1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5254


1#
發表於 23-5-5 22:12 |只看該作者
小朋友手上出左粒咁既野,知唔知係咩來?


別墅

積分: 722


2#
發表於 23-5-11 11:29 |只看該作者
水泡? 有無俾蚊叮過?


男爵府

積分: 5254


3#
發表於 23-5-11 12:41 |只看該作者
beautyB 發表於 23-5-11 11:29
水泡? 有無俾蚊叮過?


應該唔係蚊叮, 水泡仔, 幾日後就散左.


別墅

積分: 720


4#
發表於 23-5-15 10:14 |只看該作者
tonywkl 發表於 23-5-11 12:41
應該唔係蚊叮, 水泡仔, 幾日後就散左.
散左就好


大宅

積分: 1606


5#
發表於 23-5-30 13:06 |只看該作者
tonywkl 發表於 23-5-5 22:12
小朋友手上出左粒咁既野,知唔知係咩來?

我個囡又係,成幾個星期都唔散,時大時細。唔肯定係咪比蚊針。都唔知咩嚟。
attach1/tmp/phpPUXU3b
attach2/tmp/phpi7xPH5

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo