跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 7503


1#
發表於 11-3-17 11:53 |只看該作者
自日本地震後, 我一直都有留意佢地的新聞...
自從直聽到新聞不斷重覆話佢地果邊, 漏幅射...
發電廠又不斷爆炸, 攪到本身都有少少擔心,
其實香港同日本都好近架.

希望日本方面快d攪掂就好啦...!!


禁止訪問

積分: 3948


2#
發表於 11-3-17 12:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


3#
發表於 11-3-17 14:28 |只看該作者
原帖由 BBQ3 於 11-3-17 12:05 發表
無得擔心, 要嚟就嚟!


同意!!都唔驚得咁多,要嚟嘅始終要嚟,冇人可以獨善其身


瑪瑙宮

積分: 149900

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 11-3-17 14:31 |只看該作者
都擔心架, 但乜都做唔到囉!!


男爵府

積分: 7503


5#
發表於 11-3-17 15:27 |只看該作者

都係既...

你同我c6講法差不多,佢都話邊擔心得咁多.
食幾多,著幾多,整定架.
所以都係唔好太慳家啦...對自己對屋企人好d,
盡量食好d,著好d,費事第時後悔......

原帖由 BBQ3 於 11-3-17 12:05 發表
無得擔心, 要嚟就!


伯爵府

積分: 16486

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-3-17 15:34 |只看該作者
原帖由 BBQ3 於 11-3-17 12:05 發表
無得擔心, 要嚟就嚟!
我都系咁諗,哩啲野都諗唔黎
做好自己,開心過好每一日仲好喇
拉拉手,好朋友,家姐豬豬,細佬牛牛^_^


水晶宮

積分: 73395


7#
發表於 11-3-17 17:16 |只看該作者
我唔擔心wor


男爵府

積分: 7200


8#
發表於 11-3-17 18:25 |只看該作者
原帖由 yenlau09 於 17/3/2011 03:27 PM 發表
你同我c6講法差不多,佢都話邊擔心得咁多.
食幾多,著幾多,整定架.
所以都係唔好太慳家啦...對自己對屋企人好d,
盡量食好d,著好d,費事第時後悔......


象牙宮

積分: 216490


9#
發表於 11-3-17 18:38 |只看該作者
擔心小朋友同老人家多d.


大宅

積分: 1750


10#
發表於 11-3-17 21:40 |只看該作者
其實我都好擔心,真係有D坐立不安,成日上網UPDATE住新消息.
但又可以做D乜?
所以今晚特別錫左亞囝好多啖,打左幾個電話同亞爸亞媽傾計....
因為我珍惜而家有既野!!


大宅

積分: 4845


11#
發表於 11-3-17 21:44 |只看該作者
完全同意!

原帖由 yee609 於 11-3-17 14:28 發表


同意!!都唔驚得咁多,要嚟嘅始終要嚟,冇人可以獨善其身


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 11-3-18 00:17 |只看該作者
擔心架,不過都無野可以做,只好隨寓而安! Enjoy life! Enjoy alive!


複式洋房

積分: 294


13#
發表於 11-3-18 01:12 |只看該作者
擔心都無用.....隨遇而安


大宅

積分: 4407


14#
發表於 11-3-18 09:44 |只看該作者
我家有老小、自己在懷孕中,坦白講,我沒擔心過,因為抱著平常心,"無常"常發生,永遠擔心不完,把握當下最重要,好好享受與親朋好友相處的每一段時刻,生老病死是自然定律,萬一真的輻射 / 超級月亮 / 任何天災來臨所造成的災難,我們能做什麼嗎?只能用本能去保護小孩為首,更何況可能大家都「難逃一劫」。

人在世間上真的很渺小,總而言之開開心心過每一天,快快樂樂享受家庭樂。
不要想太多,越想越擔心,多給正面意識家裡的小孩。


複式洋房

積分: 352


15#
發表於 11-3-18 10:21 |只看該作者
核爆唔用會影響香港

日本廣島和穌聯也有核爆,對香港人的健康影響極微。 事實在前,還要信報紙,報紙唔吹大,點有銷量!

知識改變命運, 不如正面了解Nuclear 是甚麼, 點解日本廣島和穌聯爆時唔會影響到香港。

相反, 經濟會有很大的影響,現在凡是福地, D人都會想在那裡建家!


大宅

積分: 2978


16#
發表於 11-3-18 10:28 |只看該作者
原帖由 shirleyshek 於 11-3-18 09:44 發表
我家有老小、自己在懷孕中,坦白講,我沒擔心過,因為抱著平常心,"無常"常發生,永遠擔心不完,把握當下最重要,好好享受與親朋好友相處的每一段時刻,生老病死是自然定律,萬一真的輻射 / 超級月亮 / 任何天災來臨所造成的災難,我們能 ...


like this...


男爵府

積分: 6037

畀面勳章


17#
發表於 11-3-18 10:33 |只看該作者
都唔驚得咁多啦....要黎點都會黎...


水晶宮

積分: 73395


18#
發表於 11-3-18 11:18 |只看該作者
agree~

平常心, 自己過得就會開心
原帖由 shirleyshek 於 11-3-18 09:44 發表
我家有老小、自己在懷孕中,坦白講,我沒擔心過,因為抱著平常心,"無常"常發生,永遠擔心不完,把握當下最重要,好好享受與親朋好友相處的每一段時刻,生老病死是自然定律,萬一真的輻射 / 超級月亮 / 任何天災來臨所造成的災難,我們能 ...


水晶宮

積分: 51901

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 11-3-18 11:32 |只看該作者
無得擔心咁多, 當日日本被炸2個原子彈hk咪又係咁過~~


男爵府

積分: 7503


20#
發表於 11-3-18 18:30 |只看該作者

但係今次的量可能唔同播...

不過都係果句啦...
平常心...最好!!
原帖由 cat_ma 於 11-3-18 11:32 發表
無得擔心咁多, 當日日本被炸2個原子彈hk咪又係咁過~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo