chu.c9 發表於 11-10-17 12:22 
我每次都係放精前照一次睇下排卵未, 放完精再照醫生就show畀我睇啲丁丁嘅位置囉. 其實我iui fail左架, 第3 ...
我老公d 丁丁形態又係完全唔掂!
第一次iui 有6, 洗後有8.
第二次iui 只有2, 洗後係4
今次iui 都係得3, 洗後係5.
不過, 醫生話都有進步, 而且, 佢其他全部都進步咗好多.
可惜...... 哎! 一言難盡!
chu.c9! 你好勁呀! 一次ivf 就搞掂! congratz!!!! 抽咗幾多粒旦旦呀?
有冇孖胎??
I just want to have healthy babies!