想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


用戶要求終止服務

積分: 2491


1#
發表於 11-10-19 23:30 |只看該作者
之前試過小產,剛check bingo, 唔知應否同老爺99講, 又唔知同唔同其他屋企人講, 驚好似上次咁... 大家會點做??


大宅

積分: 3393


2#
發表於 11-10-19 23:42 |只看該作者

回覆:幾時先同屋企人朋友講自己bingo 呢??

我一律三個月至講





大宅

積分: 3397


3#
發表於 11-10-19 23:45 |只看該作者
朋友同6299三個月,阿媽阿爸就即刻講!


男爵府

積分: 9408


4#
發表於 11-10-20 00:48 |只看該作者

回覆:magmagmag 的帖子

唔用你把口講就0K啦!




耐心地等待成功


大宅

積分: 1905


5#
發表於 11-10-20 00:58 |只看該作者

回覆:幾時先同屋企人朋友講自己bingo 呢??

除左媽咪即講, 其他應該都滿 12 weeks 先講...



2 months to go  


大宅

積分: 4254


6#
發表於 11-10-20 01:40 |只看該作者

引用:之前試過小產,剛check+bingo,+唔知應否同老

原帖由 magmagmag 於 11-10-19 發表
之前試過小產,剛check bingo, 唔知應否同老爺99講, 又唔知同唔同其他屋企人講, 驚好似上次咁... 大家會點做 ...
希望盡量遲講,除非被發現。




複式洋房

積分: 483


7#
發表於 11-10-20 09:46 |只看該作者
除左阿媽外,其他人就3個月後穩定左至講...


大宅

積分: 2129


8#
發表於 11-10-20 10:02 |只看該作者
我諗我會過左3個月先講!!


男爵府

積分: 8779


9#
發表於 11-10-20 10:05 |只看該作者
回覆 magmagmag 的帖子

你自己煮飯or去阿媽度食嫁???如果係99度or 媽媽度食飯,緊係要同佢地講啦,因為佢地煮飯時會睇返你有d咩唔食得.如果係自己煮自己食, 好少見的話,你唔想講就唔洗特登同佢地講啦,最緊要你自己覺得舒服就ok


大宅

積分: 1620

BK Milk勳章


10#
發表於 11-10-20 10:29 |只看該作者

回覆:magmagmag 的帖子

應該同老公、daddy、mummy講,老爺同奶奶就等你老公講,同佢地講咗可以減輕你嘅屋企工作同埋可以安心多d休息




大宅

積分: 3393


11#
發表於 11-10-20 10:29 |只看該作者

回覆:幾時先同屋企人朋友講自己bingo 呢??

三個月陀得穩的,變數少的,唔洗有乜事,要老人家一場歡喜一場X





男爵府

積分: 9337


12#
發表於 11-10-20 10:31 |只看該作者
我就只係同媽咪講先~
其他人都係夠3個月先講~~


大宅

積分: 3466


13#
發表於 11-10-20 14:54 |只看該作者

回覆:幾時先同屋企人朋友講自己bingo 呢??

我一知道就當然同老公講,跟住同媽咪講因為一來媽咪永遠係最親同埋佢會幫到我。其次係我老闆,因為有咩要病假休息佢可以體諒我。其他就過左三個月先除非迫不得已或比人發現。




子爵府

積分: 13137


14#
發表於 11-10-20 15:39 |只看該作者
本帖最後由 zarara188 於 11-10-20 15:39 編輯
magmagmag 發表於 11-10-19 23:30
之前試過小產,剛check bingo, 唔知應否同老爺99講, 又唔知同唔同其他屋企人講, 驚好似上次咁... 大家會點做 ...

弓起呀! mag!!

頭三個月, 我會咩人都唔講! only 老公知!
I just want to have healthy babies!


男爵府

積分: 6108


15#
發表於 11-10-20 15:41 |只看該作者

回覆:magmagmag 的帖子

恭喜晒 我諗下一次都唔同人講 三個月先講




大宅

積分: 1623


16#
發表於 11-10-21 14:51 |只看該作者
我就會先同我娘家D人講,至於6299就拖住先,因為,我地好黑仔架,凡事唔可以高調,一破界就會衰到一敗途地,而且係衰得好慘果隻,尤其係6299咁鍾意認叻,一定會唱通街..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo