想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 4648


1#
發表於 11-10-12 10:22 |只看該作者
驗左血,e生話可能係卵巢多囊症,要再book照超聲波…
有無邊間照超聲波可以介紹?大約要幾錢?


大宅

積分: 4801


2#
發表於 11-10-12 10:26 |只看該作者
本帖最後由 tize2002 於 11-10-12 10:28 編輯

回覆 keLLy_yip 的帖子

我都懷疑自己有這個症,所以去了門診看先,然後介紹去化驗所照,但現在未照,下個月先照,$700!
妳應該問返妳看這症的醫生,佢認該會轉介或介紹妳到他驗所照,醫生都覺得要看了報告後才知下一步點做。係呢,妳有甚麼徵狀係POS?我就很耐才來一次經,所以,現在想攪清楚佢,因為想生多一個小朋友。


大宅

積分: 1613


3#
發表於 11-10-12 10:39 |只看該作者
我想問, 係咪驗血就即知有呢個症狀呢?? 要等幾耐報告??


大宅

積分: 4648


4#
發表於 11-10-12 10:44 |只看該作者
回覆 tize2002 的帖子

我都係好耐先黎一次period,差唔多一年先得3~4次
去睇e生,就幫我左驗血,結果個LF值高,就叫我再book去做超聲波,
有轉介俾我ar,但我想睇下有無其他驗化所比較下...


大宅

積分: 4648


5#
發表於 11-10-12 10:50 |只看該作者
回覆 茉莉花 的帖子

又唔係完全清楚有lee個症狀ge,個e生都係睇返個驗血數值去推斷…
所以先再要去照超聲,我諗如果要一睇就知係咪有lee個症,直接去照子宫超聲波會好d


大宅

積分: 4801


6#
發表於 11-10-12 18:28 |只看該作者
回覆 keLLy_yip 的帖子

係呀,我個醫生都咁講,單看驗血只能推測,但不是100%,要知係咪pocs,最好照US,醫生建議等我月經後兩個月到照會較清楚,因為等egg子成孰d才照,但請問妳有無問醫生若是認如何醫治?我醫生說若確定係此徵,可吃荷爾蒙藥一段時期來調節, 但這段期間便不可有BB了,佢話有些人會因此好返都未定,但我是現在想有bb,但經期又不準,都不知如何打算?


大宅

積分: 2896


7#
發表於 11-10-12 20:02 |只看該作者
我o個時係直接超超聲波, 冇抽血驗到
因為佢照個卵巢時, 好明顯地係勁多似蜂巢狀o既物體o係入面
係即時睇到的


男爵府

積分: 6718


8#
發表於 11-10-12 20:38 |只看該作者
卵巢多囊症是否系做婚檢前己經查到定做人工受孕果時才檢查到出來架?
thx!


子爵府

積分: 10333

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-10-12 21:16 |只看該作者
請問大家係day幾去驗血, 個次咁岩book到日子就見醫生, 我day12抽血驗, 報告唔似有黎個症, 但照陰超佢又話似似地, 攪到我都家陣仲係問號, 究竟係定唔係? 一係轉醫生再睇........最近轉第個, 只係陰超, 因為我比留之前份驗血報告佢睇, 我問邊日抽血有無關係, 黎個醫生又話無關係, 如果係既個數值係double wor, 之後睇左邊泡泡教多, 但又無話係, 即係點? help


子爵府

積分: 10333

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-10-12 21:18 |只看該作者
tize2002 發表於 11-10-12 18:28
回覆 keLLy_yip 的帖子

係呀,我個醫生都咁講,單看驗血只能推測,但不是100%,要知係咪pocs,最好照US,醫生建 ...

m後2個月照清楚D? 你指係咪M後2個星期到呀?


大宅

積分: 4801


11#
發表於 11-10-12 23:49 |只看該作者
回覆 kittymilo 的帖子

在我case係兩個月,因為我差不多三個月才來一次經,所以未兩個月到,可待egg子成孰或大些才照得清楚些囉!


大宅

積分: 4801


12#
發表於 11-10-12 23:53 |只看該作者
回覆 kittymilo 的帖子

其實都很難講,有時驗血話係,但又不100%,奇實最好就係照,一看便知多不多泡,咁你有無月經耐無來的問題?若有及+埋多泡,都十成九係這個徵,但最近聽收音機講,就算要不要BB,若月經太耐來一次都要看看醫生,因為將來可能會有較大機會有婦科病,例如癌症等,所以現在都驚驚地要去攪清楚問題在那裡。


子爵府

積分: 10333

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-10-13 00:05 |只看該作者

回覆:tize2002 的帖子

我有m,不過亂到七彩,36-44一個cycle




大宅

積分: 4931


14#
發表於 11-10-13 00:34 |只看該作者

引用:回覆+keLLy_yip+的帖子 係呀,我個醫生都咁

原帖由 tize2002 於 11-10-12 發表
回覆 keLLy_yip 的帖子

係呀,我個醫生都咁講,單看驗血只能推測,但不是100%,要知係咪pocs,最好照US,醫生建 ...
照超聲波會見到架,但唔洗等咁耐喎,應該幾時都照得,即時可見。
唔洗擔心,而家科學昌明,多囊唔難攪,我自己咪係成功例子,而家想追多個一齊加油呀




大宅

積分: 1701


15#
發表於 11-10-13 01:51 |只看該作者

回覆:OKb 的帖子

咁我想問你上一胎有冇做咩治療之類,或有咗要安胎架?唐河縣!




男爵府

積分: 9691


16#
發表於 11-10-13 01:55 |只看該作者
我都係多囊, 而家等day3同21去抽血驗~
不過醫生已經開左排卵藥俾我食, 下個cycle就可以食啦~
我見有好多jm都係有呢個症, 但係都可以生到bb~
而且呢個症, 如果唔想要bb係會食避孕藥調經, 想要bb既就食排卵藥~

其實我都好擔心呢...


大宅

積分: 4931


17#
發表於 11-10-13 11:00 |只看該作者
stephenpun 發表於 11-10-13 01:51
咁我想問你上一胎有冇做咩治療之類,或有咗要安胎架?唐河縣!

食通經之後有m, m黎第2日食排卵藥,第11日左右去照,打兩日針,夠大就打破卵針,之後自己dodo,之後唔記得幾多日要打安胎針,之後得bingo加油呀,有希望架

btw,之前我都做過2次iui,都無bingo, 反而自己dodo,中左兩次,其中一次小x..之後休息左3個月就中左..


大宅

積分: 3297


18#
發表於 11-10-13 11:19 |只看該作者
我都有依個 病, 好細個已斷定.

先驗血 之後 照埋子宮超聲波, 我個時係無黎m 跟住醫生就即時同我照 (因為我係睇政府醫生), 醫生同我講 o岩o岩黎完 m睇唔到有無依個問題, 因為黎完 m 個子宮好清 睇唔到 有無水泡係子宮入面.

依個sick 真係會影響生育問題, 自然成孕好難. 醫生會比排卵藥你食提高你成孕機會, 所以唔好擔心太多, keep 住睇醫生 等醫生幫你. 我今個 cycle 第一次食排卵藥, 而家等緊結果.

好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 2362

好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 11-10-13 14:48 |只看該作者
希望大家唔好灰心啦 , 講講我既經驗
我陀大仔時兩個月中左 , 當時唔知有B咁難
生完食左年半避孕丸 ~ 想生時就發現M唔準
睇醫生就有呢個病 , 一直都係兩個月冇M先通
一試就試左大半年都係冇M就通
直到試左差唔多一年醫生先比排卵藥我試
食完都冇咩特別反應 , 上黎睇有JM 話卵子維生素
之後膽粗粗買黎食.... 食左大半個月就有左第二胎喇
其實呢個病我覺得好似冇得醫咁...
不過自己要飲食健康 D 又要多做運動
希望運動多D 血液循環好D幫到M到或排卵...
所以KEEP 住運動 , 飲薑茶暖子宮 , 對腳浸暖水都係暖子宮
當然.... 未必做齊就一定得 , 但希望大家唔好放棄


大宅

積分: 3421

畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 11-10-13 19:26 |只看該作者

卵巢多囊症

係咪幾個月先嚟M先係有呢個症? 若每次都係3x日嚟M, 就唔係多囊症?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo