想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2552

畀面勳章


1#
發表於 11-10-18 09:50 |只看該作者
基礎體溫表,第1次mark請幫忙睇吓。

今次第3個cycle,懷疑緊自己有無排卵,同埋究竟係咪下次嚟m前14日排,啲m又亂到難以預測(30-51日都有),又唔係好分得清邊啲分泌先屬於排卵,所以今個cycle試吓量體溫。有以下問題:

1. 下圖係截至今日嘅情況,應該未排卵吧?

2. 我體溫算唔算低?聽講話體溫低嘅人難有bb

3. 係咪有體溫突然升高就代表一定有排卵?

4. 係咪check到升體溫嗰日就代表已經排咗卵,已經做咩都無用(我指dodo)?


請幫忙解答。


BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2603


2#
發表於 11-10-18 10:00 |只看該作者
我覺得唔算低... 看似未排...
不過make sure你每日同一個時間量體溫... 同埋要咩都未做就量, 咁先係基礎體溫~~

體溫升高係因為有一隻hormone升高, 而呢隻hormone一般係排卵後分泌出來, 所以體溫表可以用來check排卵....
通常排卵前後1-2日dodo都有用, 因為蟲蟲生命長少少, 佢等到/追到蛋蛋就有機會受精...所以通常排卵前一晚do, 之後一晚都會補飛~~


大宅

積分: 2679


3#
發表於 11-10-18 10:01 |只看該作者
你個表好波幅喎, 你有冇連續睡6小時, 早上訓醒一開眼就即刻量體溫??
唔好落床, 說話, 同大動作喎!! 你有冇按指示先量架?


大宅

積分: 2552

畀面勳章


4#
發表於 11-10-18 10:34 |只看該作者
糟糟豬 發表於 11-10-18 10:00
我覺得唔算低... 看似未排...
不過make sure你每日同一個時間量體溫... 同埋要咩都未做就量, 咁先係基礎體 ...

Thanks你的解答.....

其實我睇咗幾個月啲jm點量體溫,基本都知點量,我支溫度計放係枕頭底,日日個鬧鐘一響我就量,所以時間方面無問題,我仲趁量體溫嘅時候烚多陣

本來我諗去照吓輸卵管有無問題咖,但如果check體溫都可以make sure到有無排卵咁可以唔駛去照lu~

咁即係如果我check體溫,check到體溫突升當晚都補得切飛啦呵?

BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2552

畀面勳章


5#
發表於 11-10-18 10:38 |只看該作者
twpm 發表於 11-10-18 10:01
你個表好波幅喎, 你有冇連續睡6小時, 早上訓醒一開眼就即刻量體溫??
唔好落床, 說話, 同大動作喎!! 你有冇 ...

有咖.....其實我睇咗幾個月啲jm點量體溫,基本都知點量,我支溫度計放係枕頭底,日日個鬧鐘一響我就量,所以時間方面無問題......

我有啲擔心個波幅,最低36.18度,最高36.49,所以我都諗緊我係咪排咗卵,但我啲m cycle都短都30日,應該無咁早排啩~~我都唔肯定~

好想快啲中,快啲唔駛煩~
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2679


6#
發表於 11-10-18 10:42 |只看該作者
回覆 dollylash 的帖子

想問下你, 你有冇用紅d ??
我覺得天氣涼, 有冇蓋夠被都影響基礎體溫架...
不如雙管齊下, 量體溫+紅d, 咁你都可以估到幾時排卵...


大宅

積分: 2552

畀面勳章


7#
發表於 11-10-18 10:54 |只看該作者
twpm 發表於 11-10-18 10:42
回覆 dollylash 的帖子

想問下你, 你有冇用紅d ??

有呀....但我第一個cycle用紅d check成日都好淺色

希望今個cycle 2種方法一齊用會有good result啦~

Thanks~
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2679


8#
發表於 11-10-18 10:58 |只看該作者
回覆 dollylash 的帖子

咁唔好擔心, 有用就好啦!! 你應該係未排架...
加油呀


大宅

積分: 2552

畀面勳章


9#
發表於 11-10-18 11:06 |只看該作者
twpm 發表於 11-10-18 10:58
回覆 dollylash 的帖子

咁唔好擔心, 有用就好啦!! 你應該係未排架...

Thanks~希望唔駛食排卵藥啦~

BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 2603


10#
發表於 11-10-18 11:33 |只看該作者
係啦.. 兩樣都用哂準d... 體溫有時受太多外在因素影響...
紅d有淺線時, 可能要量密少少.... 有d人(好似我咁)可能唔會有深粗ga, 有機會係深粗的時間好短, miss左.... 所以有淺線的話都可以隔日做定功課 :p
你可以留意埋自己有冇蛋清分泌或突然多好多分泌.... 都會係排卵先兆!


大宅

積分: 2552

畀面勳章


11#
發表於 11-10-18 11:55 |只看該作者
糟糟豬 發表於 11-10-18 11:33
係啦.. 兩樣都用哂準d... 體溫有時受太多外在因素影響...
紅d有淺線時, 可能要量密少少.... 有d人(好似我 ...

今個cycle我會俾啲恆心check哂2樣,希望可以見到傳說中的深粗

分泌我真係唔係好識睇,我M完第六、七日都有分泌,總之就係痴立立一pat咁,其實拉到幾長先叫拉絲呢?
BB雞有書讀啦~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo