想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1331


1#
發表於 11-10-5 16:29 |只看該作者
本帖最後由 kinyan11 於 11-10-5 17:42 編輯

CYCLE30日,驗唔到幾時排卯,DAY1415DODO,但DAY21竟然見到紅D有明確的兩條線。所以多手驗埋綠D,由DAY21開始慢慢深色呀!!!!!!!!!
明早去睇醫生,好緊張!!!!



大宅

積分: 4497


2#
發表於 11-10-5 16:34 |只看該作者

回覆:kinyan11 的帖子

Can't see attachment ge??




大宅

積分: 1331


3#
發表於 11-10-5 16:39 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

我唔識貼呀!!!!>.<


大宅

積分: 1331


4#
發表於 11-10-5 16:41 |只看該作者
回覆 kinyan11 的帖子

明明貼左睇唔到嘅~~



大宅

積分: 1331


5#
發表於 11-10-5 16:49 |只看該作者
本帖最後由 kinyan11 於 11-10-5 17:56 編輯



翡翠宮

積分: 87423


6#
發表於 11-10-5 16:59 |只看該作者
但你CYCLE係30日,DAY 21會唔會係排卵咋

照計無理由咁早驗到架喎!!!

當你真係DAY 14排卵,就算個日OK左,但著床都要排卵後6-10日,咁你DAY 21最多都係著床,去碼都要著床後先驗到,你咁伊就話去睇醫生,你連M期都未到喎!!!


別墅

積分: 653


7#
發表於 11-10-5 17:31 |只看該作者
我都覺得大家唔駛咁早驗。我上一胎都過左十日先買支棒check


大宅

積分: 1331


8#
發表於 11-10-5 17:33 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

由DAY21開始LH試紙每日都深過之前WOW,所以一定唔係DAY21排卯~~早早孕試紙都係一樣每日都更深色。 去睇醫生叫佢幫我驗血LAW!!!!!!!!


子爵府

積分: 10045

畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 11-10-5 17:43 |只看該作者
我到你的相冊睇完, 的確很奇怪, 咁快有色和咁深, 可能係twin, 你有無食排卵藥? Anyway, 恭喜你


子爵府

積分: 10045

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 11-10-5 17:47 |只看該作者
本帖最後由 littletwinkle 於 11-10-5 17:52 編輯



大宅

積分: 1331


11#
發表於 11-10-5 17:54 |只看該作者
littletwinkle 發表於 11-10-5 17:43
我到你的相冊睇完, 的確很奇怪, 咁快有色和咁深, 可能係twin, 你有無食排卵藥? Anyway, 恭喜你 ...

無食排卵藥,
終於有人恭喜我...HAHA....謝謝你LITTLETWINKIE!!
我都知太早驗到好奇怪....但有個期盼都好過之前幾個月咩都驗唔到(有無排卵都驗唔到>.<)。後來中醫話有啲女士個LH高鋒值來得快去得快....一日驗兩次都驗唔到,佢話有客人兩小時驗一次先驗到呀>.<


子爵府

積分: 10045

畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-10-5 18:03 |只看該作者
咁你除左D14,15 dodo, 之前有無do, 例如D10左右? 因為我估你早排卵, 所以D21就check到。
另外D1係經期第一日, 你有無攪錯? 如果無錯, 你真係好勁呀...D21就check到!!!!!


大宅

積分: 4497


13#
發表於 11-10-5 18:14 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-10-5 18:16 編輯

見倒喇, 見倒喇.... 恭喜你呀!!

點評

kinyan11    發表於 11-10-5 18:19


大宅

積分: 1331


14#
發表於 11-10-5 18:17 |只看該作者
回覆 littletwinkle 的帖子

DAY1係M到個日.
我只係MARK左DAY14,15,19 DODO~~~M完之後DAY6/7都DO過一次~~
都唔知呀,早左排卯都唔定呀,因為我一直都唔知自己幾時排卯~~
ANYWAY, 都係交俾醫生啦!! ...如果唔係BINGO,就即係我啲害以蒙有問題呀................
咩TWINS會早啲驗到有孕架?


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


15#
發表於 11-10-5 18:18 |只看該作者
回覆 kinyan11 的帖子

中


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 11-10-5 18:19 |只看該作者
好勁好LUCKY呀, 咁早驗到唔駛估估下~~

我都好想知你係唔係有TWINS,如果係, 可以上來報告下嗎?唔係都上來傾下啦~~

by the way, 可以分享下bingo歷程嗎?

最後恭喜你﹠小心身子,天氣轉涼了~



大宅

積分: 4667


17#
發表於 11-10-5 18:54 |只看該作者
回覆 kinyan11 的帖子

我朋友個細妹就係 Twins 啦, 佢未到期驗就驗到啦~~ anyway, congurlation 先呀


大宅

積分: 4497


18#
發表於 11-10-5 18:55 |只看該作者
回覆 kinyan11 的帖子

反覆咁睇左你張表幾次, 真係覺得好勁呀!!!!


大宅

積分: 2188


19#
發表於 11-10-5 19:00 |只看該作者


男爵府

積分: 6108


20#
發表於 11-10-5 19:03 |只看該作者

回覆:7/9DAY1,應該唔會日日都眼花掛!!!(我的相冊)

真係好深色!恭喜你呀!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo