立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4497
男爵府
積分: 7601
積分: 5544
原帖由 bbnboot 於 11-10-09 發表 回覆 Babylyly 的帖子 卵巢多囊症... =)
別墅
積分: 559
積分: 2218
積分: 3062
公爵府
積分: 25364
原帖由 bbnboot 於 11-10-10 發表 我cycle 十分唔準, 可3x-60不等, 所以好難預計.... 我9/7 day 1, 9/21 day 15 見倒哈哈笑, 前後都有dodo.. ...
原帖由 currymama 於 11-10-10 發表 我覺得你真係擔心既,可以下個cycle去照一照排卵情況,因為你
grazie 發表於 11-10-10 12:59 哈哈,我初頭都同你一樣做左幾日就無mark
grazie 發表於 11-10-10 17:37 驗血係懶人最啱用... 我都係驗血嫁(懶人)
積分: 1238
Goorc9 發表於 11-10-10 17:45 我同你一樣,day 29, 我有keep 溫度表,不過今個cycle攪到我好confuse and stress!! 都唔知邊日先係排卵。 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy