1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 117


1#
發表於 23-5-29 15:18 |只看該作者
本帖最後由 ivan_loe 於 23-5-29 15:42 編輯

bb 15個月大,上星期病咗,燒到38.8度,應該唔係covid,因為同住嘅大人都有相似病徵但都唔係covid。

當晚就睇咗醫生,醫生話bb發燒,睇落有少少喉嚨發炎,開咗退熱、化痰止咳、收鼻水藥水。當晚食咗一次藥水,第二朝就退咗燒,所以我就冇再俾藥佢食。

之後病情雖然反復,有時37.3度低燒,又時有會正常體溫,但因為都係低燒,又唔覺有咳或者有鼻水,我都冇俾藥佢食,係低燒果陣貼退熱貼。

到尋日開始bb就冇再低燒,體溫全日正常,但就唔肯食野,又唔太願意飲水。我都唔知佢係未好返,定係病好咗但冇胃口。但話佢冇胃口呢,佢又比較願意去食手指餅,雖然平時佢一日最多都係食三四條。


男爵府

積分: 7079

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 23-5-29 17:38 |只看該作者
可能喉嚨未好晒, 不過BB病果排冇咩胃口都正常, 過一排又會正常返, 我明會擔心同覺得煩躁 (特別見佢冇咩唔舒服都唔食野, 會唔知佢係扭計玩野定係咩), 但經驗得出係..其實真係過一排會正常返同會食返多D野...所以都係順其自然..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo