想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1792


1#
發表於 11-10-15 00:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 854


2#
發表於 11-10-15 11:57 |只看該作者
我朋友有朱古力瘤, 幾個月先黎一次M, 佢都生咗個好可愛既囡囡~
比D信心自己~


禁止訪問

積分: 1792


3#
發表於 11-10-15 12:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-10-15 12:53 |只看該作者
其實你得26歲,係我就切左佢先生BB喇!!
如果唔快D解決,一拖再拖,年紀同個瘤都越來越大, 機會就越來越細啦~
當你切完27先ready,都仲有大把時間啦~



大宅

積分: 4614


5#
發表於 11-10-15 15:59 |只看該作者
唔切的話 真係好難有 ,切左之後要係一年內有bb 一來粒瘤無咁快返發 ,二來醫好呢個病最好的方法係沒有月經 .呢d係我身體的一個曾有朱古力癗的朋友同我講的 ,但你要有心理準備 ,因為佢都係係 切左之後三年先有bb,因為佢發現癗時未結婚無辦法係一年內生 ,其間不停睇中醫調理身體 .佢而家己有左bb成6-7個月啦 .


禁止訪問

積分: 1792


6#
發表於 11-10-15 17:48 |只看該作者

回覆:新手>~<

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2142


7#
發表於 11-10-15 18:28 |只看該作者
我有個朋友有朱古力瘤做咗手術,佢老公嘅丁丁都麻麻,但最後係自然BINGO,3X生咗個可愛囝囝呀。
你咁後生,大把機會架!加油~


大宅

積分: 4614


8#
發表於 11-10-15 18:39 |只看該作者
lkmctm 發表於 11-10-15 17:48
排政府要成年最少,我都想快啲搞掂佢。
排左隊先算啦 ,係等的其間米睇下中醫先 lor .不過一定要搵信得過的 唔好亂睇 ,因為我有個fd有好嚴重的朱古力癗 ,係返發的 ,睇左中醫流血不止去睇返西醫個癗大左好多 要立即做手術 .但你唔洗咁擔心你得一粒 ,我個fd 係好嚴重好嚴重果種 ,佢有百幾粒 .


禁止訪問

積分: 1792


9#
發表於 11-10-16 01:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7798


10#
發表於 11-10-16 10:33 |只看該作者

引用:排政府要成年最少,我都想快啲搞掂佢。 +

原帖由 lkmctm 於 11-10-15 發表
排政府要成年最少,我都想快啲搞掂佢。
咁你會唔會去私家,我都係切左,然後e生開藥俾我停經半年,然後m 正常返之後就bingo, 當時我age 25!努力加油




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo