,只係當你狗噤養,你嚮佢心中只係孩子呀媽,唉……又噤講,唔忍都忍咗2o年,忍埋佢囉,你一定有方法找到個位置嘅
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


瑪瑙宮

積分: 139710


8#
發表於 17-5-16 08:29 |只看該作者
比我爆左好耐。工人都不如。


珍珠宮

積分: 33399

好媽媽勳章


9#
發表於 17-5-16 08:49 |只看該作者
不用爆
搵日兩人的時候!説出你感受
和我都渴望得到你重視



伯爵府

積分: 18628


10#
發表於 17-5-16 10:09 |只看該作者
忍左20年
連最基本家用都冇,點解自己唔出去翻工,起碼唔洗睇佢面色


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


11#
發表於 17-5-16 11:19 |只看該作者
如果係咪都鬧你既話咪鬧翻佢轉頭囉,反正結局都係比佢鬧。比佢自己受下!


男爵府

積分: 7874


12#
發表於 17-5-16 12:46 |只看該作者

回覆樓主:

脾氣大嘅男人,我已經忍受唔到,跟住一路睇落去,就覺得 到底你咁多年黎係點捱?


大宅

積分: 1193


13#
發表於 17-5-16 16:07 |只看該作者
呢D唔關大男人事了,直情當你工人都不如,認真同佢傾吓啦


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


14#
發表於 17-5-16 21:16 |只看該作者
佢唔當你係人喎


水晶宮

積分: 57772

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 17-5-16 22:35 |只看該作者

回覆樓主:

如果你身冇分文

坦白講點離呀?


男爵府

積分: 6985


16#
發表於 17-5-16 23:13 |只看該作者
我和你差不多,忍了十一年,決定離婚


大宅

積分: 1217

BK Milk勳章


17#
發表於 17-5-20 01:02 |只看該作者
missyy 發表於 17-5-15 22:48
老公相識20年,一直脾氣大,年紀越大脾氣越大,成日鬧我,男尊女卑,超大男人,就算下午有時間,佢寧願選擇 ...

你有老公養還好,我要貼埋份糧仲要成日同我嘈,唯一優點都係對個仔好,心碎了(emoji)好想快D同佢離婚


男爵府

積分: 5671


18#
發表於 17-5-20 20:53 |只看該作者

回覆樓主:

奴性太重


珍珠宮

積分: 46807


19#
發表於 17-5-20 21:47 |只看該作者
忍無可忍無需再忍!爆一次脾氣嚇嚇佢!


子爵府

積分: 10424


20#
發表於 17-5-20 22:24 |只看該作者
missyy 發表於 17-5-15 22:48
老公相識20年,一直脾氣大,年紀越大脾氣越大,成日鬧我,男尊女卑,超大男人,就算下午有時間,佢寧願選擇 ...

仔女幾大? 錫你嗎?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo