想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2252


1#
發表於 11-10-9 14:13 |只看該作者





大宅

積分: 2581


2#
發表於 11-10-9 15:23 |只看該作者
回覆 kkbchu 的帖子

我朋友介紹上網買, 而家食緊個隻係一日一粒, 朋友食左一樽 bingo 左, 我而家努力緊....

點評

yubiwa310  一樽365粒 ?即食一年後bingo 嗎?  發表於 11-10-9 23:57


翡翠宮

積分: 94022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


3#
發表於 11-10-9 15:38 |只看該作者
for Man or Woman架 食左有乜好架
◕順其自然啦~♥ ◕


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


4#
發表於 11-10-9 16:56 |只看該作者
我食會便秘mouth:


大宅

積分: 1157

畀面勳章


5#
發表於 11-10-9 18:02 |只看該作者
係邊到有得買ga?? 幾錢??


大宅

積分: 2581


6#
發表於 11-10-9 19:33 |只看該作者
回覆 kekka 的帖子

朋友(女) 食左之後, 比醫生check 時 ,D 卵比未食蜂皇漿時大粒左~
d 卵大粒D 咁會易D Bingo, 而家佢得左米la~~
所以我而家都試緊!



大宅

積分: 2581


7#
發表於 11-10-9 19:34 |只看該作者
smile_cloud 發表於 11-10-9 18:02
係邊到有得買ga?? 幾錢??

$500 有找~ 阿苦買的


大宅

積分: 4776


8#
發表於 11-10-9 19:50 |只看該作者
是不是Royal Jelly?等唔等於蜂膠?

點評

520yu  好似唔一樣ga wo~  發表於 11-10-9 21:51


別墅

積分: 627


9#
發表於 11-10-9 20:54 |只看該作者

回覆:smile_cloud 的帖子

我啱啱係萬o買!359元




大宅

積分: 2581


10#
發表於 11-10-9 21:51 |只看該作者
回覆 Galli 的帖子

您有幾多粒, 我食個隻有 365粒, 仲可以分比C6 係, C6 丁丁形態可以改善埋......


大宅

積分: 4776


11#
發表於 11-10-9 21:59 |只看該作者
回覆 Galli 的帖子

can u tell me what kind of brand, i want to buy too, thanks!


別墅

積分: 627


12#
發表於 11-10-9 23:00 |只看該作者

回覆:520yu 的帖子

我果隻60粒,每日建議一粒




別墅

積分: 627


13#
發表於 11-10-9 23:01 |只看該作者

引用:回覆+Galli+的帖子 can+u+tell+me+what+ki

原帖由 babywant 於 11-10-09 發表
回覆 Galli 的帖子

can u tell me what kind of brand, i want to buy too, thanks!
Natural square-Royal jelly




別墅

積分: 627


14#
發表於 11-10-9 23:02 |只看該作者

引用:回覆+Galli+的帖子 您有幾多粒,+我食個隻

原帖由 520yu 於 11-10-09 發表
回覆 Galli 的帖子

您有幾多粒, 我食個隻有 365粒, 仲可以分比C6 係, C6 丁丁形態可以改善埋...... ...
仲有,每粒1000毫克!




別墅

積分: 627


15#
發表於 11-10-9 23:07 |只看該作者

引用: +

原帖由 kkbchu 於 11-10-09 發表
你都試下啦!盒上面教/一般早上一粒,飽肚服!
體弱/每日早,午各一粒,飽肚服!




大宅

積分: 1607


16#
發表於 11-10-9 23:36 |只看該作者

回覆:澳洲蜂皇漿在那裡買?點食ga?

如果食開葉酸加埋一齊食唔知得唔得呢?




大宅

積分: 2581


17#
發表於 11-10-10 07:52 |只看該作者
Galli 發表於 11-10-9 23:02
仲有,每粒1000毫克!

我個隻都係1000mg~

我有個澳洲朋友, 其實本身呢D 野O係個邊唔係好貴...
佢話只係貴維他命個D 些少, 可能 HK 要比廣告費啦


大宅

積分: 2581


18#
發表於 11-10-10 07:58 |只看該作者
520yu 發表於 11-10-9 15:23
回覆 kkbchu 的帖子

我朋友介紹上網買, 而家食緊個隻係一日一粒, 朋友食左一樽 bingo 左, 我而家努力緊... ...

佢買左一樽同c6 兩份食, 又分D 比佢mammy, 所以實質都係食左幾個月.


別墅

積分: 992


19#
發表於 11-10-10 09:04 |只看該作者

回覆:澳洲蜂皇漿在那裡買?點食ga?

等我都買嚟試吓先。Add Oil!




大宅

積分: 3161

畀面勳章


20#
發表於 11-10-11 11:17 |只看該作者
520yu 發表於 11-10-10 07:58
佢買左一樽同c6 兩份食, 又分D 比佢mammy, 所以實質都係食左幾個月.

咁真係幾抵喎...我而家都想養好身體打算下年要BB, 希望可以容易D中啦,,,
想問下你食左有咩感覺呀? 有咩改善到?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo