想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6048


1#
發表於 11-10-18 23:48 |只看該作者
本帖最後由 szebaby555 於 13-9-24 00:25 編輯



珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2#
發表於 11-10-19 00:03 |只看該作者

回覆:我30想生bb....老公話末有心理準備做爸爸....

我老公咪又噤~氹咗成大半年先話下年先生~




男爵府

積分: 6048


3#
發表於 11-10-19 00:12 |只看該作者
本帖最後由 szebaby555 於 13-9-24 00:26 編輯



珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


4#
發表於 11-10-19 00:35 |只看該作者

回覆:我30想生bb....老公話末有心理準備做爸爸....

我三十一了~
之前就話環境唔許可~
而家環境好咗少少~又怕困身~又怕俾b6爭霸哂啲福利所以唔敢~
男人就唔怕年齡問題~但女人緊係越早生越好啦





男爵府

積分: 6048


5#
發表於 11-10-19 00:52 |只看該作者
本帖最後由 szebaby555 於 13-9-24 00:26 編輯



珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


6#
發表於 11-10-19 01:27 |只看該作者

回覆:我30想生bb....老公話末有心理準備做爸爸....

6299 同佢麻麻嬸嬸個啲每一次見都要我生吖~
我c6又唔出聲話遲啲生~搞到好似我無得生噤~



點評

mapp2009  下次你笑笑口答:你個仔話未準備好喎,我一個人不能成事.梗係唔好硬食  發表於 11-10-21 10:39
mapp2009  下次你笑笑口答:你個仔話未準備好喎,我一個人不能成事.梗係唔好硬食  發表於 11-10-21 10:39


大宅

積分: 3672

認識瑞士牛牛第一回


7#
發表於 11-10-19 08:39 |只看該作者
我初初結婚都係咁, 軟硬兼施C6都唔肯 (PS.我地經濟, 住屋, 搵人湊...全部都無問題), C6成日話想過下2人世界, 但我地結婚前一年已經同居過梗2人世界啦, 結果喺我地婚後一年就開工(我地都31),第2個月就生化懷孕, 再黎第6個月有咗, WEEK10小產, 而家都結咗婚2年幾囉, 仲未有聲氣, C6仲緊張過我, 剛剛上星期先嘈黎, 因為佢太緊張搞到我好大壓力, 倒番轉我叫佢隨縁, 無咪過下2人世界年尾去旅行囉

其實我知佢後悔咁遲開工, 因為一開始就隨縁既話, 可以輕鬆D容易D BINGO, 而家佢急就反而搞到為生仔而開工, 大家情緒都唔好又點會有呀


大宅

積分: 2708


8#
發表於 11-10-19 09:49 |只看該作者

回覆:我30想生bb....老公話末有心理準備做爸爸....

唉!乜生仔咁難架! 真是煩死!我都幾左幾個月都無聲氣,之前化學懷孕,真想放棄。




男爵府

積分: 8779


9#
發表於 11-10-19 10:00 |只看該作者
回覆 mymelodybb 的帖子

男同女有壓力係好難會有嫁,你地兩個係唔係已經做曬身體檢查,如果冇問題的話,放鬆d,去下旅行,輕鬆下...


別墅

積分: 854


10#
發表於 11-10-19 10:10 |只看該作者
我C6都係, 之前做好晒安全操施, 又話預咗生, 不過要下半年先(因為要龍仔/女), 依家係時候, 但就成日因工作出trip, 幾個月都失敗...佢都低低地,覺得要有就有咁 最緊要比佢地知我地唔係氣水機, 一入錢就有野出


男爵府

積分: 6195


11#
發表於 11-10-19 10:45 |只看該作者

引用:回覆+mymelodybb+的帖子 男同女有壓力係好

原帖由 denise333 於 11-10-19 發表
回覆 mymelodybb 的帖子

男同女有壓力係好難會有嫁,你地兩個係唔係已經做曬身體檢查,如果冇問題的話,放鬆d ...
我想知家計會婚前檢查係咪夠架喇?




複式洋房

積分: 173


12#
發表於 11-10-19 11:04 |只看該作者

我30想生bb....老公話末有心理準備做爸爸....

我老公以前都係咁…我好努力同佢傾訴…開解下佢…原來佢覺得生bb壓力好大…後來同佢傾傾下…佢先開始明…我都學識體諒佢既擔心…其實佢係怕生出黎會養吾到!不過佢慢慢開始接受了!(老實講…吾知佢邊刻開始有改變…但係要傾多點先得!)佢以前一聽到我講想生仔…佢就會發火…逃避…而且居然有時行過賣bb用品舖頭會講…:"如果我地將來生bb,買呢個都好喎"其實都聽到幾開心架!




男爵府

積分: 6048


13#
發表於 11-10-19 11:39 |只看該作者
本帖最後由 szebaby555 於 13-9-24 00:26 編輯



男爵府

積分: 6048


14#
發表於 11-10-19 11:41 |只看該作者
本帖最後由 szebaby555 於 13-9-24 00:27 編輯



男爵府

積分: 6048


15#
發表於 11-10-19 11:43 |只看該作者
本帖最後由 szebaby555 於 13-9-24 00:27 編輯



複式洋房

積分: 437


16#
發表於 11-10-19 13:23 |只看該作者

回覆:我30想生bb....老公話末有心理準備做爸爸....

我同事老公都係咁,廿幾三十嗰時我同事想生,佢老公又話未ready未玩夠,而家佢38、9啦,佢老公又話想要!佢就同佢老公講而家唔係話想生就有~~我覺得
佢老公好自私囉~~




男爵府

積分: 6048


17#
發表於 11-10-19 23:57 |只看該作者
本帖最後由 szebaby555 於 13-9-24 00:27 編輯



複式洋房

積分: 173


18#
發表於 11-10-20 01:59 |只看該作者

引用:回覆 morifu 的帖子 咁你哋有小朋友末呀?

原帖由 szebaby555 於 11-10-19 發表
回覆 morifu 的帖子

咁你哋有小朋友末呀?咁我老公又無發火.....佢擔心同你老公檐心is same same.......但 ...
未丫…佢好耐都無講點解成日吾想搞…後來先知原來佢話好難射所以先吾想搞…我話佢心理壓力太大所以射吾出囉…而家要慢慢慢來




男爵府

積分: 6048


19#
發表於 11-10-20 02:17 |只看該作者
本帖最後由 szebaby555 於 13-9-24 00:28 編輯



大宅

積分: 3493


20#
發表於 11-10-20 08:56 |只看該作者

回覆 回覆:szebaby555的帖子

我同你情況好相似,我31. 老公話唔係唔想,係未想喎。我都捉埋佢驗左丁丁,地中海貧血,我就驗左德國麻疹,照左子宮。其實你都可以做左呢d先,如果德麻指數低,你打左針三個月唔可以懷孕架,你又可以診呢段時間睇普通中醫調理身體,到佢想生時,你已經即刻ready嘛!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo