想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1331


1#
發表於 11-10-17 12:46 |只看該作者
做了兩次IVF都失敗,十分失望,有冇中醫介紹可以醫到? 除了趙少萍因為佢要等半年。還有什麼方法,除了見中醫?


伯爵府

積分: 17369


2#
發表於 11-10-17 12:49 |只看該作者
我都想問下有邊個西醫(新症), 可以快D, 剛打去DR CHOW, 要等半呀, 只係想做下D check up 睇睇有冇問題哦。。。。


大宅

積分: 1331


3#
發表於 11-10-17 13:00 |只看該作者
回覆 rachel_tim 的帖子

You can try Dr Ng Ching Wah at Melbourne Plaza...I seen her before not difficult to book...I have friend used her successfully for having Baby


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


4#
發表於 11-10-17 13:22 |只看該作者
mrsvera 發表於 11-10-17 12:46
做了兩次IVF都失敗,十分失望,有冇中醫介紹可以醫到? 除了趙少萍因為佢要等半年。還有什麼方法,除了見中 ...
如果你o係中上環附近返工既,可以試下上環的吉叔,不過都好多人睇,你攞完酬仲要等,夠鐘上去登記先開始排隊,所以如果你近就方便好多!


伯爵府

積分: 17369


5#
發表於 11-10-17 13:29 |只看該作者
回覆 mrsvera 的帖子

睇過D 舊POST , 佢個clinic好似好多人, 超忙, (中港客)。有冇其他介紹?


大宅

積分: 4825


6#
發表於 11-10-17 13:29 |只看該作者
董醫生仲唔收新case ...... 我會try 仁安 周醫生 都要出年ar


子爵府

積分: 12790


7#
發表於 11-10-17 13:38 |只看該作者

引用:我都想問下有邊個西醫(新症),+可以快D,

原帖由 rachel_tim 於 11-10-17 發表
我都想問下有邊個西醫(新症), 可以快D, 剛打去DR CHOW, 要等半呀, 只係想做下D check up 睇睇有冇問 ...
你可以去其他婦科check咗先,睇吓有咩問題




大宅

積分: 3393


8#
發表於 11-10-17 13:43 |只看該作者

回覆:有冇生BB聖手中醫可以介紹?

我睇大圍東叔,生咗兩個。另有幾個朋友都成功。兩個失敗。另外Cwb 李文慧都好似得





大宅

積分: 3012


9#
發表於 11-10-17 16:38 |只看該作者

引用:我睇大圍東叔,生咗兩個。另有幾個朋友都成

原帖由 viscattery 於 11-10-17 發表
我睇大圍東叔,生咗兩個。另有幾個朋友都成功。兩個失敗。另外Cwb 李文慧都好似得



...
妳睇左佢幾耐先有BB呀?




大宅

積分: 1331


10#
發表於 11-10-17 17:21 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

有無上環的吉叔地址 & phone number? Thank you


大宅

積分: 1331


11#
發表於 11-10-17 17:37 |只看該作者
回覆 viscattery 的帖子

大圍東叔地址 & 電話,李文慧 我有朋友看但係態度十分差


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


12#
發表於 11-10-17 18:26 |只看該作者

回覆:mrsvera 的帖子

for your reference~
myphoto.jpg




別墅

積分: 559


13#
發表於 11-10-17 22:24 |只看該作者
本帖最後由 grazie 於 11-10-17 22:26 編輯

回覆 rachel_tim 的帖子

西醫你試下杜堅能醫生,佢好nice


大宅

積分: 3685


14#
發表於 11-10-17 22:38 |只看該作者
keroppiml 發表於 11-10-17 13:29
董醫生仲唔收新case ...... 我會try 仁安 周醫生 都要出年ar

但我上個星期打去仁安醫院book到董醫生,出年2月頭有得睇,而尖沙咀就話佢無收新症



大宅

積分: 4825


15#
發表於 11-10-17 22:55 |只看該作者
Shirley321 發表於 11-10-17 22:38
但我上個星期打去仁安醫院book到董醫生,出年2月頭有得睇,而尖沙咀就話佢無收新症

下.....係ar! 咁董醫生定周醫生好d 呢? thanks!


大宅

積分: 3685


16#
發表於 11-10-17 23:08 |只看該作者
keroppiml 發表於 11-10-17 22:55
下.....係ar! 咁董醫生定周醫生好d 呢? thanks!
我唔知邊個好啲呀,但我見董醫生好多支持者,
我都係見有 jm話book到董醫生我先打去試吓,點知真係book到,
但董醫生唔係成日有得book架,想book就把握機會喇!



複式洋房

積分: 193


17#
發表於 11-10-17 23:48 |只看該作者

引用:Quote:keroppiml+發表於+11-10-17+22:55+下

原帖由 Shirley321 於 11-10-17 發表
我唔知邊個好啲呀,但我見董醫生好多支持者,
我都係見有 jm話book到董醫生我先打去試吓,點知真係book到, ...
董醫生超好人,又細心!




男爵府

積分: 5346


18#
發表於 11-10-18 09:08 |只看該作者
currymama 發表於 11-10-17 18:26
for your reference~
請問吉叔的診金貴唔貴? 要自己煲藥嗎?

其實九龍區仲有沒有可靠的中醫介紹呢?


大宅

積分: 1514


19#
發表於 11-10-18 10:31 |只看該作者
回覆 mrsvera 的帖子

你可以試下中環岑醫師, 佢有埋針炙架, 好似對做ivf有輔助既作用。


大宅

積分: 1720


20#
發表於 11-10-18 11:17 |只看該作者

回覆:mrsvera 的帖子

我本人覺得趙ec麻麻地,可能佢唔夾我啦!我依家睇何ec,雖然都睇左4個月都未有,但起碼我d濕症好番好多!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo