夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2338


1#
發表於 17-5-21 21:18 |只看該作者
結婚無耐,異地,佢台灣我香港,FTM。
但小朋友唔係佢親生。
佢婚後無比過一毫子,節目唔理有無見面都無慶祝無禮物,佢生日我都起碼會寄禮物比佢。
台灣黎講,佢人工都唔錯,完全自己搵錢自己洗。
有d後悔嫁比呢個人


侯爵府

積分: 24385


2#
發表於 17-5-21 22:03 |只看該作者
wongchinghan 發表於 17-5-21 21:18
結婚無耐,異地,佢台灣我香港,FTM。
但小朋友唔係佢親生。
佢婚後無比過一毫子,節目唔理有無見面都無慶 ...

台灣人好著重錢,將錢睇得好重,我堂妹話台灣男人出去吃飯各自各比錢


伯爵府

積分: 16899

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


3#
發表於 17-5-21 22:22 |只看該作者
回覆 wongchinghan 的帖子

你'哋冇了解清楚先結婚,仲要係異地,而家先嚟後悔有咩用?你係ftn佢又冇比家用你,咁你點算


大宅

積分: 2338


4#
發表於 17-5-21 22:34 |只看該作者
Meir079 發表於 17-5-21 22:03
台灣人好著重錢,將錢睇得好重,我堂妹話台灣男人出去吃飯各自各比錢

我認識幾個台灣朋友男仔唔會AA,都幾要面子。


大宅

積分: 2338


5#
發表於 17-5-21 22:36 |只看該作者
simpleAA 發表於 17-5-21 22:22
回覆 wongchinghan 的帖子

你'哋冇了解清楚先結婚,仲要係異地,而家先嚟後悔有咩用?你係ftn佢又冇比家用 ...

其實,婚前講得好好聽 話會照顧你呀承諾你呀 咩都講得出。
婚後咩都唔係。


侯爵府

積分: 24385


6#
發表於 17-5-21 23:23 |只看該作者
wongchinghan 發表於 17-5-21 22:34
我認識幾個台灣朋友男仔唔會AA,都幾要面子。

只是好看的一面,你不用心了解人,何況係異地


伯爵府

積分: 16230


7#
發表於 17-5-21 23:37 |只看該作者

回覆樓主:

婚後都分隔異地?要寄禮物? 咁點維持感情


男爵府

積分: 6304


8#
發表於 17-5-21 23:42 |只看該作者

回覆:無比家用

一年後拜拜啦?呢啲叫婚姻生活咩?


瑪瑙宮

積分: 139661


9#
發表於 17-5-21 23:44 |只看該作者
初時分隔兩地, 都應該有計劃係幾時一齊, 無?


大宅

積分: 2338


10#
發表於 17-5-21 23:44 |只看該作者
hanbb 發表於 17-5-21 23:37
婚後都分隔異地?要寄禮物? 咁點維持感情

要搞移民需要安排 小朋友又要搵學校等等,只是暫時分隔異地,但而家猶豫唔想過去了。
身邊d朋友直頭叫我離婚


珍珠宮

積分: 49821


11#
發表於 17-5-21 23:53 |只看該作者
wongchinghan 發表於 17-5-21 23:44
要搞移民需要安排 小朋友又要搵學校等等,只是暫時分隔異地,但而家猶豫唔想過去了。
身邊d朋友直頭叫我離 ...
仔女又吾系佢,又吾顧家,呢D男人要黎做乜


子爵府

積分: 10340


12#
發表於 17-5-21 23:55 |只看該作者
wongchinghan 發表於 17-5-21 23:44
要搞移民需要安排 小朋友又要搵學校等等,只是暫時分隔異地,但而家猶豫唔想過去了。
身邊d朋友直頭叫我離 ...

你諗清楚...得罪d講句,一百個男人未必有一個願意比足家用養你同唔係自己個親生仔....


公爵府

積分: 25047


13#
發表於 17-5-22 00:14 |只看該作者

回覆樓主:

你未同佢結婚時以什麼為生?
可以照好似以前咁生活喲,結左婚都唔一定要男人養。

但,你之後去台灣同佢生活,如果佢無錢俾你,你會以乜為生?外地人在台灣好難搵工吧?!
8-)


大宅

積分: 2338


14#
發表於 17-5-22 00:22 |只看該作者
ricky0223 發表於 17-5-21 23:55
你諗清楚...得罪d講句,一百個男人未必有一個願意比足家用養你同唔係自己個親生仔....
...

佢對我個仔好好,我奶奶佢地對我仔仲好過我自己屋企人,非常鍾意佢地成家人,勁nice 。

有時同奶奶傾計時,發覺佢地唔知老公無比過家用,一直都以為老公養緊我。
都唔知應唔應該出聲。


瑪瑙宮

積分: 139661


15#
發表於 17-5-22 00:23 |只看該作者
wongchinghan 發表於 17-5-21 23:44
要搞移民需要安排 小朋友又要搵學校等等,只是暫時分隔異地,但而家猶豫唔想過去了。
身邊d朋友直頭叫我離 ...

而家你靠積蓄生活? 果邊無工人你都係自己湊, 佢又唔比錢你或者比好少, 咁你同个囝點生活? 唔係好似好唔穩陣, 係直頭唔穩陣. 而家層樓係你自己的? 如果賣左番黎買唔番.


水晶宮

積分: 50566


16#
發表於 17-5-22 00:25 |只看該作者
wongchinghan 發表於 17-5-22 00:22
佢對我個仔好好,我奶奶佢地對我仔仲好過我自己屋企人,非常鍾意佢地成家人,勁nice 。

有時同奶奶傾計時 ...
你試吓開口話無錢睇吓點...

或者佢以為你有 saving 可以養到自己...

問咗先


大宅

積分: 2338


17#
發表於 17-5-22 00:27 |只看該作者
二小姐 發表於 17-5-22 00:14
你未同佢結婚時以什麼為生?
可以照好似以前咁生活喲,結左婚都唔一定要男人養。

我一直都係靠小朋友生父比既生活費。
但我無同老公講過,佢亦都唔知,以為我靠自己積蓄生活,只顧一味叫我快d黎台灣生活。

覺得而家你咁對我,萬一移民左你都係咁對我就番唔到轉頭,而家既我係到拖著佢地,用小朋友在港讀書較好為理由暫時唔去台生活。


大宅

積分: 2338


18#
發表於 17-5-22 00:32 |只看該作者
其實仲有個問題,老公係月光族,無存款。
婚前太信任佢了,講到自己好努力搵錢想我快d過台一齊生活,原來都係bullshit。
以為自己係獨子,以後咩都會留比自己,點解仲要儲錢,覺得佢諗法好自私自利。

可能我恨嫁啦,自己抵死。


水晶宮

積分: 50566


19#
發表於 17-5-22 00:38 |只看該作者
wongchinghan 發表於 17-5-22 00:32
其實仲有個問題,老公係月光族,無存款。
婚前太信任佢了,講到自己好努力搵錢想我快d過台一齊生活,原來都 ...
佢嗰邊好有錢架 ??


大宅

積分: 2338


20#
發表於 17-5-22 00:45 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-5-22 00:38
佢嗰邊好有錢架 ??

普通家庭,老爺奶奶太爺太嫲都係退休公務員,有政府養,收入仲好過打工仔,各有自住單位。
同佢地出街食飯,係長輩埋單,見到都O晒咀,1-2次都算,次次都係,真心覺得老公好無用。我起碼每次來台都會請客啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo