想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1408


1#
發表於 11-10-14 06:35 |只看該作者
我之前係自己煲藥,不過自從我搬咗同6299一齊住就無煲喇!一來唔想影響佢地,因為始終煲藥D味,唔係人人受得,二來我又唔想俾佢地知我無得生




別墅

積分: 900


2#
發表於 11-10-14 08:02 |只看該作者

回覆:PIGPIGCAT 的帖子

開粉d藥無咁好,不如你叫藥行幫你煎埋藥啦!




禁止訪問

積分: 2483


3#
發表於 11-10-14 08:11 |只看該作者

回覆:各位靚靚jm想問下元朗區有無中醫係有開藥粉架?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1408


4#
發表於 11-10-14 12:16 |只看該作者

回覆:iloveqoo 的帖子

Thank!





複式洋房

積分: 177


5#
發表於 11-10-14 14:15 |只看該作者

引用:我之前係自己煲藥,不過自從我搬咗同6299一

原帖由 PIGPIGCAT 於 11-10-14 發表
我之前係自己煲藥,不過自從我搬咗同6299一齊住就無煲喇!一來唔想影響佢地,因為始終煲藥D味,唔係人人受 ...
我睇屯門龍門居胡ec,我覺得佢幾好,可幫你煲藥,不過ec只係朝早九點至兩點!無得約要排隊,都ok多人睇!有唔明重可以打電話問佢!唔貴診金都係$35!




大宅

積分: 1408


6#
發表於 11-10-14 16:54 |只看該作者

回覆:miu-miu1209 的帖子

問題係我要返工,不能夠經常去元朗or屯門,就算藥粉無咁好,都好過咩都停唒!




別墅

積分: 900


7#
發表於 11-10-14 18:44 |只看該作者

回覆:PIGPIGCAT 的帖子

你住邊又或者係邊度返工?




大宅

積分: 1408


8#
發表於 11-10-14 18:50 |只看該作者
回覆 臭肥豬 的帖子

我住同做野都係洪水橋..所以下下入元朗都幾煩..


別墅

積分: 900


9#
發表於 11-10-14 21:02 |只看該作者

回覆:PIGPIGCAT 的帖子

洪水橋好似無中醫,我係屯門虹橋都有睇過一個,你考慮下....




大宅

積分: 1408


10#
發表於 11-10-14 21:26 |只看該作者

回覆:臭肥豬 的帖子

係咪藥粉?我而家一定要搵係藥粉嘅中醫




洋房

積分: 38

BK Milk勳章


11#
發表於 11-10-14 21:56 |只看該作者
元郎交通廣場斜對面間中醫有藥粉但我未睇過, 而我係屯門新墟興發睇個中醫都有藥粉.


大宅

積分: 1408


12#
發表於 11-10-14 22:07 |只看該作者

回覆:acaciahk 的帖子

Thank~~




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo