跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


1#
發表於 11-3-18 10:28 |只看該作者
日本發生大地震和海嘯後,有二戰時被日軍逼做慰安婦的南韓老婦放下歷史傷痛,前日高舉幫日本民眾加油打氣的紙牌,參與了 10分鐘的悼念祈福活動,希望日本早日度過難關。

日放射腫瘤專家趕探姊
一位老婦表示,「雖然忘不了日本的罪行,但現在首先要幫助正在痛苦呻吟的日本民眾。現在是向日本伸出援手的時候。」
另外,在日本廣島出生、於美國工作的放射腫瘤科專家小牧律子,上周五到東京講課時得悉宮城縣發生大地震,連忙趕到名古屋探望姊姊。小牧律子從電視上目睹福島核電廠爆炸時尤其擔心,恐怕像原爆般有很多人受輻射感染。
廣島是全球首個遭核武襲擊的城市,小牧兒時目睹祖母感染輻射後脫髮、流鼻血,朋友因輻射而患上血癌, 12歲離世。為紀念她們,小牧決定讀醫,專門研究輻射的禍害,之後到美國深造血癌治療

[ 本帖最後由 sandy1425 於 11-3-18 10:31 編輯 ]


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


2#
發表於 11-3-18 10:30 |只看該作者
連佢地都可放低仇恨...


禁止訪問

積分: 1572


3#
發表於 11-3-18 10:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24395

醒目開學勳章


4#
發表於 11-3-18 10:51 |只看該作者
咁我又覺得你要佢地真係忘記過去係好難既. 但係連呢一班最受害既受害人都為日本祈福, 咁大家就暫且放下仇恨一齊為日本人祈福先啦.

千錯萬錯都係上一代或者係上二代既日本人錯, 但係呢一代既日本人真係係無辜的. 係君子既話要同人打, 報仇, 就等人地無事既時候先黎打啦, 而家人地有難, 無胃落井下石啦.

或者可唔可以咁講, 佢地係向上一代或上兩代既日本人討公道, 但係就向為一代既日本人祈福!

原帖由 Bcat 於 11-3-18 10:45 發表
佢地係一邊舉牌支持日本災民, 一邊舉牌要求公道.

唔係一面倒.

[ 本帖最後由 happypiano 於 11-3-18 10:53 編輯 ]


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


5#
發表於 11-3-18 10:54 |只看該作者
呢個時候 咩都擺低先la 救人緊要
原帖由 sandy1425 於 11-3-18 10:28 發表
日本發生大地震和海嘯後,有二戰時被日軍逼做慰安婦的南韓老婦放下歷史傷痛,前日高舉幫日本民眾加油打氣的紙牌,參與了 10分鐘的悼念祈福活動,希望日本早日度過難關。

日放射腫瘤專家趕探姊
一位老婦表示,「雖然忘不了日 ...


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


6#
發表於 11-3-18 11:08 |只看該作者
人地經歷過呢d痛苦日子既婦女,此時此刻都能夠放低仇恨,為他們祈福,未經歷過的,反而........


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


7#
發表於 11-3-18 11:40 |只看該作者
呢個時候真係應該放低仇恨,連當時人都可做到,真係好敬佩佢地


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


8#
發表於 11-3-18 11:45 |只看該作者
原帖由 sandy1425 於 11-3-18 11:40 發表
呢個時候真係應該放低仇恨,連當時人都可做到,真係好敬佩佢地


係啦, 人哋國難當前, 連二戰時的受害者都可以好輕描淡寫咁帶過, 都會為當國人民著想, 真係唔明D 仲成日不停叫人小心日本野心, 不停摷返咸豐年的野嚟講.......係 先做得出呀


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


9#
發表於 11-3-18 11:49 |只看該作者
連佢地都可以係呢個時候放低,點解仲會有人-----我諗佢應該唔會係親身經歷過掛-----係呢個時候仲要咁執著,暫時放低仇恨,用你上網搵資料既時間,諗下點幫人啦~


伯爵府

積分: 18707

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-3-18 11:53 |只看該作者
放低仇恨, 祝福災民


在災難中看到人性的光輝, 我被感動了


禁止訪問

積分: 1572


11#
發表於 11-3-18 13:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 75533


12#
發表於 11-3-18 14:14 |只看該作者
原帖由 Bcat 於 11-3-18 13:59 發表
其實, 佢地可以選擇
用 "普通韓國女性" 的名義去為日人加油,
也可用 "慰安婦" 的名義去為日人加油.

我們也可選擇
用 "愛日本的中國人" 的名義去為日人加油, 也可用 "侵華受害者的子孫" 的名義去為日人加油.

慰安婦同情人地時,都沒有忘記國恥.

但, 香港人同情人地時就老豆姓乜都唔記得.

呢班南韓慰安婦所作的,正是我一直所堅持的信念.

以小人之心 度君子之腹...

[ 本帖最後由 jk923 於 11-3-18 14:25 編輯 ]


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


13#
發表於 11-3-18 14:20 |只看該作者
原帖由 Bcat 於 11-3-18 13:59 發表
其實, 佢地可以選擇
用 "普通韓國女性" 的名義去為日人加油,
也可用 "慰安婦" 的名義去為日人加油.

我們也可選擇
用 "愛日本的中國人" 的名義去為日人加油, 也可用 "侵華受害者的子孫" 的名義去為日人加油.

慰安 ...


我諗......

人哋用慰安婦的名義去為日本人加油和你以受害者的子孫為日人加油的分別係.......

人哋加日本人加油時, 真係只加油, 不會再長篇大論去提以前的事, 係唔係用慰安婦的名義去加油, 其實係訪問她的記者寫出嚟, 等讀者知佢係乜身份啫

其實她真的得值得表揚, 因為她不會在別人國難當前, 再落井下石不停翻舊賬, 好多野, 唔駛人提, 但大家都會記得, 返而在別人受難時一邊說為人加油, 一邊提醒大家以前的惡劣, 係偽善


男爵府

積分: 7228


14#
發表於 11-3-18 14:31 |只看該作者
以前既事有誰可批判? 此刻我只知道日本災民是無辜的!

值得讚揚的慰安婦, 以妳為傲!


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


15#
發表於 11-3-18 14:39 |只看該作者
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


珍珠宮

積分: 30192


16#
發表於 11-3-18 14:45 |只看該作者
我記得架, 只因為我是人囉(有人性的人囉), 你就慘啲.....食鹽食瞢咗o拿......咁叻....唔好講啦, 帶頭出來遊行啦, 叫人唔好去同情日本災民啦......得個講字.......我睇你未行到一半都比人打瓜了.....哈哈 )))))



原帖由
Bcat 於 11-3-18 13:59 發表

但, 香港人同情人地時就老豆姓乜都唔記得.


珍珠宮

積分: 30192


17#
發表於 11-3-18 14:47 |只看該作者
好可能佢是xx婦.....


原帖由 hinwaimama 於 11-3-18 11:49 發表
連佢地都可以係呢個時候放低,點解仲會有人-----我諗佢應該唔會係親身經歷過掛-----係呢個時候仲要咁執著,暫時放低仇恨,用你上網搵資料既時間,諗下點幫人啦~ ...


珍珠宮

積分: 30192


18#
發表於 11-3-18 14:49 |只看該作者
你又知嘅, 你有參與呀 ???? 定 TV 有架 ????

原帖由 Bcat 於 11-3-18 10:45 發表
佢地係一邊舉牌支持日本災民, 一邊舉牌要求公道.

唔係一面倒.


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


19#
發表於 11-3-18 14:50 |只看該作者
呢個都想知~
原帖由 sarali 於 11-3-18 14:49 發表
你又知嘅, 你有參與呀 ???? 定 TV 有架 ????


珍珠宮

積分: 30192


20#
發表於 11-3-18 14:52 |只看該作者
我真係好想好想知呀.....Bcat, 你有冇條 link post 上來呀, 比我哋 look 下, 眼看未為真呀 !!!!!





原帖由 hinwaimama 於 11-3-18 14:50 發表
呢個都想知~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo