想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 806


1#
發表於 11-10-12 11:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3130


2#
發表於 11-10-12 11:04 |只看該作者
回覆 kityusi 的帖子

如果egg day後,都會keep住高溫ge,m黎個日,就會跌番,係唔係高溫,視乎你自己本身平日的體溫,如果比平時高0.3以上,都叫高溫


禁止訪問

積分: 806


3#
發表於 11-10-15 12:11 |只看該作者

回覆:candon 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3062


4#
發表於 11-10-15 13:02 |只看該作者

回覆:candon 的帖子

平時既意思係m黎嗰時定點?





禁止訪問

積分: 806


5#
發表於 11-10-15 13:04 |只看該作者

回覆:totokingdom 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3062


6#
發表於 11-10-15 13:12 |只看該作者

回覆:kityusi 的帖子

我m黎是36.3-36.4, m後試過36.0-36.2, 我都唔知平時既溫度即係點




翡翠宮

積分: 87423


7#
發表於 11-10-15 16:45 |只看該作者
我都係今個cycle先聽ec中講朝早一訓醒就量體溫,發現自己係day 1- 11的體溫都係維持35.9-36.2,day 12- 16的體溫係36.0→35.9→35.7(day 14 排卵低溫)→35.9→36.0,day 17開始連續4日都係36.4,之後兩日36.5,再之後2日36.6,今日day 25都係36.6,對於我黎講已經高溫左9日,我見有jm話36.7先算高溫,所以我之前成日好擔心點解自己無高溫,但ec中話唔係咁計,只要見到突然有一日特別比平時低溫就係排卵日,排卵後又比排卵前平均的體溫高就算係高溫期,如果高溫期短過12日就表示黃體不足,就算受精都好難著床成功,如果成個cycle的體溫都無出現高低兩極化就表示無排卵~~~


禁止訪問

積分: 806


8#
發表於 11-10-15 16:58 |只看該作者

回覆:小manman 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2954


9#
發表於 11-10-15 17:11 |只看該作者
應該咁講,排卵前係低溫期,排卵後係高溫期,如果BINGO就會KEEP住高溫,如果FAIL,來M之前,溫度會開始跌


男爵府

積分: 6137


10#
發表於 11-10-15 17:59 |只看該作者

回覆:cwtlovelkm 的帖子

係高溫/低溫dodo ?




禁止訪問

積分: 806


11#
發表於 11-10-15 18:08 |只看該作者

回覆:Ivy114 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87423


12#
發表於 11-10-15 18:18 |只看該作者
回覆 kityusi 的帖子

但有JM講過話有醫生話CHECK到深粗OR哈哈笑都唔代表一定有排卵架~~~

我個中EC話量基礎體溫係最準確,CHECK到低溫個日就係排卵日~~~


大宅

積分: 2142


13#
發表於 11-10-15 18:23 |只看該作者
kityusi 發表於 11-10-15 18:08
我係高個日dodo ga!!

我醫師教排卵日前就要開工,機會大啲。
高溫嗰日係排咗,補飛都得。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo