想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 526


1#
發表於 11-8-31 18:41 |只看該作者
我頭先用紅d仲係好淺色,今日day 15 喇....
咁遲0既......
不過下體有0的唔舒服...唔知係咪之前完左之後過夜唔清潔,所以有久唔久有少少尿急感覺
唔知咩事....又有分泌...你地有無咁架?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2#
發表於 11-8-31 18:50 |只看該作者
WOLFYSHEEP 發表於 11-8-31 18:41
我頭先用紅d仲係好淺色,今日day 15 喇....
咁遲0既......
不過下體有0的唔舒服...唔知係咪之前完左之後過夜 ...
你d分泌點架
蛋清?拉絲?

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 526


3#
發表於 11-8-31 18:57 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

咩係蛋清?白色一pat?
我嗰啲係少少黃嘅分泌!唔知其他Jm 有冇呢?




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


4#
發表於 11-8-31 19:14 |只看該作者
WOLFYSHEEP 發表於 11-8-31 18:57
咩係蛋清?白色一pat?
我嗰啲係少少黃嘅分泌!唔知其他Jm 有冇呢?
排卵期白帶會增多架
好似打隻雞蛋出黎既雞蛋白咁
粘手可拉絲
越拉得長果日就係排卵
我今日d17
呢幾日都係咁
但係驗紅d就係淺
d15-16哈哈笑都冇哈哈笑
但冇黃色喔
你係咪發炎呀

因為人地話排卵期想dodo
做完唔好即刻沖涼
我都係等第二朝起身先沖
冇野喔又

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1509


5#
發表於 11-8-31 19:15 |只看該作者
WOLFYSHEEP 發表於 11-8-31 18:57
咩係蛋清?白色一pat?
我嗰啲係少少黃嘅分泌!唔知其他Jm 有冇呢?
..好似少少又痕又痛呀


別墅

積分: 526


6#
發表於 11-8-31 19:22 |只看該作者

回覆:wingwong122 的帖子

係呀!我就係有呢種感覺!




別墅

積分: 526


7#
發表於 11-8-31 19:42 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

我今日day 16 哈哈笑冇反應。。
紅d仲好淺
myphoto.jpg




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


8#
發表於 11-8-31 19:42 |只看該作者
WOLFYSHEEP 發表於 11-8-31 19:42
我今日day 16 哈哈笑冇反應。。
紅d仲好淺
我d17好似仲淺過你
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 526


9#
發表於 11-8-31 19:47 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

好心急!我今個cycle第一次試,記得上個cycle有一日都有一pat 好似白帶嘅嘢,有之前幾日都好似而家咁痕癢,有少少黃色分泌!希望差唔多啦!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


10#
發表於 11-8-31 19:52 |只看該作者
WOLFYSHEEP 發表於 11-8-31 19:47
好心急!我今個cycle第一次試,記得上個cycle有一日都有一pat 好似白帶嘅嘢,有之前幾日都好似而家咁痕癢, ...
我係第一個cycle,亦係第一次用紅d同哈哈笑呀


不過見到佢咁淺
都唔知係未排字吼我訓左排而我miss左,而響我訓醒就排完
不過我day14同17都有dodo
你呢邊日dodo
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 526


11#
發表於 11-8-31 19:58 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

我day 11 n 13 dodo ar,想留番排卵再dodo!但又唔知幾時。。




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12#
發表於 11-8-31 20:01 |只看該作者
WOLFYSHEEP 發表於 11-8-31 19:58
我day 11 n 13 dodo ar,想留番排卵再dodo!但又唔知幾時。。
我都繼續check緊紅d
如果粗線就check哈哈笑
有埋哈哈笑就dodo
冇就由佢lu
唔知佢會唔會keep住淺至到m到呢
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


13#
發表於 11-8-31 20:02 |只看該作者

回覆:排卵前特徵

你睇下
myphoto.jpg



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 526


14#
發表於 11-8-31 20:04 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

真係唔知。。。有諗過不如每隔一日就dodo,咁就萬無一失
丁丁又可以儲2-3日!!




大宅

積分: 1965


15#
發表於 11-8-31 20:05 |只看該作者

回覆 回覆:siutreasure的帖子

一條線都無?




別墅

積分: 526


16#
發表於 11-8-31 20:06 |只看該作者

回覆:wingyan2011 的帖子

真係要請教下其他JM




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


17#
發表於 11-8-31 20:13 |只看該作者
WOLFYSHEEP 發表於 11-8-31 20:04
真係唔知。。。有諗過不如每隔一日就dodo,咁就萬無一失
丁丁又可以儲2-3日!!



...
好辛苦呀
隔日咪攪我
已經dodo左兩次

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


18#
發表於 11-8-31 20:14 |只看該作者
wingyan2011 發表於 11-8-31 20:05
一條線都無?
得個哄咁樣囉
我都唔知
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 526


19#
發表於 11-8-31 20:15 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

同c6商量下先!佢ok我都ok! 今晚dodo




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


20#
發表於 11-8-31 20:15 |只看該作者

回覆:排卵前特徵

哈哈笑都係淺
myphoto.jpg



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo