想生BB

跳至

首頁
12345...97

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


1#
發表於 11-10-9 11:37 |只看該作者
我究竟應唔應該再去醫院




......果日我去北區醫院~~PIGPIG問





已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-10-9 11:38 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

報到




大宅

積分: 4617


3#
發表於 11-10-9 11:38 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-9 11:37
我究竟應唔應該再去醫院


更係威E喇...始終大E院嘛!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


4#
發表於 11-10-9 11:39 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 11:38
報到

見到!!!

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


5#
發表於 11-10-9 11:41 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

即係去好? 咁我變左一星期照四次 我怕自己擔心過多 照太多反而影響BB 但又怕唔知發生咩事....




大宅

積分: 4617


6#
發表於 11-10-9 11:44 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 11:38
報到

大E院始終儀器多夠PRO而且E生耐心一點,另外威E出名婦產科係全港最好KA!!!去大E院CHECK都安心一點呢...而且妳可同E生講妳想留院嘛...妳同D E生講"我咁樣流咁耐使唔使留院呀,因我妳擔心呢"加上表情~~~知唔知,好過妳現在估吓估吓呀
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


7#
發表於 11-10-9 11:48 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 11:41
即係去好? 咁我變左一星期照四次 我怕自己擔心過多 照太多反而影響BB 但又怕唔知發生咩事....



...
如果D儀器唔可以用在大肚婆身上,E生又點會用呢,,,無關係ka~~最緊要check清楚係就係唔係就唔係,好過到時有咩問題再不段等最後得過吉!!有d說話係唔係好想聽,但好似現在唔拖唔水又唔知點解流咁多日,妳話喇~~check清楚係唔係好d呀!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


8#
發表於 11-10-9 11:53 |只看該作者
我講說話唔鍾意轉彎,我唔想到時發生事重唔開心~~我更係希望妳bb貼實妳直到出世為止呢...check清楚係安心很多不要怕麻煩呀
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


9#
發表於 11-10-9 11:55 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我岩岩同左老公講 佢話睇埋今日情況先 如果今晚仲係咁先同我去....




大宅

積分: 4617


10#
發表於 11-10-9 12:02 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 11:55
我岩岩同左老公講 佢話睇埋今日情況先 如果今晚仲係咁先同我去....

咁都係好呀....老公支持係好重要呢!!!!抵錫呀....妳代我錫妳老公2淡呀~~咁妳由現在check住自己有咩變化,如妳要入E院的話...
另外我剛CHECK咗喇......湯圓!!!!唔知我的低溫會有幾低呢~~~!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


11#
發表於 11-10-9 12:08 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

老公話有啲人有左都會繼續排卵(另一邊)但呢個機會好微....

但我真係無肚痛...




男爵府

積分: 6108


12#
發表於 11-10-9 12:10 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

每個人唔同架 所以要keep 住check 先知 (我就最低36.2)




大宅

積分: 4617


13#
發表於 11-10-9 12:15 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 12:10
每個人唔同架 所以要keep 住check 先知 (我就最低36.2)

我這星期,1,36.3
2,36.4
3,36.1
4,36.3
5,36.3
6,36.1 lor~~~
咁妳話我個低溫重唔係35度~~~

嘩~~~妳C6咁清楚KA~~~有做功課wor~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


14#
發表於 11-10-9 12:18 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

但你個體溫咁唔穩定既 可以突然跌0.3!!! 你用邊隻體溫計?

佢話電視講喎 我都唔識




大宅

積分: 4617


15#
發表於 11-10-9 12:21 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 12:18
但你個體溫咁唔穩定既 可以突然跌0.3!!! 你用邊隻體溫計?

佢話電視講喎 我都唔識

萬ling牌呀~~每日早上7點量必double check la~~same no!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


16#
發表於 11-10-9 12:24 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

點解唔買omron? 我記得我係萬0買七十幾蚊 呢隻都算大牌子做血壓計果d , 萬0牌會唔會唔準 你果隻口探?探幾耐左右?




大宅

積分: 4617


17#
發表於 11-10-9 12:28 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-9 12:24
點解唔買omron? 我記得我係萬0買七十幾蚊 呢隻都算大牌子做血壓計果d , 萬0牌會唔會唔準 你果隻口探?探幾 ...

佢有顯示"必必聲"如量好佢就聲音聽....係都50幾蚊ka,之前我個仔都有用,但是否十分準確我就唔知la!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


18#
發表於 11-10-9 12:30 |只看該作者
但妳講嗰隻就未聽過la~~我嗰邊買第二隻都要成百幾蚊...
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


19#
發表於 11-10-9 12:30 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

咁應該同我果隻一樣 唔緊要 繼續量 可能你夜訓太熱太凍都有影響




男爵府

積分: 6108


20#
發表於 11-10-9 12:31 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我果陣淨係見到呢隻 無萬0牌 再貴d就耳探 幾百唔捨得買 好彩無買 耳探唔準




首頁
12345...97

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo