1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 983


1#
發表於 23-3-13 01:09 |只看該作者
很多爬文說兩歲的高度大概就是成人的一半。

小兒只有79cm, 出生不足磅,生長線一直都在3%以下。兩歲了,都追趕不到。

不喜歡咀嚼,常常晚上都會醒來。

知道也有遺傳的因素。
明白擔心沒有用,但心好痛。

想了解大家曾用什麼有效的方法幫助孩子增高?


複式洋房

積分: 184


2#
發表於 23-3-13 01:17 |只看該作者
Smallkellu 發表於 23-3-13 01:09
很多爬文說兩歲的高度大概就是成人的一半。

小兒只有79cm, 出生不足磅,生長線一直都在3%以下。兩歲了,都 ...

玩既就可以跳彈床,跳高,跳遠
另外食野可以多補釫,食豆腐,紫菜,牛肉
我個女而家30個月大概99cm,佢由細到大都高大一路都有keep住高。媽媽我就170cm所以應該都似我。


大宅

積分: 2888


3#
發表於 23-3-13 01:40 |只看該作者
係咪瞓得唔好?


別墅

積分: 983


4#
發表於 23-3-13 01:54 |只看該作者
bonbon926 發表於 23-3-13 01:40
係咪瞓得唔好?

是呢,基本上晚晚都醒,前排有成個幾月係一個多小時就醒,依排好啲。
好怕沒法追趕了。


別墅

積分: 544


5#
發表於 23-3-13 14:42 |只看該作者
多跳繩,游水


大宅

積分: 2888


6#
發表於 23-3-13 19:14 |只看該作者
Smallkellu 發表於 23-3-13 01:54
是呢,基本上晚晚都醒,前排有成個幾月係一個多小時就醒,依排好啲。
好怕沒法追趕了。
...

咁大個應該瞓得都會比較穩定. 係咪休息時間表出咗問題?


複式洋房

積分: 367


7#
發表於 23-3-13 22:52 |只看該作者
睇過台灣醫師講, 訓覺訓得深而長係長高ge好重要因素!!
試試從呢方面著手?


大宅

積分: 3513


8#
發表於 23-3-15 10:54 |只看該作者
飲奶,鈣好重要
我個囡2歲都差唔多90cm


別墅

積分: 983


9#
發表於 23-3-16 22:55 |只看該作者
bonbon926 發表於 23-3-13 19:14
咁大個應該瞓得都會比較穩定. 係咪休息時間表出咗問題?

依兩個月番學了,累了,就好睡了


別墅

積分: 983


10#
發表於 23-3-16 22:55 |只看該作者
slimeki 發表於 23-3-13 22:52
睇過台灣醫師講, 訓覺訓得深而長係長高ge好重要因素!!
試試從呢方面著手?

對(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


別墅

積分: 983


11#
發表於 23-3-16 22:55 |只看該作者
Nora333 發表於 23-3-13 14:42
多跳繩,游水

夠三歲就學(emoji)(emoji)


別墅

積分: 983


12#
發表於 23-3-16 22:56 |只看該作者
sml1201 發表於 23-3-13 01:17
玩既就可以跳彈床,跳高,跳遠
另外食野可以多補釫,食豆腐,紫菜,牛肉
我個女而家30個月大概99cm,佢由 ...

謝謝!


別墅

積分: 983


13#
發表於 23-3-16 22:57 |只看該作者
bst01178 發表於 23-3-15 10:54
飲奶,鈣好重要
我個囡2歲都差唔多90cm

(emoji)


大宅

積分: 2888


14#
發表於 23-3-17 02:04 |只看該作者
Smallkellu 發表於 23-3-16 22:55
依兩個月番學了,累了,就好睡了

一日瞓幾多個鐘?


別墅

積分: 506


15#
發表於 23-3-17 04:41 |只看該作者
Smallkellu 發表於 23-3-13 01:09
很多爬文說兩歲的高度大概就是成人的一半。

小兒只有79cm, 出生不足磅,生長線一直都在3%以下。兩歲了,都 ...

每日有沒有午睡?午睡好緊要!
我小朋友2歲,身高一直都95%以上,因為佢每日都午睡,有時候訓兩轉,同埋定時早睡早起


大宅

積分: 1668

虎到金來勳章


16#
發表於 23-5-5 21:57 |只看該作者
回覆 Smallkellu 的帖子

晚上生高時間係11pm-1am, 早上5am-7am, 呢2段時間熟睡有助生高。 如果你話b晚上成日醒,會唔會係太熱或敏感底濕疹痕(食左某啲野痕到訓唔到)或缺鈣缺維他命D(缺呢啲都係會難以入睡訓唔好),要逐樣check
我bb剛1歲,佢2個月時已有濕疹,日日都訓唔好,生長線出世係3%, 去到8個月時先追到50%,佢訓得好先會長肉長高。


男爵府

積分: 7564


17#
發表於 23-5-7 21:37 |只看該作者
食雞蛋,每日食一隻,對小朋友生長有幫助


別墅

積分: 582


18#
發表於 23-5-8 11:28 |只看該作者
父母高唔高?


男爵府

積分: 5910


19#
發表於 23-5-20 16:35 |只看該作者
我都好明白你,我大孖出世開始就晚晚喊醒幾次(日就晏就nap果短短時間都喊醒),去到兩歲幾好啲每晚兩三次左右,到而家差唔多三歲啦,好好多啦,前幾日冇喊過,今朝有喊叫佢唔好喊住先,話俾媽咪聽咩事,佢答「急尿」,帶佢去完廁所再安靜訓返。

你都加油啦,努力了解下佢令佢有自信有信心同你解釋佢點解會喊啦

我細孖出世到而家訓教冇點喊,仲習慣哂大孖嘅喊聲,佢地食野都一樣,細孖當然高過大孖少少。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo