想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7478

環保接龍勳章


1#
發表於 11-10-15 20:17 |只看該作者
有冇jm. 週期系短ge????我m期都算準,大概24日黎一次,我買左cb check 排卵,day8開始check左4日都冇哈哈笑…我應該點做?




大宅

積分: 2377


2#
發表於 11-10-16 01:08 |只看該作者
搵個醫生CHECK吓有M唔等如有排卵, 或者照吓輸卵管....


大宅

積分: 2466


3#
發表於 11-10-16 23:10 |只看該作者
可能遲排卵呀, 因為我都係咁,我cycle28-30, 試過用day11check到day18先出現哈哈笑 ,我仲以為我無排卵tim, 所以你下個Cycle試下由day10開始check到day15, 試下有無哈哈笑出現, 如果無, 我想你要去睇醫生check下囉~~


男爵府

積分: 7478

環保接龍勳章


4#
發表於 11-10-17 09:12 |只看該作者
linda-yuen 發表於 11-10-16 23:10
可能遲排卵呀, 因為我都係咁,我cycle28-30, 試過用day11check到day18先出現哈哈笑 ,我仲以為我無排卵tim, ...

哈哈!可能系我太緊張了!!!!
因為之前努力過3個月都唔中,所以今個月就用cb check下囉!!
琴日出現在哈哈笑了!!!甘我應該幾時DODO先岩?


大宅

積分: 2466


5#
發表於 11-10-17 12:54 |只看該作者
我就會今晚同聽晚連續兩日喇, 我用CD CHECK都用咗成五個月, 啱啱先至bingo, 現在8weeks喇~~~
祝早孕~~~


男爵府

積分: 7478

環保接龍勳章


6#
發表於 11-10-17 15:27 |只看該作者
linda-yuen 發表於 11-10-17 12:54
我就會今晚同聽晚連續兩日喇, 我用CD CHECK都用咗成五個月, 啱啱先至bingo, 現在8weeks喇~~~:m ...

哈哈,我琴晚check左之後已經開了工,聽日同今晚會再接再黎...yeah~
知唔知最快可以check到 bingo?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo