想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


珊瑚宮

積分: 108241

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


1#
發表於 11-10-19 12:37 |只看該作者
高溫維持左9日就跌喇...


別墅

積分: 697


2#
發表於 11-10-19 13:25 |只看該作者
我都好想知呀, 因為我通常都係高溫9日或10日就跌....一跌就覺得冇希望...


大宅

積分: 2529


3#
發表於 11-10-19 15:03 |只看該作者
回覆 poonsun 的帖子

如果高溫期只得9日, 即係黃體不足, 比較難成孕, 正常係要高過12日, 或者睇中醫調理下 !


大宅

積分: 1238


4#
發表於 11-10-19 15:21 |只看該作者

回覆:CMSmile 的帖子

咁默樣會令黃體足夠呢?
除咗睇中醫,可唔可以食野幫助?





大宅

積分: 2529


5#
發表於 11-10-19 16:16 |只看該作者
回覆 Goorc9 的帖子

我唔知可以食咩幫助, 不過我覺得睇中醫會好d, 起碼知道自己身體出左咩問題而引致到黃體不足 !


大宅

積分: 2065


6#
發表於 11-10-19 16:22 |只看該作者
黃體不足可以食藥同打針,及食下中藥


大宅

積分: 1238


7#
發表於 11-10-19 16:48 |只看該作者

回覆:CMSmile 的帖子

咁黃體不足普唔普遍呀?




大宅

積分: 2529


8#
發表於 11-10-19 17:23 |只看該作者
回覆 Goorc9 的帖子

我覺得都普遍架 !

如果keep住量體溫都發現高溫期短, 真係要快快搵出個問題呀 !


大宅

積分: 1238


9#
發表於 11-10-19 19:04 |只看該作者

回覆:CMSmile 的帖子

係呀......唔該嗮你呀!我要再留意下先!我都係試緊第二個cycle!




侯爵府

積分: 23890


10#
發表於 11-10-19 19:10 |只看該作者
高溫即係幾多度?華氏同攝氏係幾多以上


翡翠宮

積分: 87425


11#
發表於 11-10-19 19:17 |只看該作者
我今個開始先聽ec中講每朝一訓醒就量體溫,之前都係間唔中量下,但我發現之前5個cycle的高溫期都好短,上個cycle得4日高溫咋~~~

所以我好擔心,今個月開始食中藥,唔知有無關係,但今個day 14排卵,個日低溫得35.7,之後兩日35.9→36.0,跟住四日36.4,再之後兩日36.5,兩日36.6,之後兩日36.5,呢兩日最高36.7,今個cycle keep到13日高溫,我好開心呀!!!

我唔知真係咁啱or食左中藥令我身體有改善,增加左黃體素,希望今次keep住繼續高溫,如果維持到16日以上,而m小姐又無黎揾我,就好大機會喇


大宅

積分: 4204


12#
發表於 11-10-19 19:18 |只看該作者

引用:回覆+poonsun+的帖子 如果高溫期只得9日,+

原帖由 CMSmile 於 11-10-19 發表
回覆 poonsun 的帖子

如果高溫期只得9日, 即係黃體不足, 比較難成孕, 正常係要高過12日, 或者睇中醫調理下 ...
我想問十二日係未意思全個月,定係排卵後計連續十二日呀!謝謝




翡翠宮

積分: 87425


13#
發表於 11-10-19 19:19 |只看該作者
回覆 C9J 的帖子

有jm話平均比排卵前高0.3-0.5,但網上有資料話高0.6~~~


翡翠宮

積分: 87425


14#
發表於 11-10-19 19:19 |只看該作者
回覆 TeresaTsui118 的帖子

係排卵後計連續十二日~~~


大宅

積分: 4204


15#
發表於 11-10-19 19:40 |只看該作者

引用:回覆+TeresaTsui118+的帖子 係排卵後計連

原帖由 小manman 於 11-10-19 發表
回覆 TeresaTsui118 的帖子

係排卵後計連續十二日~~~
謝謝




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo