夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8907


1#
發表於 17-5-15 22:58 |只看該作者
對金錢看法不一,會否很難一起?


大宅

積分: 4581


2#
發表於 17-5-15 23:57 |只看該作者

回覆樓主:

樣樣斤斤計較,很難相處


大宅

積分: 4581


3#
發表於 17-5-16 00:04 |只看該作者

回覆樓主:

我隻c6計到 盡,在屋企銀包跟身, 連瞓覺都踉身,一毛子唔會洗係我同仔身上,但對出面 超 豪爽……去蒲,,一萬8千無所謂


瑪瑙宮

積分: 139710


4#
發表於 17-5-16 08:35 |只看該作者


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


5#
發表於 17-5-16 09:08 |只看該作者
IamKitty 發表於 17-5-16 00:04
我隻c6計到 盡,在屋企銀包跟身, 連瞓覺都踉身,一毛子唔會洗係我同仔身上,但對出面 超 豪爽……去蒲,, ...

唔係俾晒奶奶?


大宅

積分: 4581


6#
發表於 17-5-16 09:29 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-5-16 09:08
唔係俾晒奶奶?

99,日日 奪命追魂call, 天天屈到盡,c6又受喎, 當佢死心塌地


翡翠宮

積分: 79228


7#
發表於 17-5-16 09:39 |只看該作者
IamKitty 發表於 17-5-16 09:29
99,日日 奪命追魂call, 天天屈到盡,c6又受喎, 當佢死心塌地
咁你又忍


伯爵府

積分: 18628


8#
發表於 17-5-16 10:06 |只看該作者
我覺得係,價值觀好唔同,好難一齊


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


9#
發表於 17-5-16 10:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3337


10#
發表於 17-5-16 11:17 |只看該作者
beautytiny 發表於 17-5-15 22:58
對金錢看法不一,會否很難一起?

我覺得真係難,後生時,C6覺得有錢好巴閉,愛名牌,我睇得好淡,都唔知名牌要嚟做乜,宜家人到中年,有個仔,我覺得小朋友教育要投放資源,佢講到明一定唔會考慮要俾錢嘅學校,但佢會自己揸車或的士出入,買dyson風筒、按摩椅...(我覺得無謂嘅嘢),買玩具俾個仔係為面子而買,(嗰啲好似好高級,幾百蚊嘅木玩具,但玩一年就爛),我買圖書,佢就叫停,話屋企無位放,成千蚊買個PlayStation揸車軚盤返嚟同個仔打機,但其實個仔先3歲幾...
未結婚已發現有咁嘅差距,依家發覺,當初唔覺得係大問題,以後傾下可解決係好幼稚嘅想法。


瑪瑙宮

積分: 139710


11#
發表於 17-5-16 12:46 |只看該作者
Shangrila 發表於 17-5-16 11:17
我覺得真係難,後生時,C6覺得有錢好巴閉,愛名牌,我睇得好淡,都唔知名牌要嚟做乜,宜家人到中年,有個 ...

我家姐好名牌, 我唔好 (好唔好, 好睇搵錢能力), 根本兩種人, 好唔同. 我都唔知名牌要黎做乜, 佢一屋都係, 有个房係放衣帽鞋袋.


大宅

積分: 1193


12#
發表於 17-5-16 13:56 |只看該作者
回覆 IamKitty 的帖子

有冇咁絕呀.....


大宅

積分: 4581


13#
發表於 17-5-16 14:19 |只看該作者
whatdouwant456 發表於 17-5-16 13:56
回覆 IamKitty 的帖子

有冇咁絕呀.....

真的


大宅

積分: 1193


14#
發表於 17-5-16 14:36 |只看該作者
回覆 IamKitty 的帖子

咁有乜意思,出街洗錢點計.....


伯爵府

積分: 16347


15#
發表於 17-5-16 14:39 |只看該作者
本帖最後由 fishwawa 於 17-5-16 14:55 編輯

我同老公洗錢也好不同,唔太離譜互相包容下,生活上完全冇問題的。我老公佢搵錢唔係少,家裡又冇負擔,但佢真係好慳....好少買衫買鞋,中午佢出街食飯,都左度右度,慳錢唔捨得食好野, 有時ws同我講,佢食左一個好抵既lunch.
去旅行既機票酒店,通常佢攪,佢會左check 右check,唔會好快決定到,
同我出街食飯,我揸主意多,比佢揸主意,佢會揀美心,快餐店。佢會經常係街市買1打半打玫瑰花送比我,冇包裝果d....我收到一樣係好開心。

我也不是好豪的人,包包唔多,3幾個咋,1千,幾千的。
衫褲鞋襪我自己比錢喎,會買少d,但揀質量好買,有時買番家話佢知:明明$1000,話$300,$500....
我自己一個人食野,先唔睇價錢,會揀鍾意既食。


我地夫婦一開始生活,行AA到今, 非常愉快,時間耐左也在互相影響...佢變得已冇從前咁孤寒。家中管理費,水電gas,買菜,2人出街食飯,或同家人朋友我地請客時,買電器....都係由公數度支出。




過好,每一天!


大宅

積分: 4581


16#
發表於 17-5-16 14:55 |只看該作者
whatdouwant456 發表於 17-5-16 14:36
回覆 IamKitty 的帖子

咁有乜意思,出街洗錢點計.....

AA制


大宅

積分: 1193


17#
發表於 17-5-16 15:45 |只看該作者
回覆 IamKitty 的帖子

你地有冇公數?


大宅

積分: 4581


18#
發表於 17-5-16 15:46 |只看該作者
whatdouwant456 發表於 17-5-16 15:45
回覆 IamKitty 的帖子

你地有冇公數?



大宅

積分: 1193


19#
發表於 17-5-16 15:50 |只看該作者
回覆 IamKitty 的帖子

可能我冇試過咁,其實唔辛苦咩?對個仔唔會掛......


大宅

積分: 4581


20#
發表於 17-5-16 15:55 |只看該作者
whatdouwant456 發表於 17-5-16 15:50
回覆 IamKitty 的帖子

可能我冇試過咁,其實唔辛苦咩?對個仔唔會掛......

已麻目了……

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo