想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8250


1#
發表於 11-10-11 00:36 |只看該作者
今日day23了, 已經keep住37-37.2有6天, 之前一向都是around 36.5
day19時最高有37.5c
是不是有機會bingo呢??

記得我上胎都是很高溫的


大宅

積分: 4049


2#
發表於 11-10-11 09:12 |只看該作者

回覆:呢幾日都體溫高(>=37), 有機會bingo嗎 ?

本帖最後由 悠悠110409 於 14-8-8 16:19 編輯

.




男爵府

積分: 8250


3#
發表於 11-10-11 17:16 |只看該作者
悠悠110409 , 我全日都係有成37.0-37度架
不過今日day24, check clearblue digital 唔中呀, 可能太早la


大宅

積分: 4049


4#
發表於 11-10-12 00:20 |只看該作者

回覆:呢幾日都體溫高(>=37), 有機會bingo嗎 ?

本帖最後由 悠悠110409 於 14-8-8 16:18 編輯

.





複式洋房

積分: 226


5#
發表於 11-10-13 19:07 |只看該作者
想請問..如果我平時都係36.1-36.4~
呢幾日升到36.6-36.8....
咁即係有冇機呢?~~
(今日DAY22)

...呢排我已經進入完全放棄狀態~中藥唔食~一次過食5隻大閘蟹~食雪糕薯片汽水著正餐~

已經好耐冇量體溫~只係今日手痕量下~咁我洗唔洗小心D呢?


男爵府

積分: 8250


6#
發表於 11-10-13 23:13 |只看該作者
回覆 Locwsh 的帖子

大閘蟹好以太寒涼la, 仲食5隻, 唔好架
plan bingo都唔好食咁寒既野, 有左都怕bb受唔到la


複式洋房

積分: 226


7#
發表於 11-10-14 01:22 |只看該作者
Ling~等咗半年都冇~我已經唔鬼理佢~
頭先仲去跑步~

但奇就奇在我勁食寒涼嘢體溫都會升~
都唔知理唔理佢好.....


男爵府

積分: 8250


8#
發表於 11-10-15 00:08 |只看該作者
回覆 Locwsh 的帖子

其實平常心真係會易d中, 不過你慢步都應該可以, 我上胎頭個月時有跑步都無野
我今日跌到36.6, 6個鐘後已經M小姐到
睇黎下CYCLE要check埋紅d至得


複式洋房

積分: 226


9#
發表於 11-10-15 00:49 |只看該作者
Ling~我慣左跑得都算快0架~0個一刻冇咁諗多~
跑完返到屋企樓下~個小腹位扯住痛左一下~
((唔知係咪心理作用))


我都有check紅d....但佢係咪都係淡線....
好難估係咪排卵~~所以我同c6都係想做就做就算啦~
最多都係勤力少少~~


我地要一齊努力呀!!~~


大宅

積分: 1977


10#
發表於 11-10-15 00:57 |只看該作者
如果今個月失敗, 唔好灰心, 下個月努力, bb好快嚟!


複式洋房

積分: 226


11#
發表於 11-10-15 01:33 |只看該作者
Alice~我已經抱半放棄態度啦~
總之唔會戒口~想做乜就做乜~
個人壓力冇咁大可能會仲好...

因為生BB呢壇野~我已經喊左好多次~~
唔想再因為呢樣野而唔開心~

再者我不嬲深信"係你就係你0既"~

所以~一切隨緣啦~~

祝大家早孕~~~


大宅

積分: 4614


12#
發表於 11-10-15 16:08 |只看該作者
Locwsh 發表於 11-10-15 01:33
Alice~我已經抱半放棄態度啦~
總之唔會戒口~想做乜就做乜~
個人壓力冇咁大可能會仲好...
我就係因為呢句說話浪費左我10年 ,我以為我無得生 ,如果我識得早d用紅d 我一早就生左啦 .
因為我就係用左一個月紅d就中 .我唔係想講咩,而係好似我咁排卵期亂的人的確係要一d附助.


大宅

積分: 4614


13#
發表於 11-10-15 16:10 |只看該作者
當然 ,一定要心情開朗最緊要 ,我今個月中都有配合去旅行 .


複式洋房

積分: 226


14#
發表於 11-10-15 19:19 |只看該作者
Cindy~兩樣我都試過,都係冇呀陰公....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo