想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4497


1#
發表於 11-10-9 22:59 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-10-9 23:00 編輯

好擔心自己其實冇排卵.....
我會唔會冇排卵, 但又見倒哈哈笑ga???

p.s. 本身有多囊問題.....


男爵府

積分: 7601


2#
發表於 11-10-9 23:02 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

我都未排卵,多囊是什麼




大宅

積分: 4497


3#
發表於 11-10-9 23:29 |只看該作者
回覆 Babylyly 的帖子

卵巢多囊症... =)

我o岩o岩第一個cycle, 不過見倒哈哈笑, 已經好勤力同老公dodo, 只係而家day 33, m 小姐又未來, 又冇bingo, 唔知其實自己係咪冇排卵... 因本身都有多囊問題...


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


4#
發表於 11-10-10 00:31 |只看該作者

引用:回覆+Babylyly+的帖子 卵巢多囊症...+=)我

原帖由 bbnboot 於 11-10-09 發表
回覆 Babylyly 的帖子

卵巢多囊症... =)
你cycle幾多日架?check過棒棒、綠d定cb?





大宅

積分: 4497


5#
發表於 11-10-10 00:49 |只看該作者

回覆:currymama 的帖子

我cycle 十分唔準, 可3x-60不等, 所以好難預計....

我9/7 day 1, 9/21 day 15 見倒哈哈笑, 前後都有dodo... 但到而家day 33 用cb or 綠d check 都係冇bingo.... M 又唔黎... 都唔知想點.... 開始懷疑自己其實有冇排卵....

Btw, 我冇keep 體溫表習慣.....




別墅

積分: 559


6#
發表於 11-10-10 01:32 |只看該作者
Hi bbnboot 你試下做體温表,我睇過其他jm post, 你search嚟睇下D舊post 參考下


大宅

積分: 2218


7#
發表於 11-10-10 01:41 |只看該作者

回覆:見倒哈哈笑, 係咪一定=會排卵...??

有哈哈笑,唔一定有排卵。婦科醫生同我講的。



點評

bbnboot  咁係咪一定要做blood test 先知呀~?  發表於 11-10-10 10:23
bbnboot  thx!! =)  發表於 11-10-10 10:19


大宅

積分: 3062


8#
發表於 11-10-10 02:00 |只看該作者

回覆:mrschou 的帖子

咁點先知有冇排卵?體溫?




公爵府

積分: 25364


9#
發表於 11-10-10 07:36 |只看該作者
回覆 totokingdom 的帖子

blood test to confirm.
Birth 15/3: W:4.2kg  L:52cm HC:37.5cm
Day 09: W:4.37kg  L:55.5cm HC:37cm
Day 46: W:7kg L:62m HC40.5cm
Day 82: W:~9.2kg L:~66cm
Day 112: W:~10.4kg


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


10#
發表於 11-10-10 08:09 |只看該作者

引用:我cycle+十分唔準,+可3x-60不等,+所以好難

原帖由 bbnboot 於 11-10-10 發表
我cycle 十分唔準, 可3x-60不等, 所以好難預計....

我9/7 day 1, 9/21 day 15 見倒哈哈笑, 前後都有dodo.. ...
我覺得你真係擔心既,可以下個cycle去照一照排卵情況,因為你




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


11#
發表於 11-10-10 08:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbnboot+於+11-10-10+發表我c

原帖由 currymama 於 11-10-10 發表
我覺得你真係擔心既,可以下個cycle去照一照排卵情況,因為你
因為你既情緒好影響成孕架!或者係過多個星期唔唻m就去睇婦科啦!




大宅

積分: 4497


12#
發表於 11-10-10 10:17 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

多謝你呀! 係呀, 其實我真係好擔心, 因為我自小就有m 唔準同多囊o既問題, 所以真係好擔心發現問題時已經遲左..... 所以搞到自己好緊張.... 我會學習下放鬆ga喇... =) thx!


大宅

積分: 4497


13#
發表於 11-10-10 10:18 |只看該作者
回覆 grazie 的帖子

我試過了, 但沒有恆心keep住同有好多時都忘記起身mark溫度.....
我o黎緊個cycle會開始keep返ga喇~ ^.^


別墅

積分: 559


14#
發表於 11-10-10 12:59 |只看該作者
哈哈,我初頭都同你一樣做左幾日就無mark


大宅

積分: 4497


15#
發表於 11-10-10 13:59 |只看該作者
grazie 發表於 11-10-10 12:59
哈哈,我初頭都同你一樣做左幾日就無mark
係ga, 真係好難日日朝早第一件事就記得mark......


好想懶........

btw, 我個醫生今日打左俾我follow up.... 佢話如果我真係想知道有冇排卵, 就叫我下個cycle day 2或3 同埋 day 21去驗血... 咁就一定會知....


別墅

積分: 559


16#
發表於 11-10-10 17:37 |只看該作者
驗血係懶人最啱用... 我都係驗血嫁(懶人)


大宅

積分: 4497


17#
發表於 11-10-10 17:39 |只看該作者
grazie 發表於 11-10-10 17:37
驗血係懶人最啱用... 我都係驗血嫁(懶人)
我可能會搵e c 下個cycle 俾d 中藥我食, 調理下先, 唔中先驗血....
都未知點樣最好住... haha~ m 仲未來, 仲有時間諗...


大宅

積分: 1238


18#
發表於 11-10-10 17:45 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

我同你一樣,day 29, 我有keep 溫度表,不過今個cycle攪到我好confuse and stress!!
都唔知邊日先係排卵。好灰




大宅

積分: 4497


19#
發表於 11-10-10 17:58 |只看該作者
Goorc9 發表於 11-10-10 17:45
我同你一樣,day 29, 我有keep 溫度表,不過今個cycle攪到我好confuse and stress!!
都唔知邊日先係排卵。 ...
你勤力過我呢, 有keep住量體溫... 我就好懶呢...


我今日day 34 喇.... 一路都冇咩改變, 綠d又冇反應... 又唔想咁快check cb住.... 好貴ma~~
m小姐又唔o黎, 我仲要等到幾時呀~? 而家唔上唔落咁真係好辛苦.......


大宅

積分: 1238


20#
發表於 11-10-10 18:15 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

我頭先check ovulation test, positive 同埋有少少拉絲,唔知係咪今日先排卵?!
今個cycle 攪到我精神緊張!

希望你今個星期成功啦!support




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo