想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1279


1#
發表於 11-10-15 16:33 |只看該作者
本帖最後由 BABYBABYBLACK 於 11-10-15 16:34 編輯

cycle26-33....金個cycle day25先排egg....金日排egg後10日

圖:
http://www.baby-kingdom.com/home.php?mod=space&uid=787082&do=album&picid=146004


男爵府

積分: 9408


2#
發表於 11-10-15 16:38 |只看該作者
回覆 BABYBABYBLACK 的帖子

咁快驗到bingo
耐心地等待成功


大宅

積分: 1279


3#
發表於 11-10-15 16:42 |只看該作者
回覆 Kit_ming 的帖子

我琴日見到6d有水印.....金日走去驗下唔駛估


男爵府

積分: 9408


4#
發表於 11-10-15 16:45 |只看該作者
回覆 BABYBABYBLACK 的帖子

恭喜恭喜!!!等bingo身體有咩反應?

耐心地等待成功


翡翠宮

積分: 87423


5#
發表於 11-10-15 16:49 |只看該作者
本帖最後由 小manman 於 11-10-15 16:59 編輯

你就好喇

咁快check到bingo,唔使心掛掛~~~



我今日係排卵後day 11,但我唔敢check,因為之前check過唔中,好失望,個種失落的感覺好難受,我試過好幾次等緊的時候超緊張,心裏不斷咁話"中呀,中呀",好想好想出現第2條線,但當然第2條線始終無出現,呆呆咁望住支白雪雪的棒棒

所以,我都係諗住今個星期5(21/10)唔黎先算~~~

唔記得恭喜你添~~~

想問下你點解你會咁快就check既???
有無乜野bingo的徵兆同心得可以分享架???


大宅

積分: 1279


6#
發表於 11-10-15 16:52 |只看該作者
回覆 Kit_ming 的帖子

個肚不停係錦扯,..好肚餓...成日都好炆好累...腰痛...小小反胃,肚實


大宅

積分: 1279


7#
發表於 11-10-15 16:53 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

我掛左好耐喇.....之前驗極冇料到....


大宅

積分: 4204


8#
發表於 11-10-15 17:00 |只看該作者

引用:+本帖最後由+BABYBABYBLACK+於+11-10-15+16

原帖由 BABYBABYBLACK 於 11-10-15 發表
本帖最後由 BABYBABYBLACK 於 11-10-15 16:34 編輯

cycle26-33....金個cycle day25先排egg....金日排eg ...





大宅

積分: 2954


9#
發表於 11-10-15 17:08 |只看該作者


大宅

積分: 1279


10#
發表於 11-10-15 17:13 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

我琴日下就見到紅d-40-50到之後晚上見到60-70%就用6d見到有水印..個下真係好驚....之後再驗多幾次都有..金日見到紅d再深左6d都係錦唔想估就走去buy cb....我其實都試左年幾諗住唔得就走去iui


禁止訪問

積分: 806


11#
發表於 11-10-15 17:36 |只看該作者

回覆:係咪bingo?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 806


12#
發表於 11-10-15 17:38 |只看該作者

回覆:小manman 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1279


13#
發表於 11-10-15 17:42 |只看該作者
回覆 kityusi 的帖子

thx哂.......祝你都早d bingo......我要開冷氣先訓到-.-


禁止訪問

積分: 806


14#
發表於 11-10-15 17:43 |只看該作者

回覆:BABYBABYBLACK 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1279


15#
發表於 11-10-15 17:44 |只看該作者
回覆 kityusi 的帖子

我c6重話我痴...


翡翠宮

積分: 94022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-10-15 18:12 |只看該作者

回覆:係咪bingo?

恭喜恭喜呀



點評

BABYBABYBLACK  THx=)  發表於 11-10-15 18:32
◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 2142


17#
發表於 11-10-15 18:18 |只看該作者
又一個JM成功了,太好啦~
恭喜晒!

點評

BABYBABYBLACK  你都要+油a..  發表於 11-10-15 18:32


男爵府

積分: 5210


18#
發表於 11-10-15 18:46 |只看該作者

引用:+本帖最後由+BABYBABYBLACK+於+11-10-15+16

原帖由 BABYBABYBLACK 於 11-10-15 發表
本帖最後由 BABYBABYBLACK 於 11-10-15 16:34 編輯

cycle26-33....金個cycle day25先排egg....金日排eg ...
Yeah!!!!!




男爵府

積分: 5210


19#
發表於 11-10-15 18:47 |只看該作者

引用:+本帖最後由+BABYBABYBLACK+於+11-10-15+16

原帖由 BABYBABYBLACK 於 11-10-15 發表
本帖最後由 BABYBABYBLACK 於 11-10-15 16:34 編輯

cycle26-33....金個cycle day25先排egg....金日排eg ...
分享下有咩心得???
你day幾排卵????




男爵府

積分: 5679


20#
發表於 11-10-15 19:32 |只看該作者
我之前驗過CB結果都係同你1樣..
橫深直淺..又係咁淺色..不過我應該17-19號先黎M既..
但係依家都吾敢咁老定住..
因為之前試過1次都係驗到咁..但係無BB牙!!!
我有見到有D JM話M前會影響結果..所以依家好緊張牙!!!
希望我同樓主1樣都BINGO啦 =]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo