自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


禁止發言

積分: 27682


1#
發表於 12-7-2 16:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32391

好媽媽勳章


2#
發表於 12-7-2 16:57 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

佢地覺得自己大曬



點評

wewe    發表於 12-7-2 22:45
MariaTsui  yes  發表於 12-7-2 21:23


男爵府

積分: 9691


3#
發表於 12-7-2 16:57 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

我係港島住,真係唔敢出街



點評

wewe  me too  發表於 12-7-2 22:45
chatterbox_mom  agree!  發表於 12-7-2 21:47


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-7-2 16:58 |只看該作者

I 大蚊豬   


男爵府

積分: 9326


5#
發表於 12-7-2 17:00 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

Police就係為左顧及其他人既利益與感受而唔開放,俾車繼續行,但就俾遊行既人不繼指罵話警察唔合作,專登阻礙遊行人事......mouth: 我真係覺得佢地好慘!




禁止發言

積分: 27682


6#
發表於 12-7-2 17:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


7#
發表於 12-7-2 17:01 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

佢地遊行係表達自己訴求我覺得無問題,
但吾好咁過份囉,搞到好刺暴民咁




男爵府

積分: 7594


8#
發表於 12-7-2 17:02 |只看該作者
佢地話爭取民主自由係大晒喎


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-7-2 17:02 |只看該作者
無衝擊同瞓馬路已經好好啦!今年選舉年驚嘛,我估下年玩大啲都夠膽死!
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


禁止訪問

積分: 2980


10#
發表於 12-7-2 17:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 27682


11#
發表於 12-7-2 17:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 27682


12#
發表於 12-7-2 17:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16360


13#
發表於 12-7-2 17:06 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

好過份




子爵府

積分: 10520

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-7-2 17:06 |只看該作者
佢地持住幫哂全香港巿民大Q哂!!
但唔該唔好用呢D做直口搞亂香港秩序!!!
成日話文化文化...搞分化就真


侯爵府

積分: 20163

畀面勳章


15#
發表於 12-7-2 17:10 |只看該作者
佢地仲覺得條車路未開放得夠濶!!!真係惡晒:;pppp::;pppp::;pppp:


翡翠宮

積分: 86781


16#
發表於 12-7-2 17:10 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?






別墅

積分: 803


17#
發表於 12-7-2 17:14 |只看該作者
跟本而家遊行大晒嘛!佢地點會諗有人要返工,有人要出街?淨係覺得自己俾人困住係維園好慘!


禁止發言

積分: 27682


18#
發表於 12-7-2 17:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13017

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-7-2 17:15 |只看該作者
昨天給我一家的教訓是 :
以後逢7月1曰 , 一係去遊行, 唔係就绝對不要去街


別墅

積分: 902


20#
發表於 12-7-2 17:16 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

幾個回覆都是一面倒表示對遊行的不滿,令我非常意外!本人昨天犧牲了與家人享受一個悠閒假期的機會,首次抱着三歲小兒參與遊行,為的只是想以「親身參與」訴說對香港政府的不滿,過程中儘管看到很多不同政黨團體努力大叫口號,順便籌款(!)以外,並無看到任何過激行為或警民衝突的場面,而這次體驗亦令我更相信「團結就是力量」。



點評

kekka  support  發表於 12-7-2 21:36
MC1128  支持你!  發表於 12-7-2 17:30

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo