想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 3637


1#
發表於 11-10-15 23:23 |只看該作者
想請教你地,我今日day14放左精,醫生話放既時候已排左卵
你地做iui時係咪多數都係排卵前早幾個鐘放?
唔知我會唔遲左放

同埋醫生只叫我day16先開始塞十日始,唔駛打針

打針效果係咪好D

你地做完iui後食咩幫助著床?
無花果,花膠,果仁 ok?
杏仁 ok?

thanks



等待....


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


2#
發表於 11-10-16 16:57 |只看該作者

回覆:iui...請問

我通常係打破卵針後約36小時放精, 試過3次, 有2次都未排卵, 有一次就有啲排左有啲未排. 不過卵子可以生存2日, 同埋放精已經縮短丁丁游去輸卵管個距離, 所以卵子會等到丁丁架! 放精後可以飲下花膠湯呀, 同埋我覺得做少少輕量運動或者散下步都好, 之前有個jm都係iui個cycle有做運動, 丁丁麻麻都bingo到呀, 加油!



感恩


大宅

積分: 1720


3#
發表於 11-10-17 10:58 |只看該作者
回覆 chu.c9 的帖子

我想問你地係邊度做IUI架???幾錢左右???

點評

zarara188  大約8000-9000. 仁安.  發表於 11-10-17 11:22


子爵府

積分: 13137


4#
發表於 11-10-17 11:21 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-10-16 16:57
我通常係打破卵針後約36小時放精, 試過3次, 有2次都未排卵, 有一次就有啲排左有啲未排. 不過卵子可以生存2 ...
hello chu.c9,
你做iui 前, 醫生幫你check 排左卵未?
我通常都唔會check. 我都同你一樣, 做3次了.
第3次係我太worry, 要求醫生幫我照.

你bingo 咗未? 我等result呀.


點評

悠悠110409  請問Book 仁安耐唔耐, 同睇邊過醫生.  發表於 11-10-18 14:00

I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2447


5#
發表於 11-10-17 12:13 |只看該作者

引用:想請教你地,我今日day14放左精,醫生話放

原帖由 hkcat239 於 11-10-15 發表
想請教你地,我今日day14放左精,醫生話放既時候已排左卵
你地做iui時係咪多數都係排卵前早幾個鐘放?
唔知 ...
唔好食杏仁!




男爵府

積分: 7135

畀面勳章


6#
發表於 11-10-17 12:18 |只看該作者

回覆:ml321 的帖子

我響中環度做架 (何永超果間, 不過唔係睇佢), 頭1次因為要抽血驗野就用左9千樓下, 第2,3次就用左6千鬆啲. 不過我用藥係最低分量, 價錢會因為用藥而有啲唔同架, e.g. 我個fd同我睇同一個醫生, 第一次要一萬鬆啲



感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


7#
發表於 11-10-17 12:22 |只看該作者

回覆:zarara188 的帖子

我每次都係放精前照一次睇下排卵未, 放完精再照醫生就show畀我睇啲丁丁嘅位置囉. 其實我iui fail左架, 第3次老公丁丁仲跌到得2%形態, 所以衰左就轉做ivf, 宜家



感恩


大宅

積分: 1720


8#
發表於 11-10-17 18:00 |只看該作者
回覆 chu.c9 的帖子

嘩!!!個價錢都好睇個人啵.....mouth:


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


9#
發表於 11-10-17 19:26 |只看該作者

回覆:ml321 的帖子

係架, 因為最貴都係啲藥嘛, 如果谷蛋情況唔理想要用勁啲藥咁就貴少少囉. mouth:



感恩


大宅

積分: 2458


10#
發表於 11-10-17 19:55 |只看該作者

回覆:iui...請問

我第一次$16000呀,因為本身分泌有問題,同埋太肥,醫生話要落重藥!




大宅

積分: 3637


11#
發表於 11-10-17 21:31 |只看該作者
本帖最後由 hkcat239 於 11-10-17 21:33 編輯

價錢真係好睇打幾多支針架,我打左7支..見左3次醫生under $8000

仲有唔知點解,今朝起身胸痛同個肚谷住好似黎M FEEL,到而家都係咁 咁算好 >.<
等待....


男爵府

積分: 7601


12#
發表於 11-10-18 08:26 |只看該作者

回覆:hkcat239 的帖子

請問你係邊度打?




男爵府

積分: 9079


13#
發表於 11-10-18 09:38 |只看該作者
回覆 chu.c9 的帖子

我都係睇呢間喔,你睇邊位醫生呀?我睇藍醫生, 請問你做ivf用左大約幾錢呀??因為我11月想做,不過又岩岩發現有乳腺纖維瘤係良性,唔知可唔可以做??好煩惱!!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


14#
發表於 11-10-18 13:11 |只看該作者

回覆:hkcat239 的帖子

唔好太擔心啦, 我第一個cycle iui放精後都有谷m feel, 間中又會扯住痛一兩下, 應該係谷得多卵先會咁. 我明白好難唔唸, 不過都要盡量放鬆喔



感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


15#
發表於 11-10-18 13:15 |只看該作者

回覆:Evalo2011 的帖子

Yeah同你一樣, 我ivf都係打75iu份量, 唔洗噴鼻, 可能用藥平左啦, 所以total連埋雪胎用左5萬8鬆啲. 本身問藍醫生我個case佢都預6-7萬, 你如果都做開iui又有你所講嘅問題, 都係問番藍醫生意見好啲, 咁可以預下budget先~



感恩


子爵府

積分: 13137


16#
發表於 11-10-18 13:20 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-10-17 12:22
我每次都係放精前照一次睇下排卵未, 放完精再照醫生就show畀我睇啲丁丁嘅位置囉. 其實我iui fail左架, 第3 ...

我老公d 丁丁形態又係完全唔掂!
第一次iui 有6, 洗後有8.
第二次iui 只有2, 洗後係4
今次iui 都係得3, 洗後係5.
不過, 醫生話都有進步, 而且, 佢其他全部都進步咗好多.

可惜...... 哎! 一言難盡!

chu.c9! 你好勁呀! 一次ivf 就搞掂! congratz!!!! 抽咗幾多粒旦旦呀?
有冇孖胎??

I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


17#
發表於 11-10-18 13:43 |只看該作者

回覆:zarara188 的帖子

我老公丁丁同你差唔多, 雖然係咁, 都總有丁丁差都成功嘅例子嘅. 我抽左14粒 (醫生話連細細粒都抽埋), 結果有10粒啱size, 做icsi有8粒受精囉. 我係放2個, 不過check過係中左1個咋~



感恩


男爵府

積分: 9079


18#
發表於 11-10-18 14:00 |只看該作者
回覆 chu.c9 的帖子

好的,已經約左星期四見藍醫生, 希望我都好像你咁一次就成功啦!

Congratz!!!! 小心d多d休息呀!


子爵府

積分: 13137


19#
發表於 11-10-18 16:16 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-10-18 13:43
我老公丁丁同你差唔多, 雖然係咁, 都總有丁丁差都成功嘅例子嘅. 我抽左14粒 (醫生話連細細粒都抽埋), 結果 ...

如果我中咗一粒都開心到暈囉!

係呢, 我喺另一版見你話要瞓床休息, e+ 係咪仲放緊假? 情況點? 希望小b硬淨, 冇事啦!
I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


20#
發表於 11-10-18 18:39 |只看該作者

回覆:Evalo2011 的帖子

加油, 同埋放心啦, 唔係想象中咁辛苦架! 祝大家都早孕



感恩

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo