想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 395


1#
發表於 11-10-14 15:29 |只看該作者

想問問各位我用左都3個月紅D,
都冇一次係深紅,
幾乎都係冇色
……



得一兩次係好淺色,
想問下到底係咪我方法用錯……..

於大約時期內, 固定左 係中午 12:00左右 用,

用中段果D驗~
浸差不多10秒 , 平放 半小時 睇結果


成日都係冇色..............


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


2#
發表於 11-10-14 15:39 |只看該作者
驗2個鐘之前少飲水
唔喺個個人都會排卵架


大宅

積分: 2142


3#
發表於 11-10-14 15:44 |只看該作者
你通常係DAY幾開始用?


複式洋房

積分: 395


4#
發表於 11-10-14 15:56 |只看該作者
已經少飲 水~
我D期有D唔定所以我 DAY 7-8 就開始,一日一次
老公話紅D咁平, 叫我多用....


大宅

積分: 2142


5#
發表於 11-10-14 20:53 |只看該作者
smallcherrydoll 發表於 11-10-14 15:56
已經少飲 水~
我D期有D唔定所以我 DAY 7-8 就開始,一日一次
老公話紅D咁平, 叫我多用.... ...

係咪日日CHECK住呀?
CYCLE幾多日?
淺線都無?
有無試過淺線當日CHECK密啲呀?



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo